Πολύς κόσμος που αναζητά ένα νέο αυτοκίνητο έχει μπερδευτεί με τα τόσα μοντέλα που διατίθενται, αλλά και εξοργιστεί με τις τιμές κάποιων που έχουν εκτοξευθεί στα ουράνια. Παρόλα αυτά για κάθε τι υπάρχει η λύση, όπως και για την αγορά ενός καινούργιου τετράτροχου, που να παρέχει τα πάντα στην καλύτερη τιμή. Αρκεί να γίνει μια σωστή έρευνα αγοράς.
Στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών χάτσμπακ για παράδειγμα, το νέο Hyundai i20 προσφέρει οτιδήποτε ζητήσει κανείς από ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας και ακόμα περισσότερα, σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές. Ανάμεσα στις πολλές εκδόσεις του, μία που συνδυάζει ένα τέλειο τρίπτυχο κινητήρα, εξοπλισμού και τιμής, είναι η 1.0 T-GDi 100 hp Premium, στις 17.990 ευρώ. Να σημειωθεί ότι υπάρχουν και οι πιο οικονομικές (με τον ίδιο κινητήρα) Exclusive (17.090 ευρώ) και Fresh (16.290 ευρώ).
Ο εξοπλισμός του i20 Premium θα καλύψει και τους πλέον απαιτητικούς, σε όλους τους τομείς. Συγκεκριμένα διαθέτει τα εξής:
- 6 αερόσακους
- Αυτόνομη πέδηση
- Προειδοποίηση εκτροπής και διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματη ρύθμιση υψηλής και μεσαίας σκάλας φώτων
- Οθόνη αφής 8 ιντσών
- Ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
- Φώτα LED
- Διζωνικό κλιματισμό
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες
- Αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων
- Ζάντες αλουμινίου
Σταθερή αξία αποτελεί και ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo κινητήρας με την τεχνολογία SmartStream CVVD, που ελέγχει τη διάρκεια βύθισης των βαλβίδων και τοποθετείται σε πολλά μοντέλα του ομίλου Hyundai. Στην συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει 100 ίππους στις 4.500-6.000 σ.α.λ. και 172 Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ. Σε συνεργασία με ένα ορθώς κλιμακωμένο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, το μοτέρ διακρίνεται για το τράβηγμα και ελαστικότητα από τις πολύ χαμηλές στροφές, την απόκριση και γραμμικότητά του. Με απόλυτα νούμερα, η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,4 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 188 χλμ./ώρα, όμως ο οδηγός νιώθει ότι ο κινητήρας έχει πάνω από 100 άλογα. Οι εκπομπές CO2 είναι μεταξύ 118-123 χλμ. και η κατανάλωση στη δοκιμή βρέθηκε στα 7,2 λτ./100 χλμ.
Η αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου που δίνει το νέο i20, γίνεται αισθητή και στο δρόμο. Η σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις του και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, πλησιάζουν επίπεδα μικρομεσαίου! Δίχως να είναι πολύ σφιχτές, περνούν με ποιοτικό τρόπο πάνω από τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων. Όταν αρχίσουν οι στροφές, ο οδηγός έρχεται αντιμέτωπος με μικρές κλίσεις και μπόλικη πρόσφυση, ενώ παρότι μικρό αυτοκίνητο, είναι σε θέση να διανύσει μακρινές αποστάσεις με χαρακτηριστική ευκολία.
Ο υπερ-πλούσιος εξοπλισμός, είναι ένα από τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα. Ο άλλος είναι οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες και τις αποσκευές. Τέσσερις ενήλικοι κάθονται αρχοντικά, έχοντας πολύ αέρα για πόδια, ώμους και κεφάλι, ενώ το πορτμπαγκάζ των 352 λίτρων είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας. Το εσωτερικό του i20 διακρίνεται παράλληλα για την στιβαρή του κατασκευή που αποτρέπει την παρουσία τριγμών, τη σύγχρονη τεχνολογία και την απροβλημάτιστη εργονομία.