Ανατρεπτικό νέο υβριδικό SUV με 23.550 ευρώ

Πάνω από το 50% των καινούργιων αυτοκινήτων που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα το 2024 προέρχονταν από τις κατηγορίες των μικρών και μικρομεσαίων SUV, με πολλά εξ αυτών υβριδικά. Το θέμα είναι ότι αυτά τα χαρακτηριστικά, συνήθως ανεβάζουν την τιμή. Η λέξη-κλειδί είναι ακριβώς αυτή: συνήθως. Υπάρχουν και ορισμένες εξαιρέσεις, που «παντρεύουν» εξηλεκτρισμό και SUV σε πολύ ελκυστικά πακέτα. Πιο λαμπερή όλων (εξαίρεση), δεν είναι άλλη από το νέο MG ZS Max Hybrid+ 197 PS. 

Το άρτι αφιχθέν SUV ήρθε για να ανατρέψει τα δεδομένα στην κατηγορία, και την αγορά γενικότερα, με τον ίδιο τρόπο που το κάνει και το MG3 Hybrid+, που λίγες εβδομάδες πριν ανακηρύχθηκε «Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2025. Το ZS Max Hybrid+ κάλλιστα θα μπορούσε να είναι το SUV της χρονιάς για την Ελλάδα, καθώς καταφέρνει να συνδυάζει υπερπλήρη εξοπλισμό και σχεδόν 200 άλογα σε 4,4+ μέτρα SUV, έναντι μόλις 23.550 ευρώ. Από τη βασική έκδοση Excite έχουμε στάνταρ: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, επόπτευση τυφλού σημείου, ειδοποίηση διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας, πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αισθητήρα φωτός και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Όλα αυτά, σε τιμή που ο ανταγωνισμός πολλές φορές προσφέρει σουπερμίνι ή compact SUV, και πάντα συνοδεία εργοστασιακής εγγύησης 7 ετών/150.000 χλμ. και 7ετούς δωρεάν οδικής βοήθειας.

Το νέο ZS Max Hybrid+ παρουσιάζεται πλήρως ανανεωμένο και σχεδιαστικά, τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό του. Το αμάξωμά του με την κομψή σιλουέτα μεγάλωσε σε διαστάσεις και έχει μήκος 4.430 χλστ., πλάτος 1.818 χλστ., ύψος 1.635 χλστ. και μεταξόνιο 2.610 χλστ. Απολύτως αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό του με τον κομψό σχεδιασμό και την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Σε πολλές επιφάνειες του ταμπλό και των πάνελ των θυρών έχει γίνει χρήση μαλακών σε υφή υλικών, με τη γεροδεμένη συναρμογή να ενισχύει την πολύ καλή κατασκευή. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκει η ευρυχωρία για τη φιλοξενία έως 5 επιβατών, όπως και το σεβαστών διαστάσεων πορτμπαγκάζ των 443 λίτρων με το μεγάλο άνοιγμα, το οποίο φτάνει έως τα 1.457 λίτρα με τα πίσω καθίσματα κάτω.

Την κίνηση του νέου MG ZS Max Hybrid+ αναλαμβάνει το σύγχρονο και δυνατό φουλ υβριδικό σύνολο, που παράγει συνδυαστικά 197 ίππους χάρη στη συνέργεια ενός ατμοσφαιρικού τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. κύκλου Atkinson 102 ίππων/128 Nm και ενός ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων/ 250 Nm. Η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία με τη χωρητικότητα των 1,83 kWh παρέχει το ρεύμα και δίνει τη δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για αρκετές αποστάσεις. Δεν είναι λίγες οι φορές που το ZS Max Hybrid+ κινείται σαν ηλεκτρικό (μέχρι τα 87 χλμ./ώρα), ειδικά στην πόλη και με την επιλογή της πιο έντονης ανάκτησης ενέργειας. Σύμφωνα με την MG η μεικτή κατανάλωση βρίσκεται στα 5,0 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 113 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας), ενώ ακόμα και στη δοκιμή μας οι απαιτήσεις καυσίμου δεν ξεπέρασαν τα 5,9 λίτρα/100 χλμ.

Την ίδια ώρα, το υβριδικό σύνολο επιταχύνει με γοργούς ρυθμούς (0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ.) τα 1.380 κιλά του αμαξώματος, ενώ σασί και αναρτήσεις εξασφαλίζουν άνετες και ασφαλείς διαδρομές σε κάθε περίσταση. Η ολική αναβάθμιση που έχει δεχτεί το νέο ZS γίνεται άμεσα αισθητή στο δρόμο, όπου παρά το σφιχτότερο σετάρισμα παραμένει ένα ξεκούραστο αυτοκίνητο στις καθημερινές διαδρομές, αλλά και στο ταξίδι, παρέχοντας μια στιβαρή αίσθηση στην οδήγηση. Το μικρομεσαίο SUV της MG καλύπτει απόλυτα τις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού στο οποίο απευθύνεται, προσφέροντας ένα οικογενειακό αυτοκίνητο που από τη μία δεν κουράζει, αλλά από την άλλη δεν εμφανίζεται και «μαλθακό».

Get it on Google Play Download on the App Store