Το δημοφιλές μικρομεσαίο μοντέλο της Hyundai, το i30, προσφέρεται τώρα σε ανεπανάληπτες τιμές με όλους τους κινητήρες, οι οποίες είναι καλύτερες ακόμα και από μικρότερων αυτοκινήτων. Σε συνδυασμό με τα αξιόλογα συνολικά χαρακτηριστικά του, την έκπτωση των 500 ευρώ και την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, δεν χρειάζεται να χρονοτριβεί κανείς για να παραγγείλει την έκδοση που τον ενδιαφέρει.
Hyundai i30 1.5 DPi 110 PS από 18.890 ευρώ
Στη βάση της γκάμας τοποθετείται το Hyundai i30 με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.5 λτ., με τιμή που ξεκινά από μόνο 18.890 ευρώ. Αν και δεν είναι turbo downsized, διαθέτει σύγχρονες τεχνολογίες, όπως είναι μεταβλητό βύθισμα των βαλβίδων (D-CVVT), το Dual Port Injection (DPi) με διπλά μπεκ και το Idle Stop and Go για μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων. Ο 1.5 DPi αποδίδει 110 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 144 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ., επιταχύνει το i30 στα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,3 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 187 χλμ./ώρα, ενώ η εργοστασιακή μεικτή κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 είναι 6,0-6,7 λτ./100 χλμ. και 137-153 γρ./χλμ. αντίστοιχα.
Hyundai i30 1.0 T-GDi 120 PS από 19.590 ευρώ
Πιο πάνω βρίσκεται ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo με τους 120 ίππους και τα 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. Μια ιδανική επιλογή με τιμή εκκίνησης το ποσό των μόλις 19.590 ευρώ. Το εξαιρετικά ραφιναρισμένο μηχανικό αυτό σύνολο ταιριάζει κατάλληλα στο i30, αφού προσφέρει σβέλτες επιδόσεις και οικονομία στη βενζίνη. Τα 0-100 χλμ./ώρα είναι χρόνος 11,2 δλ. και η τελική πιάνει τα 196 χλμ./ώρα με μέση κατανάλωση 5,4-6,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 123 έως 141 γρ./χλμ.
Hyundai i30 1.5 T-GDi 160 PS από 21.590 ευρώ
Στην κορυφή της γκάμας (εξαιρουμένου του i30 N), τοποθετείται ο 4κύλινδρος turbo 1.5 T-GDi με τιμή από 21.590 ευρώ. Ενσωματώνει ήπιο υβριδικό σύστημα 48V με μίζα – γεννήτρια Mild Hybrid Starter Generator (MHSG) και το 6άρι χειροκίνητο iMT κιβώτιο ταχυτήτων με το ηλεκτρονικό πεντάλ συμπλέκτη (e-clutch). Το δυνατό αυτό μηχανικό αυτό σύνολο με τους 160 ίππους και τη ροπή των 253 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. επιταχύνει το i30 από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ. και η τελική αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση είναι 5,6-6,6 λτ./100 χλμ., με CO2 126-148 γρ./χλμ.
Αναφορικά με τους εξοπλισμούς, υπάρχουν τρία επίπεδα, τα Premium, Distinctive και N Line (το 1.5 DPi δεν διατίθεται στο N Line). To Hyundai i30 Premium διαθέτει τα εξής:
- 6 αερόσακους
- Αυτόματη έκτακτη πέδηση
- Προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων
- Φώτα θέσεως LED
- Αυτόνομο άναμμα φώτων
- Οθόνη αφής 8 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες
- Air condition
- Προβολείς ομίχλης
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών
Στη δεύτερη έκδοση Distinctive (1.5 DPi από 19.990 ευρώ, 1.0 T-GDi από 20.690 ευρώ και 1.6 T-GDi από 22.690 ευρώ) ανήκουν επιπλέον:
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός
- Φιμέ παράθυρα
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
Το πιο σπορ Hyundai i30 N Line (1.0 T-GDi από 22.490 ευρώ και 1.5 T-GDi από 24.490 ευρώ), ξεχωρίζει αμέσως εξωτερικά από τους διαφορετικούς σχεδιασμού προφυλακτήρες, ζάντες, συν τα διάφορα ένθετα που παραπέμπουν στο i30 N. Επιπλέον εξοπλίζεται με πλήρη φώτα LED εμπρός – πίσω, με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή στήριξη καθίσματος οδηγού, κεντρικό υποβραχιόνιο πίσω, μαύρη εσωτερική οροφή, σπορ καθίσματα, τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων και μεταλλικά πεντάλ. Πρόσθετα, οι αναρτήσεις διαθέτουν πιο σφιχτές ρυθμίσεις και είναι ανεξάρτητες και με τον 1.0 T-GDi κινητήρα.