Hyundai i30 1.0 T-GDI σε τιμές supermini

Οι τιμές των καινούργιων αυτοκινήτων έχουν πάρει για τα καλά την ανιούσα. Πλέον δυσκολεύεσαι να βρεις supermini κάτω από τα 20 χιλιάρικα, με αρκετά δε να ξεκινούν ακόμα και από τις 22.000 ευρώ! Φανταστείτε να ψάχνει κάποιος οικογενειακό αυτοκίνητο, τι προβληματισμούς θα βασανίζουν τις σκέψεις του. Αγχολυτικό, ωστόσο, υπάρχει και είναι ένα από τα καλύτερα μικρομεσαία της αγοράς. To Hyundai i30 έρχεται να δώσει τη λύση σε όποιον αναζητά το επόμενο μεταφορικό μέσο της φαμίλιας, και μάλιστα δίχως να χρειάζονται παραχωρήσεις σε γκάζι ή εξοπλισμό.

 

Το κορεατικό χάτσμπακ προσφέρεται σε εξαιρετικά συμφέρουσες εκδόσεις με τον 1.000άρη τρικύλινδρο τούρμπο κάτω από το καπό, σε απόδοση 120 ίππων και 172 Nm, με ή χωρίς υβριδική υποβοήθηση, και σε συνεργασία με 6άρι χειροκίνητο/iMT ή 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Πάμε να δούμε τις εκδόσεις και τον εξοπλισμό του i30 στις πιο οικονομικές τιμές, από 20.000 έως 22.700 ευρώ, οι οποίες επωφελούνται και από έκπτωση 500 ευρώ αυτή την περίοδο:

  • 1.0 T-GDi 120 PS Premium: Τιμή από 20.590 ευρώ
  • 1.0 T-GDi 120 PS Distinctive: Τιμή από 21.690 ευρώ
  • 1.0 T-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid Premium: Τιμή από 21.290 ευρώ
  • 1.0 T-GDi 120 PS iMT 48V Hybrid Distinctive: Τιμή από 22.390 ευρώ
  • 1.0 T-GDi 120 PS 7DCT 48V Hybrid Premium: Τιμή από 22.690 ευρώ

Εξοπλισμός έκδοσης Premium: 6 αερόσακοι • Αυτόματη έκτακτη πέδηση • Προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας • Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας • Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων • Φώτα θέσεως LED • Αυτόματο άναμμα φώτων • Infotainment με οθόνη 8 ιντσών • Κάμερα οπισθοπορείας • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες • Air condition • Προβολείς ομίχλης • Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.

Εξοπλισμός έκδοσης Distinctive (επιπλέον του Premium): Ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών • Κάμερα οπισθοπορείας • Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός • Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω • Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών • Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός • Φιμέ πίσω παράθυρα.

Παρά τις χαμηλές τιμές που πωλείται το i30, εκτός από το ότι είναι πλήρως εξοπλισμένο από την αρχική του έκδοση, εμφανίζεται και προσεγμένο ως προς την κατασκευή του. Τα μαλακά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό και στις εμπρός πόρτες, το στιβαρό δέσιμο των επιμέρους επιφανειών και το πολύ καλό φινίρισμα θα ικανοποιήσουν ακόμα και τους πιο απαιτητικούς. Παράλληλα η καμπίνα του i30 παρέχει απροβλημάτιστη εργονομία και βολική θέση οδήγησης. Όσο για τους χώρους, τέσσερα άτομα θα βολευτούν στα αναπαυτικά καθίσματα και δεν θα χρειαστεί να κάνουν παραχωρήσεις, ακόμα και με ύψος άνω του μέσου όρου. Αρκετός με τη σειρά του είναι και ο χώρος αποσκευών των 395 λίτρων (357 λτ. στα 48V Hybrid, λόγω της μπαταρίας).

Ουδεμία παραχώρηση δεν κάνει ούτε στα δυναμικά χαρακτηριστικά ή τις επιδόσεις, καθώς ο 1.0 T-GDI παρέχει αξιοσέβαστη δύναμη και καλύπτει πάσα ανάγκη μέχρι σε πλήρως φορτωμένες καταστάσεις. Ανεξάρτητα από το κιβώτιο, η επιτάχυνση για το 0-100 χλμ./ώρα τοποθετείται στα 11,2 δλ. και η τελική ξεπερνά τα 195 χλμ./ώρα (196). Αυτά που αλλάζουν είναι οι καταναλώσεις και εκπομπές ρύπων, με το 6iMT να γράφει εργοστασιακά 5,3 λίτρα/100 χλμ. και 120 γρ.CO2/χλμ., την ώρα που το απλό 6άρι χειροκίνητο και το 7άρι DCT είναι στα 5,4 λίτρα/100 χλμ. (123 και 121 γρ./χλμ. τα CO2). Δύο στα τρία, δηλαδή, δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας (το iMT και το DCT), ενώ η παραδοσιακή μηχανική μετάδοση επιβαρύνεται με μόλις 78,72 ευρώ παράβολο.

Ανεξαρτήτως κιβωτίου και έκδοσης, το i30 εμφανίζει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, εστιασμένη κυρίως στην άνεση. Γεγονός που αντιλαμβάνεται άμεσα ο οδηγός και εκτιμά δεόντως στους γεμάτους ανωμαλίες δρόμους, αφού φιλτράρει με πολύ ποιοτικό τρόπο λακκούβες και μπαλώματα. Ταυτόχρονα οι αναρτήσεις του εξασφαλίζουν ευθυβολία στους αυτοκινητόδρομους και σίγουρο κράτημα στις στροφές με αυξημένη πρόσφυση.

Get it on Google Play Download on the App Store