Για την απόκτηση ενός μικρομεσαίου οικογενειακού αυτοκινήτου απαιτούνται πλέον αρκετά χρήματα, αφού για παράδειγμα 5θυρα μοντέλα σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνούν τις 25.000 ευρώ στις εισαγωγικές τους εκδόσεις. Ναι μεν είναι πολύ καλά εξοπλισμένα, παρόλα αυτά τα χρήματα είναι πολλά και ο κόσμος τελικά καταλήγει σε ένα SUV.
Ωστόσο, υπάρχει μια κατάλληλη λύση στα μικρομεσαία χάτσμπακ που διατίθεται στη χαμηλότερη τιμή της κατηγορίας, με πληρέστατο εξοπλισμό, πολύ καλή ποιότητα, ανέσεις και παροχές. Πρόκειται για το Hyundai i30 Hatchback Facelift, το οποίο στην έκδοση Premium 1.5 DPi 96 hp προσφέρεται στις 20.590 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης των 1.000 ευρώ που ισχύει για όλα τα i30 Hatchback, Fastback και Tourer. Συν την πρόσθετη σιγουριά που εξασφαλίζει η 5ετής εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων και τα 5 χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας. Όσον αφορά τον εξοπλισμό του, διαθέτει -μεταξύ άλλων- τα παρακάτω στοιχεία:
- Αυτόματη έκτακτη πέδηση
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματη ρύθμιση υψηλής και μεσαίας σκάλας φώτων
- 6 αερόσακοι
- Οθόνη αφής 10,25 ιντσών
- Σύστημα πλοήγησης
- Υπηρεσίες τηλεματικής Hyundai Bluelink
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη 4,2 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες
- Air condition
- Δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά 205/55R16
Η φροντίδα που έχει δώσει η Hyundai στην κατασκευή του i30 γίνεται αμέσως αντιληπτή και από την ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού. Τα μαλακά σε υφή υλικά που συναντώνται στο ταμπλό και στο άνω τμήμα των θυρών, η γεροδεμένη συναρμογή και οι ενώσεις των επιμέρους τμημάτων που έχουν γίνει με προσοχή, κερδίζουν αμέσως τις εντυπώσεις. Το i30 Hatchback με μήκος 4.340 χλστ., πλάτος 1.795 χλστ., ύψος 1.455 χλστ. και μεταξόνιο 2.650 χλστ. είναι σε θέση να καλύψει χωρίς πρόβλημα τις μετακινήσεις και των πιο ψηλών επιβατών. Αρκετό με τη σειρά του είναι και το πορτ μπαγκάζ των 395 λτ., χωρίς να υπολογίζεται ο επιπλέον χώρος κάτω από το δάπεδο για μικροαντικείμενα.
Το Hyundai i30 είναι προσανατολισμένο στην άνεση στο δρόμο, γεγονός που συμβάλλει τα μέγιστα η ποιοτική λειτουργία των αναρτήσεών του. Οι διάφορες ανωμαλίες των δρόμων φιλτράρονται με επιτυχημένο τρόπο και μαζί με το χαμηλό θόρυβο κύλισης το i30 παραπέμπει σε premium κατασκευές. Το γεγονός ότι είναι ξεκούραστο δεν σημαίνει πως είναι «χαλαρό» ως προς το πάτημά του, αφού ακόμα και σε απότομες αλλαγές φορτίου αντιδρά προβλέψιμα και ελεγχόμενα. Όσο για τον κινητήρα των 1.498 κ.εκ. με την τεχνολογία Dual Port Injection (DPi) και το μεταβλητό βύθισμα των βαλβίδων (D-CVVT) δεν έχει turbo, ούτε mild hybrid και απευθύνεται σε όσους θέλουν μια πιο «απλή» τεχνολογία. Οι 96 ίπποι και τα 139 Nm που αποδίδει επαρκούν και εξασφαλίζουν επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,4 δλ., τελική 178 χλμ./ώρα μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 6,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 141 γρ./χλμ.