Με τις τιμές σε πολλά αυτοκίνητα να έχουν ανέβει σημαντικά, ποσά της τάξεως των 20.000 ευρώ φτάνουν οριακά σε πολλές περιπτώσεις για μικρά αυτοκίνητα στις βασικές τους εκδόσεις. Οπότε όσοι θέλουν ένα οικογενειακό, όπως μικρομεσαίο χάτσμπακ, θα πρέπει θα πρέπει να έχουν διαθέσιμα τουλάχιστον 25.000 ευρώ.
Εκτός αν εστιάσουν στο ξεχωριστό Hyundai i30 Fastback, το πρώτο 5θυρο coupe στην κατηγορία του, το οποίο έχει όλα τα χαρίσματα του i30 Hatchback, συν πιο δυναμικό στιλ και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Όσο για την τιμή του, δεν έχει αντίπαλο. Οι 19.690 ευρώ που στοιχίζει η πρώτη έκδοση 1.0 T-GDi 120 hp Premium, θυμίζουν τιμή παλαιότερων εποχών, πόσο δε μάλλον όταν πρόκειται για ένα πλουσιοπάροχο όχημα μήκους 4.455 χιλιοστών.
Σχετικά με τον εξοπλισμό του, εφοδιάζεται με 6 αερόσακους, αυτόματη έκτακτη πέδηση, προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, οθόνη αφής 8 ιντσών, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, φώτα LED, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών κ.λπ. Κοινώς παίρνει κανείς «πολύ» αυτοκίνητο με όλα τα κομφόρ για λίγα αναλογικά λεφτά.
Εκτός από πλήρως εξοπλισμένο, το εσωτερικό του είναι και προσεγμένο σε κατασκευή. Σε αυτό συμβάλλουν τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό και στις εμπρός πόρτες, η γεροδεμένη συναρμογή και το περιποιημένο φινίρισμα. Ο οδηγός θα βολευτεί γρήγορα στη θέση του, χάρις στο εύρος των ρυθμίσεων του καθίσματος όσο και του τιμονιού, ενώ έχει ότι ακριβώς χρειάζεται εκεί που το περιμένει. Παράλληλα, οι χώροι των επιβατών είναι άνετοι τόσο για τους εμπρός, όσο και για τους πίσω. Αυτοί που θα κάτσουν στο πίσω κάθισμα απολαμβάνουν αρκετό αέρα για τα γόνατα και το κεφάλι τους, παρά την έντονη κλίση της οροφής στο τελείωμά της. Γενναιόδωρο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 450 λίτρων με το μεγάλο άνοιγμα και τις επιπλέον θήκες κάτω από το δάπεδο.
Η άνεση είναι κυρίαρχο στοιχείο και στο δρόμο. Οι ανεξάρτητες αναρτήσεις του Hyundai i30 Fastback απορροφούν με επιτυχία τις πάρα πολλές ανωμαλίες των δρόμων, χωρίς όμως το αυτοκίνητο να είναι «χαλαρό» σε οδική συμπεριφορά. Στους αυτοκινητόδρομους είναι ευθύβολο και ξεκούραστο στα ταξίδια, κάτι που συμβάλλει και ο χαμηλός θόρυβος κύλισης. Σε πιο στενούς επαρχιακούς δρόμους στρίβει με ασφάλεια και με λογικές κλίσεις, όταν πιεστεί.
Τέλος, ο 1.000άρης turbo κινητήρας των 120 ίππων και 172 Nm ροπής με την ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία είναι επαρκής για τις ανάγκες του αμαξώματος των 1.252 κιλών. Από τις μεσαίες έως τις πιο υψηλές στροφές έχει δύναμη, είναι πρόθυμος στο πάτημα του δεξιού πεντάλ και πετυχαίνει σβέλτες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ.). Οι απαιτήσεις του 1.0 T-GDi σε βενζίνη είναι λογικές, με πραγματική κατανάλωση λίγο πιο πάνω από 7,0 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 από 123 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας ξεκινούν από 80 ευρώ.