Βάλσαμο οι τιμές του Kia Picantο

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που ψάχνουν ένα οικονομικό στην αγορά και στη χρήση καινούργιο αυτοκίνητο για τις καθημερινές αστικές τους μετακινήσεις, που να είναι παράλληλα εγγυημένο και αξιόπιστο. Πόσα μοντέλα να βρεις, που να τικάρουν όλα τα κουτάκια; Στα δάχτυλα του ενός χεριού μετρημένες οι περιπτώσεις, με πρώτη και καλύτερη εκείνη του Kia Picanto.

Το μικρότερο μοντέλο της κορεατικής φίρμας είναι ένα από τα ελάχιστα καινούργια με κόστος κάτω των 16.000 ευρώ, ξεκινώντας από τις 15.980 ευρώ (με έκπτωση 400 ευρώ στη γκάμα) στη βασική του έκδοση 1.0 MPI 63 PS Optimum. Εξοπλιστικό επίπεδο που προσφέρει πολύ περισσότερα από όσα περιμένεις, καθώς στα στάνταρ περιλαμβάνονται: 6 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αυτόματης εναλλαγής μεγάλης – μεσαίας σκάλας φώτων, ψηφιακός πίνακας οργάνων και οθόνη infotainment 8 ιντσών με πλοήγηση και το Kia Connect για έλεγχο λειτουργιών του αυτοκινήτου με το smartphone, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος και όλο το ηλεκτρικό «πακέτο» ανέσεων. Ουσιαστικά, δηλαδή, μόνο οι ζάντες αλουμινίου και τα LED ημέρας μπορείς να πεις ότι λείπουν, οπότε όχι απλά μικρό, ελάχιστο το κακό.  Φυσικά, ασυναγώνιστο προτέρημα συνιστά και η εργοστασιακή (και μεταβιβάσιμη) εγγύηση των 7 ετών/150.000 χλμ.

Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του (μήκος 3.605 χλστ., πλάτος 1.595 χλστ., ύψος 1.485 χλστ. και μεταξόνιο 2.400 χλστ.), το Picanto διαθέτει έντονη προσωπικότητα και πολύ δυναμικό εμπρός μέρος, υιοθετώντας στοιχεία από το μεσαίο SUV Sorento. Κυρίαρχα αισθητικά του γνωρίσματα αποτελούν τα κάθετης διάταξης φωτιστικά σώματα με τη φωτεινή λωρίδα LED που ενώνει τα εμπρός και πίσω φανάρια και κάνει το αμάξωμα να δείχνει πιο πλατύ. Στο εσωτερικό του υπάρχουν νέα διακοσμητικά και επενδύσεις, ενώ το νέο ψηφιακό καντράν με την κεντρική οθόνη των 4,2 ιντσών και η οθόνη αφής των 8,0 ιντσών ενισχύουν περαιτέρω τη σύγχρονη εικόνα του. Πρόσθετα διακρίνεται για τη στιβαρή κατασκευή του εσωτερικού με τους αρκετούς χώρους για επιβάτες κανονικού αναστήματος και το μεγάλο -για μίνι αμάξι- χώρο αποσκευών των 255 λίτρων.

Στο ύψος του στέκεται και ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 998 κ.εκ., που παράγει 63 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 95 Nm ροπής στις 3.750 σ.α.λ. Αριθμοί που κάνουν εύκολα τη δουλειά τους σε αστικό περιβάλλον, όπου διακρίνεται εξάλλου το Picanto. Χαρακτηριστικός ο κύκλος στροφής των μόλις 9,4 μέτρων, που το βοηθούν να ελίσσεται και στις πιο στενές γωνιές της πόλης. Τα 15,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και η τελική των 145 χλμ./ώρα, δεν ενδιαφέρουν ιδιαίτερα σε τέτοιες συνθήκες. Αντίθετα, πολύ πιο χρήσιμα για το αγοραστικό κοινό του Picanto 1.0 Optimum θα φανούν τα 5,2 λίτρα/100 χλμ. της μέσης κατανάλωσης (εργοστασιακή μέτρηση), αλλά και τα 115 γρ. CO2/χλμ. που εκτός από μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, εξασφαλίζουν ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο. Πολύ προσιτό παραμένει και με τον πιο δυνατό 1.200άρη κινητήρα, αφού εκκινεί από τις 16.490 ευρώ. Ο 1.2 MPi αποδίδει 79 ίππους και 113 Nm ροπής, προσφέρει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ., καταναλώνει 5,2 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 118 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και στα δύο).

Get it on Google Play Download on the App Store