Το νέο και σημαντικά αναβαθμισμένο Suzuki Swift Hybrid αποτελεί μια άκρως συμφέρουσα αγορά στα supermini μοντέλα, αφού πωλείται σε χαμηλή τιμή για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ διαθέτει μοναδικά γνωρίσματα. Καταρχήν, είναι ένα βέρο ιαπωνικό αυτοκίνητο (παράγεται στο εργοστάσιο Sagara της Suzuki στην Ιαπωνία) και είναι το φθηνότερο μικρό χάτσμπακ υβριδικής τεχνολογίας.

Το νέο Swift Hybrid εκκινεί από την τιμή των 16.990 ευρώ, δηλαδή στα λεφτά που άλλες εταιρείες προσφέρουν μίνι μοντέλα με κινητήρες αμιγώς βενζίνης. Παράλληλα, από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού GL το Swift είναι πλήρως εξοπλισμένο σε όλους τους τομείς. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει infotainment με οθόνη 9 ιντσών, πλοήγηση και την υπηρεσία συνδεσιμότητας & απομακρυσμένων λειτουργιών Suzuki Connect, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, μηχανικό κλιματισμό με ψηφιακή οθόνη, 6 αερόσακους και τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, ελέγχου τυφλού σημείου και υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας. Κοινώς δεν του λείπει τίποτα, ενώ καλύπτεται με εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χλμ.
Το νέο Suzuki Swift Hybrid εξοικονομεί χρήματα στον οδηγό του και από τη χαμηλή κατανάλωση, καθώς και από τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (εκπομπές CO2 105 γρ./χλμ.). Την κίνησή του αναλαμβάνει ένα νέο τρικύλινδρο 1.200άρι ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο μέγιστης απόδοσης 82 ίππων στις 5.700 σ.α.λ. και με ροπή 112 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Επίσης, η ηλεκτρογεννήτρια 12V-ISG συνδράμει με επιπλέον ισχύ 3 ίππων και 60 Nm, βελτιώνοντας την απόκριση στις χαμηλές στροφές κατά την κίνηση στην πόλη και εξασφαλίζοντας πολύ ομαλή λειτουργία του Stop & Start. Οι απαιτήσεις του μοτέρ σε βενζίνη συγκρίνονται με full hybrid μηχανικών συνόλων, αφού στη δοκιμή έκαψε σε μεικτή οδήγηση 5,2 λτ./100 χλμ. Παρότι η ισχύς του δεν εντυπωσιάζει στο άκουσμα των 82 ίππων, στην πράξη φτάνουν για το ελαφρύ και κόμπακτ αμάξωμα των 919 κιλών και 3.860 χλστ. μήκους. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ., όμως αυτό που μετράει περισσότερο είναι η πολύ καλή ελαστικότητα που επιδεικνύει σε αστικές συνθήκες. Εξάλλου ο περισσότερος κόσμος θα το πάρει για να κινείται άνετα και οικονομικά στην πόλη, όπου ταυτόχρονα παρουσιάζεται πάρα πολύ εύκολο στους χειρισμούς και «μαθαίνεται» γρήγορα. Αν και αστικού προσανατολισμού, το Swift δεν αφήνει στο περιθώριο το ευχάριστο οδηγικό προφίλ που το χαρακτήριζε ανέκαθεν, αφού οι αναρτήσεις του φέρνουν στην ιδανική αναλογία κρατήματος-άνεσης. Τα φρένα του διακρίνονται σε αίσθηση και απόδοση, ενώ το τιμόνι του είναι όσο πρέπει βαρύ και «κόβει» εντυπωσιακά (μόλις 4,8 μ. κύκλος στροφής).
Οι επιβάτες του νέου Suzuki Swift δεν ενοχλούνται από την ανάγλυφη επιφάνεια της ασφάλτου, χάρη και στην αναβάθμιση της συνολικής ηχομόνωσης και της ποιότητας κύλισης. Παρότι «μαζεμένο» σε εξωτερικές διαστάσεις προς όφελος της ευελιξίας (μήκος 3.860 χλστ., πλάτος 1.735 χλστ., ύψος 1.495 χλστ. και μεταξόνιο 2.450 χλστ.), το ιαπωνικό supermini είναι σε θέση να χωρέσει στο εσωτερικό του και τους τους λίγο πιο ψηλούς, μιας και ο αέρας για τα πόδια πίσω είναι αρκετός. Εκεί που δε χωράει πολλά είναι στις αποσκευές, αφού το πορτ μπαγκάζ είναι μικρό με τη χωρητικότητα των 265 λίτρων. Αν δεν κάθονται άλλοι στο πίσω κάθισμα μπορεί να φτάσει έως τα 980 λίτρα με πεσμένες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων. Παράλληλα, το εσωτερικό του νέου Swift διαθέτει πολύ καλή εργονομία, είναι λειτουργικό με τους πολλούς χώρους για μικροαντικείμενα και τα σκληρά πλαστικά του με την ευχάριστη διχρωμία εμφανίζουν γεροδεμένη συναρμογή.










































