Κάθε ένας που κάνει έρευνα για να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο, θέλει τα λεφτά που θα δώσει να πιάσουν τόπο. Άλλωστε θα το κρατήσει για αρκετά χρόνια και μαζί του θα περάσει πάρα πολλές ώρες. Οπότε πρέπει να έχει ξεχωριστό σχεδιασμό για να μη «γεράσει» γρήγορα, να είναι πλήρως εξοπλισμένο, με αποδοτικό κινητήρα, άνετο και αξιόπιστο. Όλα τα παραπάνω ζητούμενα και πολλά ακόμα που αναλύουμε παρακάτω προσφέρει το κορυφαίο στην γκάμα του (εξαιρείται το Ν) Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDi 160 PS 48V Hybrid N Line.
Δυναμικό από άκρη σε άκρη
Το i30 Fastback N Line με το 5θυρο κουπέ αμάξωμα ξεχωρίζει αμέσως σε σχέση με τις πιο νορμάλ εκδόσεις του. Το πιο σπορτίφ παρουσιαστικό του είναι εμπνευσμένο από το Fastback N και διακρίνεται από τους μυώδεις προφυλακτήρες με το σπόιλερ εμπρός και τη διπλή εισαγωγή αέρα, το διαχύτη πίσω με το τριγωνικό φως ομίχλης LED και τη νίκελ απόληξη της εξάτμισης. Διαφορετικού σχεδιασμού είναι και οι ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών, με ελαστικά 225/40. Επίσης, ενσωματώνει πλήρη φώτα LED εμπρός και πίσω. Τη δυναμική του σιλουέτα ενισχύει περεταίρω το σφηνοειδές προφίλ του αμαξώματος των 4.455 χλστ. μήκους με την ενσωματωμένη αεροτομή στο τελείωμα της πόρτας του χώρου αποσκευών.
Σπορτίφ, ευρύχωρο και ποιοτικό εσωτερικό
Οι σπορ λεπτομέρειες συνεχίζονται και στο εσωτερικό του i30 Fastback N Line. Τη διαφορά κάνουν αμέσως το τιμόνι N Line με το διάτρητο δέρμα, τα καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη, η μαύρη οροφή, ο επιλογέας των ταχυτήτων με τις μεταλλικές επενδύσεις, τα μεταλλικά πεντάλ και οι κόκκινες ραφές στα καθίσματα, τιμόνι και επιλογέα των ταχυτήτων. Την προσοχή στη λεπτομέρεια τονίζει περαιτέρω η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, με τα μαλακά υλικά στο ταμπλό και στις εμπρός πόρτες και τη γεροδεμένη συναρμογή. Όσο για τους χώρους, στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετός αέρας για τα πόδια και το κεφάλι, παρά τη χαμηλή οροφή, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 405 λίτρων χωράει αρκετές αποσκευές.
Πιο σπορτίφ και στο δρόμο
Οι αλλαγές που φέρει το i30 Fastback N Line δεν αφορούν μόνο την πιο τολμηρή εμφάνιση, αλλά και τα δυναμικά χαρακτηριστικά στο δρόμο. Η έκδοση N Line διαθέτει σπορ ρύθμιση στο τιμόνι και στις ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις (πολλαπλών συνδέσμων πίσω), για πιο άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού και υψηλότερη σταθερότητα. Ταυτόχρονα ο δυνατός 4κύλινδρος turbo κινητήρας των 1.5 λτ. με τους 160 ίππους και τα 253 Nm ροπής στις 1.500-3.500 σ.α.λ. του ταιριάζει κατάλληλα. Διαθέτει πολύ ραφιναρισμένη λειτουργία και η ισχύς αποδίδεται ιδιαίτερα γραμμικά, με 0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ. και αβίαστη επιτάχυνση σε γρήγορους ρυθμούς. Με τη συνδρομή του ήπιου υβριδικού συστήματος 48V Hybrid και του 6τάχυτου iMT κιβωτίου ταχυτήτων, η κατανάλωση βρίσκεται κοντά στα 7 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 126-148 γρ./χλμ. (80,64-103,6 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
25.990 ευρώ με τα πάντα στον εξοπλισμό
- 6 αερόσακοι
- Αυτόματη έκτακτη πέδηση
- Σύστημα διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας
- Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών
- Σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών
- Διζωνικός κλιματισμός
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες
- Σκούρα κρύσταλλα
- Ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών