Η Renault εξηλεκτρίζει τα τρία βασικά της μοντέλα, το Clio, το Captur και το Megane, τα οποία εφοδιάζει με υβριδικά συστήματα, συνδυάζοντας αυξημένη απόδοση με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2. Ειδικά το Captur και το Megane με τα Plug-in hybrid σύνολα «καίνε» ελάχιστη βενζίνη και επιβαρύνουν πολύ λίγο το περιβάλλον με ρύπους. Επίσης, στην γκάμα των υβριδικών Renault προστέθηκε πρόσφατα το coupe SUV Arkana, ενώ έως το 2022 το Groupe Renault θα λανσάρει 8 πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα και 12 υβριδικά και plug-in hybrid.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Renault Captur 1.5 Blue dCi 115 hp
Οι κινητήρες Renault Ε-ΤECH hybrid και plug-in hybrid συνδυάζουν ένα νέο 1.600άρι μηχανικό σύνολο βενζίνης, δύο ηλεκτρικά μοτέρ –το ένα είναι τύπου HSG (High-Voltage Starter Generator) και ένα καινοτόμο μικρό κιβώτιο ταχυτήτων. Το σύστημα διαθέτει και ανάκτηση ενέργειας πέδησης για να φορτίζει η μπαταρία και εν κινήσει.
Το νέο Clio Ε-TECH Hybrid με την μπαταρία των 1,2 kWh (230V), προσφέρει έως 80% μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 στις αστικές μετακινήσεις, ενώ οι 140 ίπποι που αποδίδονται συνδυαστικά χαρίζουν σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ.).
Δείτε ακόμα: Αυτοκίνητα με γκάζι από 4 ευρώ/100 χλμ.
Το νέο Captur E-TECH Plug-in Hybrid με τους 158 συνδυαστικούς ίππους εφοδιάζεται με μεγαλύτερη μπαταρία 9,8 kWh (400V). Αυτή του επιτρέπει να κινηθεί έως 65 χλμ. απόστασης με μόνο την ηλεκτρική ενέργεια στην πόλη και έως 50 χλμ. με μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ./ώρα σε μεικτή χρήση. Η κατανάλωση αναμένεται να είναι στα 1,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 32 γρ./χλμ. (WLTP). Επίσης, το νέο Captur παρουσιάστηκε σε έκδοση με κινητήρα E-TECH Hybrid, αποδίδοντας συνδυαστική ισχύ 140 ίππων και με μικρο-υβριδικό (12V) σύστημα κίνησης σε συνδυασμό με τον βενζινοκινητήρα 1.3 TCe.
Για πρώτη φορά το Megane αποκτά υβριδικό σύστημα και μάλιστα τον κινητήρα E-TECH Plug-in Hybrid. Με απόδοση 158 ίππων, αυτό το σύστημα κίνησης διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 9,8 kWh (400V) και εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως και 50 χιλιόμετρα για οδήγηση σε μικτό κύκλο (WLTP) και πάνω από 65 χιλιόμετρα για οδήγηση στον αστικό κύκλο (WLTP City).
Δείτε ακόμα: Ποιο Renault Clio συμφέρει; Βενζίνη, diesel ή LPG;
Μοντέλο | Clio E-TECH Hybrid | Captur E-TECH PHEV | Megane E-TECH PHEV |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.598 | 1.598 | 1.598 |
Κύλινδροι/βαλβίδες | 4/16 | 4/16 | 4/16 |
Ταχύτητες | auto | auto | auto |
Ισχύς συνδυαστική (PS) | 140 | 158 | 158 |
Ισχύς κινητήρα βενζίνης (PS/σ.α.λ.) | 91/5.600 | 91/5.600 | 91/5.600 |
Ροπή κινητήρα βενζίνης (Nm/σ.α.λ.) | 144/3.200 | 144/3.200 | 144/3.200 |
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS) | 36 | 49 | 49 |
Ισχύς HSG (PS) | 15 | 25 | 25 |
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm) | 205 | 205 | 205 |
Ροπή HSG (Nm) | 50 | 50 | 50 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,9 | 10,1 | 9,8 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 180 | 173 | 183 |
80-120 χλμ./ώρα | 6,9 | 7,5 | 6,6 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,3 | 1,4 | 1,3 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 96 | 32 | 28 |
Βάρος (κιλά) | 1.238 | 1.564 | 1.603 |