Η τιμή των 15.900 ευρώ για νέο αυτοκίνητο και μάλιστα για «μεγάλο» supermini μοιάζει απίστευτη με τα τωρινά δεδομένα, αφού σε πολλές περιπτώσεις δεν φτάνουν αυτά τα λεφτά ούτε για mini μοντέλα με μοτέρ χαμηλότερης ισχύος. Πόσο δε μάλλον όταν αυτό το αμάξι προσφέρεται σε αυτά τα λεφτά με το κλειδί στο χέρι, δηλαδή δίχως άλλες εξτρά χρεώσεις.
Το εξαιρετικά συμφέρον μοντέλο των 15.900 ευρώ, δεν είναι άλλο από το νέο Dacia Sandero 1.0 TCe 90 Expression, το οποίο διατίθεται σε αυτή την τιμή με την έκπτωση των 550 ευρώ, μαζί με έξοδα έκδοσης πινακίδων, έξοδα μεταφορικών και προετοιμασίας αυτοκίνητου, 5 έτη εργοστασιακής εγγύησης, και 3 χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας. Παράλληλα, συνοδεύεται με όλο το σύγχρονο και απαραίτητο εξοπλισμό όπως 6 αερόσακους, σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών, προβολείς ομίχλης, αισθητήρα φώτων, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, air condition και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω.
Στα σημαντικά πλεονεκτήματα του Dacia Sandero ανήκουν και οι άνετοι χώροι επιβατών, χάρις και στις τονισμένες εξωτερικές του διαστάσεις με μήκος 4.088 χλστ., πλάτος 1.848 χλστ., ύψος 1.499 χλστ. και μεταξόνιο 2.604 χλστ. Τέσσερα άτομα με ύψος άνω των 1,8 μ. θα κάτσουν άνετα, με έναν ακόμα να μη νιώθει πολύ στρυμωγμένος στο πίσω κάθισμα. Μεγάλο για τα δεδομένα της κατηγορίας των supermini αλλά και σε σύγκριση με μικρών SUV ή μικρομεσαίων χάτσμπακ είναι και το πορτ μπαγκάζ των 410 λίτρων, με το πλήρως αξιοποιήσιμο τετραγωνισμένο σχήμα. Το ταμπλό και όλα τα πλαστικά είναι σκληρά και ικανοποιούν με τη συναρμογή τους, ενώ ευχάριστο στοιχείο αποτελεί η υφασμάτινη φάσας στο ταμπλό και στις εμπρός πόρτες. Η απλότητα του σχεδιασμού λειτουργεί υπέρ της εργονομίας, όπως ισχύει και για το απλό μενού του infotainment με την 8άρα οθόνη.
Άλλος ένας κρυφός «άσος» του Sandero των 15.900 ευρώ, είναι ο αποδοτικός 3κύλινδος 1.000άρης turbo κινητήρας των 91 ίππων στις 4.600-5.000 σ.α.λ. και 160 Nm στις 2.100-3.750 σ.α.λ. Mε το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 ταχυτήτων εξασφαλίζει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 δλ. στα 80-120 χλμ./ώρα με 4η σε 11,6 δλ. και τελική ταχύτητα 174 χλμ./ώρα. Σε μεικτές πραγματικές συνθήκες καταναλώνει 6,3 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 118 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Το Sandero είναι προσανατολισμένο στην παροχή μέγιστης δυνατής άνεσης στο δρόμο μέσω των «απορροφητικών» του αναρτήσεων. Η σταθερότητα που επιδεικνύει είναι αρκετά καλή στον αυτοκινητόδρομο, ενώ στις στροφές το νωχελικό τιμόνι και οι ελαφρώς τονισμένες κλίσεις υπενθυμίζουν στον χρήση ότι αυτό το στιλ οδήγησης δεν είναι στις προτεραιότητες του.