«Προχώ» αυτοκίνητο δεν «καίει» και σε φτιάχνει!

Από την πρώτη επαφή με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αποκτάς μια σχέση εξάρτησης. Μια εξάρτηση που οφείλεται τόσο στην προχωρημένη σχεδιαστική του φιλοσοφία, όσο και στο πλήθος της τεχνολογίας που φέρει πάνω του.

Τεχνολογία άνεσης και ασφάλειας που διευκολύνουν τρομερά τις καθημερινές μετακινήσεις, ενώ η τεχνολογία κίνησής του είναι αυτή που θα κυριαρχήσει τα επόμενα χρόνια. Σαφώς το αυτοκίνητο που θα σας περιγράψουμε είναι ηλεκτρικό, με εμφάνιση που κυριολεκτικά τραβάει τα βλέμματα σαν μαγνήτης και σας βάζει στο επίκεντρο της προσοχής από όπου κι αν περάσετε. Η Honda, με το Honda e, αποδεικνύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο πως ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να έχει ενδιαφέρον σε όλους τους τομείς. Κάτι που επιβεβαιώνεται από τα βραβεία «German Car of the Year 2021» και «World Urban Car of the Year 2021» που έχει κερδίσει το Honda e.

Ο υποψήφιος αγοραστής του έχει στη διάθεσή του τρεις εκδόσεις για να επιλέξει αυτή που ταιριάζει στο προφίλ του και στο πορτοφόλι του. Στη βάση της γκάμας υπάρχει το μοντέλο των 136 ίππων, με τιμή εκκίνησης από 35.990 ευρώ κι ακολουθεί το δυνατότερο την ονομασία Advance. Αυτό, προσφέρει ισχύ 154 ίππων (διατίθεται με ζάντες 16 ή 17 ιντσών), με κόστος  από τα 38.990 ευρώ, αλλά είναι πλήρες εξοπλισμού όπως φαίνεται και παρακάτω στη λίστα περιλαμβάνοντας:

  • 6 αερόσακοι
  • Αυτόνομη πέδηση
  • Πληροφόρηση τυφλού σημείου
  • Παρακολούθηση κυκλοφορίας κατά την οπισθοπορεία
  • Προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης
  • Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας & ειδοποίηση απόκλισης
  • Σύστημα ειδοποίησης αναχώρησης προπορευόμενου αυτοκινήτου
  • Σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας
  • Οθόνες στο ταμπλό (Multi Info Display)
  • Αυτόματος κλιματισμός
  • Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα
  • Κάμερα οπισθοπορείας & αισθητήρες στάθμευσης
  • LED προβολείς
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/Πίσω
  • Γυάλινη πανοραμική οροφή
  • Ζάντες αλουμινίου και πολλά ακόμη

Μοναδικά ρετρό σχεδίαση

Ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του ιαπωνικού ηλεκτρικού Honda e είναι κι η εξωτερική του σχεδίαση. Τα συμμετρικά στρογγυλά φωτιστικά σώματα, τόσο εμπρός, όσο και πίσω, συμβάλλουν στο ρετρό παρουσιαστικό του Honda e, που δένουν υπέροχα με τις θελκτικές καμπύλες του αμαξώματος. Πέρα από τα φανάρια θα σταθείτε στις κάμερες που έχουν αντικαταστήσει τους συμβατικούς καθρέπτες, στοιχείο που ενισχύει την τεχνολογική υπεροχή του Honda e. Όμως πέρα από το φαίνεσθαι, αυτές οι κάμερεςκαθρέπτες προσφέρουν εξαιρετική ορατότητα, ακόμα και σε συνθήκες σκότους ή περιορισμένης ορατότητας, όπως όταν βρέχει για παράδειγμα. Σημεία αναφοράς αποτελούν τα παράθυρα χωρίς πλαίσιο και οι πτυσσόμενες (αλλά όχι πολύ πρακτικές) κρυμμένες χειρολαβές.

Καμπίνα φερμένη από το μέλλον!

Στην πρώτη επαφή με την καμπίνα του Honda e ένα επιφώνημα θαυμασμού θα βγει από το στόμα σας, μιας και το πλήθος των οθονών προσελκύει τα βλέμματα! Οι πρώτες που θα εστιάσετε αρχικά είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 8,8 ιντσών, ενώ δεξιά υπάρχουν οι δύο κεντρικές οθόνες των 12,3 ιντσών, με πολλές δυνατότητες. Κερασάκι στην τούρτα οι οθόνες των 6 ιντσών για τις κάμερες – καθρέπτες που βρίσκονται στις άκρες του ταμπλό! Την υψηλή του τεχνολογία ενισχύει η τεχνητή νοημοσύνη μέσω της υπηρεσίας Honda Personal Assistant που χρησιμοποιεί κατανόηση των συμφραζομένων, δημιουργώντας φυσικό διάλογο και παρέχοντας πρόσβαση σε μια σειρά online υπηρεσιών. Αυτό που κατάφεραν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο οι σχεδιαστές της Honda, είναι πως συνδύασαν εξαιρετικά την υψηλή τεχνολογία, με διαχρονικές πινελιές, όπως το τιμόνι με τις δύο ακτίνες, αλλά και την επένδυση με όψη και υφή ξύλου. Τέσσερις επιβάτες θα βολευτούν με άνεση, χάρη στο ενιαίο πίσω κάθισμα και το εντελώς επίπεδο δάπεδο. Για τις αποσκευές υπάρχουν διαθέσιμα μόνο 171 λίτρα, που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων εκτοξεύεται στα 571 λτ.

Πραγματική απόλαυση στο δρόμο!

Το Honda e κινείται από έναν αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος στην έκδοση Advance προσφέρει στον οδηγό του 154 ίππους και 315 Nm ροπής. Νούμερα που χαρίζουν εκρηκτική επιτάχυνση στο Honda e, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 8,3 δλ. (9 δλ. απαιτεί η έκδοση των 136 ίππων). Σε ότι αφορά την αυτονομία τώρα, η έκδοση με τις ζάντες των 17 ιντσών κινείται με μια φόρτιση για έως και 210 χιλιόμετρα με μέση κατανάλωση 17,8 kWh/100 χλμ. Η έκδοση με τις 16άρες ζάντες των 154 ίππων, όπως και η μικρότερη σε ισχύ έκδοση με τους 136 ίππους, έχουν αυτονομία 222 χλμ., και μέση κατανάλωση 17,2 kWh/100 χλμ.

Η άριστη εικόνα του Honda e συνεχίζεται κι όταν βρεθείς πίσω από το τιμόνι του! Αρχικά εντυπωσιάζει με την ευελιξία του (4,3 μ. ακτίνα στροφής) και την εξαιρετική ευκολία που παρέχει στην οδήγηση, αποτελώντας ένα ιδανικό αυτοκίνητο για την πόλη. Επίσης, επιταχύνει από το μηδέν σχεδόν, ενώ θα σας ενθουσιάσει κι η οδική του συμπεριφορά σε δρόμο με στροφές. Το πλαίσιο σου δείχνει ότι μπορεί να αντέξει με άνεση περισσότερη δύναμη, ενώ η ανάρτηση εξασφαλίζει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, χωρίς να έχει κανέναν αντίκτυπο στην άνεση. Επιπλέον το τιμόνι είναι άμεσο, με τα φρένα να έχουν καλή αίσθηση, παρά την ανάκτηση ενέργειας, όντας δυνατά κι ανθεκτικά σε παρατεταμένη χρήση!

Get it on Google Play Download on the App Store