Το επί σειρά ετών δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της Renault, το Clio προσφέρεται τώρα με την πληρέστερη γκάμα κινητήρων, καλύπτοντας κάθε ανάγκη και προτεραιότητα σε ισχύ, τιμή, κατανάλωση, επιδόσεις κ.λπ. Το γαλλικό μικρό μοντέλο διατίθεται με μηχανικά σύνολα αμιγώς βενζίνης, διπλού καυσίμου με LPG, πετρελαίου και Full Hybrid. Ας τα δούμε παρακάτω αναλυτικά με όλα τα χαρακτηριστικά, τιμές και εξοπλισμούς.
Στη βάση της γκάμας του νέου Clio βρίσκεται το ατμοσφαιρικό μοτέρ 1.0 SCe 65 hp, κατόπιν το turbo 1.0 TCe 90 hp και μετά το 1.0 TCe 100 hp LPG. Ο πετρελαιοκινητήρας είναι ο γνωστός 1.5 Blue dCi 100 hp, ενώ στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται το 1.6 E-Tech Hybrid 140 hp.
Οι τιμές του Clio ανά κινητήρα και έκδοση διαμορφώνονται ως εξής:
Έκδοση | Τιμή |
1.0 SCe 65 hp Authentic | 17.940 € |
1.0 TCe 100 hp Equilibre Plus LPG | 21.420 € |
1.0 TCe 100 hp Techno LPG | 22.210 € |
1.0 TCe 90 hp Equilibre | 19.720 € |
1.0 TCe 90 hp Equilibre Plus | 20.720 € |
1.0 TCe 90 hp Equilibre CVT | 21.880 € |
1.0 TCe 90 hp Equilibre Plus CVT | 22.880 € |
1.0 TCe 90 hp Techno | 21.420 € |
1.0 TCe 90 hp Techno CVT | 23.550 € |
1.5 Blue dCi 100 hp Evolution | 22.120 € |
1.5 Blue dCi 100 hp Techno | 23.760 € |
Hybrid E-Tech 140 hp Equilibre | 27.170 € |
Hybrid E-Tech 140 hp Equilibre Plus | 28.170 € |
Hybrid E-Tech 140 hp Techno | 29.360 € |
Τα επίπεδα εξοπλισμού είναι αρκετά και μόνο το 1.0 SCe διατίθεται σε μία έκδοση. Τα Equilibre και Equilibre Plus για τα μοτέρ βενζίνης/υβριδικό και το Evolution για το ντίζελ, που συνοδεύουν τις αρχικές εκδόσεις είναι πληρέστατα. Στο Equilibre ανήκουν 6 αερόσακοι, σύστημα διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, οθόνη 7 ιντσών, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέπτες, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων. Το Clio Equilibre Plus ενσωματώνει επιπλέον αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, αυτόματη εναλλαγή μεγάλης/μικρής σκάλας φώτων, κάρτα Renault Hands Free, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου.
Το πιο πλούσιο Techno εφοδιάζεται με κάμερα οπισθοπορείας, πλοήγηση, σκούρα γκρι οροφή εσωτερικά, κεντρικό υποβραχιόνιο, σύστημα Renault Multi Sense, σπορ επενδύσεις, ηλεκτρικό χειρόφρενο και ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη. Στάνταρ είναι ακόμα ο πίνακας οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη 7 ιντσών, αυτόματος κλιματισμός, Full LED προβολείς και φιμέ κρύσταλλα.
Όσον αφορά τους κινητήρες των 999 κ.εκ. του Renault Clio, εκείνος που συμφέρει περισσότερο είναι ο LPG, γιατί συνδυάζει περισσότερη δύναμη, με σβέλτες επιδόσεις και οικονομία στο κόστος μετακινήσεων. Με τη χρήση του υγραερίου αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής (91 hp και 160 Nm με τη βενζίνη) και προσφέρει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ. Η πραγματική κατανάλωση είναι 9,0 λτ. με το LPG, που σημαίνει ότι με την τρέχουσα μέση πανελλαδική τιμή στα 0,968€/λτ. το κόστος ανά 100 χιλιόμετρα είναι 8,7 ευρώ.
Στο ντίζελ Renault Clio, ο πολύ αποδοτικός 1.5 Blue dCi των 100 ίππων και με τη ροπή των 260 Nm ταιριάζει ιδανικά στο αυτοκίνητο. Εξασφαλίζει 0-100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ., εκπομπές CO2 107-122 γρ./χλμ. και ρεαλιστική μεικτή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ.
Το πιο υψηλής τεχνολογίας Renault Clio E-Tech Hybrid με τη συνδυαστική ισχύ των 140 ίππων, αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1.6 λτ., δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα προηγμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και μια μπαταρία 1,2 kWh. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,9 δλ., η μεικτή κατανάλωση δοκιμής έχει βρεθεί στα 5,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 είναι στα 96 γρ./χλμ.