Οι διαθέσιμοι χώροι ενός αυτοκινήτου απασχολούν τους περισσότερους, αφού ακόμα και όσοι δεν έχουν αυξημένες μεταφορικές ανάγκες θα κάτσουν στο πίσω κάθισμα και θα ανοίξουν το πορτ μπαγκάζ. Όταν πρόκειται για οικογενειακό κοινό, τότε δίνεται μεγάλη βαρύτητα, όχι μόνο για τα ταξίδια αλλά και για καθημερινές ανάγκες, όπως για παράδειγμα να χωρέσει το παιδικό καροτσάκι μαζί με τα ψώνια και άλλα μπαγκάζια, χωρίς να υπάρξει στρίμωγμα στην καμπίνα.
Για να πάρει κανείς ένα νέο αυτοκίνητο με τουλάχιστον 500 λίτρα χώρο αποσκευών σε SUV αμάξωμα, τότε θα πρέπει να υπολογίζει κοντά στις 30.000 ευρώ και άνω. Τι γίνεται όμως όταν τα οικονομικά είναι περιορισμένα, αλλά δεν μπορούν να γίνουν εκπτώσεις σε χώρους; Σε τέτοιες περιπτώσεις τη λύση δίνει το νέο Hyundai i30 Tourer, το οποίο προσφέρει το πιο τεράστιο πορτ μπαγκάζ στα λιγότερα λεφτά. Η τιμή των 21.090 ευρώ για μικρομεσαίο αυτοκίνητο φουλ εξοπλισμένο και με 603 λίτρα αποθηκευτικού χώρου, δεν υπάρχει σε κανένα άλλο μοντέλο. Σε σχέση με το i30 Hatchback, το i30 Tourer διαφέρει εξωτερικά από τη μέση και πίσω, ενώ τα επιπλέον 245 χιλιοστά στο συνολικό μήκος των 4.585 χλστ. προστέθηκαν στον πίσω πρόβολο και κατά επέκταση στο χώρο αποσκευών (395 λίτρα στο 5d).
Κατά τα λοιπά, το εσωτερικό του Hyundai i30 Tourer παραμένει ως έχει, προσφέροντας αρκετούς χώρους στα αναπαυτικά του καθίσματα για όλους τους επιβάτες. Σε επίπεδο κατασκευής, μαλακά υλικά συναντώνται στο πάνω μέρος του ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών. Πολύ προσεγμένη είναι η στιβαρή συναρμογή των διαφόρων επιμέρους σκληρών επιφανειών και τμημάτων της καμπίνας.
Στις 21.090 ευρώ η Hyundai προσφέρει το i30 Tourer 1.5 DPi 110 HP Premium, με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, προειδοποίηση εκτροπής και διατήρησης λωρίδας, οθόνη 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, air condition, αυτόματα φώτα, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και πολλά ακόμη. Το ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο μηχανικό αυτό σύνολο με τους 110 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 144 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ. παρέχει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,3 δλ., με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 6 λτ./100 χλμ. και CO2 137 γρ./χλμ. Συμφέρον είναι και με τον πιο αποδοτικό 1.000άρη turbo, αφού κοστίζει από 21.790 ευρώ. Με το μοτέρ των 120 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και τη ροπή των 172 Nm στις 1.500-4.000 σ.α.λ. φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα 11,2 δλ., καταναλώνει 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 123 γρ./χλμ. CO2.