Η καθημερινή συμβίωση με ένα αυτοκίνητο απαιτεί άνεση, ευκολία στην οδήγηση, πρακτικότητα, χαμηλή κατανάλωση και αξιοπιστία. Όταν αυτά τα χαρακτηριστικά συνδυάζονται με ένα υπερπλήρη εξοπλισμό σε ένα Crossover αμάξωμα, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος συγκριτικά με ένα κλασικό χάτσμπακ, τότε είναι ακόμα καλύτερα.
Στοιχεία που μπορεί να τα βρει κανείς στο νέο και αποκλειστικά υβριδικό Honda Jazz Crosstar. Οι διαφορές του σε σχέση με τις πιο «απλές» εκδόσεις είναι αρκετές, ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση. Η πιο κομψή μάσκα, τα μαύρα προστατευτικά πλαστικά τμήματα στους προφυλακτήρες, τους θόλους των τροχών και χαμηλά στις πόρτες, οι ράγες οροφής και τα 152 χλστ. από το έδαφος, τονίζουν το πιο «εκτός δρόμου» προφίλ του.
Μοντέρνο είναι και το εσωτερικό, το οποίο παράλληλα εκπλήσσει ευχάριστα με τους πολύ άνετους χώρους του, παρόλο που πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με μήκος 4.090 χλστ. Το χαμηλό και επίπεδο στο πάνω μέρος του ταμπλό, μαζί με το πλατύ παρμπρίζ, τις λεπτές εμπρός κολόνες και τις πολλές γυάλινες επιφάνειες προσφέρουν άπλετη ορατότητα και φωτεινότητα. Από πλευράς υλικών, τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στην καμπίνα του Jazz Crosstar είναι σκληρά, αλλά καλής ποιότητας και με στιβαρή συναρμογή. Το Jazz Crosstar είναι σε θέση να φιλοξενήσει με περίσσια άνεση τέσσερις ενήλικους επιβάτες και να καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας. Για τις αποσκευές υπάρχουν 298 λίτρα, ενώ το μεγάλο άνοιγμα του πορτ μπαγκάζ σε συνδυασμό με τα Magic Seats δημιουργούν έναν επίπεδο αποθηκευτικό χώρο που φτάνει τα 1.199 λτ.
Την κίνηση του Jazz Crosstar αναλαμβάνει ένα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα, αποτελούμενο από ένα μηχανικό σύνολο εσωτερικής καύσης και δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Το ένα προορίζεται για την κίνηση του οχήματος και αποδίδει 109 ίππους και 253 Nm ροπής, ενώ το άλλο είναι για τη φόρτιση της μπαταρίας. Ο κινητήρας βενζίνης 1.5 i-VTEC των 98 ίππων και 131 Nm ροπής λειτουργεί για να φορτίσει την μπαταρία ιόντων λιθίου, ή ενισχυτικά όταν απαιτείται περισσότερη δύναμη. Επίσης, αντί συμβατικού αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, το υβριδικό σύνολο χρησιμοποιεί ένα κιβώτιο μιας σχέσης, όπως στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στην πράξη, το αυτοκίνητο κινείται αρκετά με το ρεύμα σε χαμηλές ταχύτητες, επιτυγχάνοντας οικονομία σε καύσιμο και μειωμένες εκπομπές CO2. Σύμφωνα με τη Honda «καίει» 4,8 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 110 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη και ελεύθερη είσοδος στο Δακτύλιο).
Στην οδήγηση το Jazz Crosstar ταιριάζει ιδανικά την ευελιξία στην πόλη, με την πολύ καλή σταθερότητα σε πιο γρήγορους ρυθμούς. Στις αστικές μετακινήσεις είναι ιδιαίτερα εύκολο στους χειρισμούς και σίγουρα θα το λατρέψει ο οδηγός του. Παράλληλα το στιβαρό πλαίσιο και οι αναρτήσεις με το σχετικά σφιχτό σετάρισμα ενισχύουν το σίγουρο πάτημα του αυτοκινήτου, σε όποια διαδρομή και να βρεθεί. Επιπλέον, οι διάφορες ανωμαλίες των δρόμων φιλτράρονται με αρκετά αποτελεσματικό τρόπο, ενώ η ποιοτική κύλιση βοηθά περεταίρω στην άνεση.
Όσο για τον εξοπλισμό του, το Jazz Crosstar περιλαμβάνει τα πάντα: 10 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, σύστημα ειδοποίησης απόκλισης και διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας, ενεργό cruise control, αυτόματο κλιματισμό, αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, οθόνη αφής 9 ιντσών και ζάντες αλουμινίου. Η τιμή του είναι στις 28.900 ευρώ.