Νέο αυτοκίνητο από 18.490 ευρώ αξίζει 100%

Η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου θέλει ακόμα περισσότερο ψάξιμο στις μέρες μας λόγω των ανατιμήσεων, προκειμένου να βρεθεί το μοντέλο που αξίζει τα λεφτά του στο 100%, χωρίς όμως να γίνονται παραχωρήσεις. Πλέον με ποσά γύρω στις 20.000 ευρώ και άνω πωλούνται μικρά αυτοκίνητα, ενώ για τα μικρομεσαία οικογενειακά τα χρήματα που απαιτούνται έχουν ανέβει σε πολύ υψηλά νούμερα.

Όσοι αναζητούν τώρα ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ για να καλύψουν τις οικογενειακές -και όχι- μόνο απαιτήσεις τους, χωρίς να ξοδευτούν πάρα πολύ, τότε το Hyundai i30 αποτελεί μια ιδανική πρόταση. Οι τιμές που προσφέρεται είναι πραγματικά ασυναγώνιστες με όλους τους κινητήρες. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται το 1.5 DPi 110 PS Premium, από μόλις 18.490 ευρώ. Το αμέσως πιο δυνατό 1.0 T-GDi 120 PS Premium εκκινεί από 19.190 ευρώ, ενώ με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V Hybrid και το iMT κιβώτιο ταχυτήτων κοστίζει από 19.890 ευρώ. Πιο πάνω βρίσκεται το ισχυρότερο 1.5 T-GDi 160 PS iMT 48V Hybrid Premium, από μόνο 21.190 ευρώ!

Στον εξοπλισμό της έκδοσης Premium δεν λείπει τίποτα, καθώς περιλαμβάνονται τα εξής: 6 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών, αυτόματο άναμμα φώτων, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, air condition, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Για όσους θέλουν ακόμα πιο πολλά, υπάρχει η πιο πλούσια έκδοση Distinctive (με ψηφιακό πίνακα οργάνων, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό κ.λπ.) και η πιο σπορτίφ N Line.

Επιπλέον, το εσωτερικό του i30 εκτός από όλα τα κομφόρ που διαθέτει, κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις και με την προσεγμένη ποιότητά του. Για την κατασκευή του έχει γίνει χρήση μαλακών πλαστικών στο ταμπλό και στις πόρτες, ενώ η συναρμογή των επιμέρους τμημάτων είναι γεροδεμένη. Στα θετικά του στοιχεία ανήκουν ακόμα οι άνετοι χώροι για τέσσερα άτομα, όπως και το αρκετό πορτ μπαγκάζ των 395 λίτρων (357 λτ. το 48V Hybrid).

Η άνεση είναι το κυρίαρχο γνώρισμα του i30 και στο δρόμο, όπου οι αναρτήσεις «ισοπεδώνουν» τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων. Ταυτόχρονα εξασφαλίζουν πολύ καλή σταθερότητα στις ευθείες σε ταχύτητες ταξιδιού, όπως και στις στροφές, όπου πατάει πολύ καλά. Όσον αφορά τους κινητήρες, αυτοί καλύπτουν κάθε απαίτηση, τόσο για αυτούς που θέλουν πιο ήπια ισχύ, όσο και για εκείνους που αναζητούν περισσότερα άλογα. Πιο αναλυτικά παραθέτουμε παρακάτω τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά.

Έκδοση 1.5 DPi 1.0 T-GDi/48V Hybrid 1.5 T-GDi 48V Hybrid
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.498 998 1.482
Ισχύς (hp/σ.α.λ.) 110/6.000 120/6.000 160/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 144/3.500 172/1.500-4.000 253/1.500-3.500
Ταχύτητες 6 6/iMT 6 iMT 6
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 12,3 11,2 8,4
Τελ. Ταχ. (χλμ./ώρα) 187 196 210
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) 6 5,4/5,3 5,6
CO2 (γρ./χλμ.) 137 123/120 126
Βάρος (κιλά) 1.176 1.216 1.263

 

Get it on Google Play Download on the App Store