Η καλύτερη ευκαιρία αγοράς μικρομεσαίου χάτσμπακ αυτοκινήτου αυτή τη στιγμή, είναι το Hyundai i30 με τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 120 ίππων. Προσφέρεται σε τιμές που ξεκινούν από 20.590 ευρώ με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων, ενώ από εκεί και πέρα υπάρχουν οι επιλογές του 48V Hybrid με το iMT 6άρι κιβώτιο (με ηλεκτρονικό συμπλέκτη) και το αυτόματο 7άρι διπλού συμπλέκτη με το ήπιο υβριδικό σύστημα. Οι τιμές του διαμορφώνονται ως εξής:
Έκδοση | Τιμή |
1.0 T-GDi 120 PS Premium | 20.590 € |
1.0 T-GDi 120 PS Distinctive | 21.690 € |
1.0 T-GDi 120 PS N Line | 23.490 € |
1.0 T-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid Premium | 21.290 € |
1.0 T-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid Distinctive | 22.390 € |
1.0 T-GDi 120 PS 7DCT 48V Hybrid Premium | 22.690 € |
1.0 T-GDi 120 PS 7DCT 48V Hybrid Distinctive | 23.790 € |
1.0 T-GDi 120 PS 7DCT 48V Hybrid N Line | 25.590 € |
Φουλ εξοπλισμένο από την πρώτη έκδοση
- i30 Premium:
- 6 αερόσακοι
- Αυτόματη έκτακτη πέδηση
- Προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων
- Φώτα θέσεως LED
- Αυτόνομο άναμμα φώτων
- Οθόνη αφής 8 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες
- Air condition
- Προβολείς ομίχλης
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
- i30 Distinctive (επιπλέον της Premium)
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών
- Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός
- Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός
- Φιμέ παράθυρα
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
- i30 N Line (επιπλέον της Distinctive)
- Ν Line εξωτερικό πακέτο (λογότυπο Ν, εμπρός μάσκα και προφυλακτήρας, πίσω προφυλακτήρας και εξάτμιση)
- Πλήρη φώτα LED εμπρός και πίσω
- Ζάντες 17 ιντσών N Line
- Σπορ αναρτήσεις
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή στήριξη καθίσματος οδηγού
- Μαύρη εσωτερική οροφή
- Σπορ τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων
- Σπορ καθίσματα με κόκκινες ραφές
- Μεταλλικά πεντάλ
Πολιτισμένη δύναμη ο 1.0 T-GDi 120 PS
Το γνωστό και πετυχημένο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο 1.0 T-GDi των 120 ίππων και 172 Nm ροπής ταιριάζει μια χαρά στο αμάξωμα του Hyundai i30. Η πρώτη ευχάριστη έκπληξη αφορά την ιδιαίτερα ραφιναρισμένη του λειτουργία, αφού «κρύβει» καλά την 3κύλινδρη κεφαλή του, καθώς στο εσωτερικό του δεν περνούν ανεπιθύμητοι θόρυβοι και δονήσεις. Στην έκδοση 48V Hybrid το υβριδικό σύστημα με τη μίζα/γεννήτρια Mild Hybrid Starter Generator (MHSG), υποστηρίζει τον κινητήρα στην επανεκκίνηση και στις επιταχύνσεις με επιπλέον ισχύ έως σχεδόν 14 ίππους ανάλογα με την αποθηκευμένη ενέργεια της μπαταρίας και την πίεση στο πεντάλ του γκαζιού. Με το 7DCT ο οδηγός απολαμβάνει περισσότερη άνεση, μαζί με ομαλότητα στις αλλαγές των ταχυτήτων και χειροκίνητη λειτουργία μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι, ή με τη μετακίνηση του λεβιέ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | ||
Έκδοση | 1.0 T-GDi | 1.0 T-GDi 7DCT |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 998 | 998 |
Ταχύτητες | 6 (iMT 6) | 7 DCT |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 120/6.000 | 120/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 172/1.500 | 172/1.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,2 | 11,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 196 | 196 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,4 (5,3) | 5,4 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 123 (120) | 121 |
*Εργοστασιακές μετρήσεις |
Οι αναρτήσεις του Hyundai i30 με τη μαλακή αλλά όχι «πλαδαρή» ρύθμιση φιλτράρουν με σχεδόν ισοπεδωτικό τρόπο τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων. Παράλληλα ο χαμηλός θόρυβος κύλισης ενισχύει το ποιοτικό πάτημα του αυτοκινήτου, σε σημείο που να παραπέμπει σε πιο πολυτελείς κατασκευές. Το N Line έχει πιο σφιχτές ρυθμίσεις, μαζί με πολλαπλούς συνδέσμους στους πίσω τροχούς, αντί του ημιάκαμπτου άξονα.
Προσεγμένο εσωτερικό με αρκετούς χώρους
Η προσοχή που έχει δώσει η Hyundai στην κατασκευή του i30 γίνεται ορατή και από την ποιότητα του εσωτερικού. Το μαλακό πλαστικό στο ταμπλό και στις εμπρός πόρτες, η γεροδεμένη συναρμογή και τα απαλά στη χρήση επιμέρους χειριστήρια, δείχνουν ότι όλα είναι σωστά μελετημένα. Το ίδιο ισχύει για την εργονομία και τη θέση οδήγησης με το αναπαυτικό κάθισμα. Επιπλέον, το εσωτερικό του Hyundai i30 προσφέρεται για την άνετη φιλοξενία τεσσάρων ατόμων ή και ενός ακόμα στο πίσω κάθισμα χωρίς στρίμωγμα. Για τις αποσκευές τα 395 λίτρα επαρκούν, ενώ στις εκδόσεις 48V Hybrid είναι στα 357 λίτρα, λόγω της υβριδικής μπαταρίας κάτω από το δάπεδο. Εκεί υπάρχει επιπλέον χώρος και θήκες για μικροαντικείμενα.