Τα καινούργια αυτοκίνητα δεν έχουν καμία σχέση σε τεχνολογία και εξοπλισμό με τα παλαιότερα, όπου σε πολλές περιπτώσεις αρκούσαν δύο αερόσακοι, air condition, υδραυλικό τιμόνι και ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός. Πλέον οι απαιτήσεις των αγοραστών έχουν αυξηθεί σημαντικά, γιατί καλούνται να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα και θέλουν ένα αυτοκίνητο με όλα τα συστήματα ασφαλείας και ανέσεων. Όχι μόνο από τις μεγαλύτερες κατηγορίες, αλλά και από τα μικρότερα αυτοκίνητα πόλης, όπως είναι τα μίνι μοντέλα.
Το προσφάτως ανανεωμένο Hyundai i10 φέρει εξοπλισμό μεγαλύτερου αυτοκινήτου από τη βασική κιόλας έκδοση Style των 16.190 ευρώ (με την έκπτωση των 500 ευρώ που ισχύει για όλα τα νέα i10). Στη μακροσκελή λίστα των στάνταρ, ανήκουν τα παρακάτω στοιχεία:
- 6 αερόσακοι
- Αυτόματη έκτακτη πέδηση
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματη ρύθμισης υψηλής σκάλας φώτων
- Αυτόματο άναμμα φώτων
- Πολυλειτουργικό τιμόνι με χειριστήρια
- Ψηφιακός πίνακας οργάνων με κεντρική οθόνη TFT 4,2 ιντσών
- Έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών με σύνδεση Android Auto και Apple CarPlay
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Θύρες USB
- Δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων
- Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες
- Air Condition
Εξωτερικά το ανανεωμένο Hyundai i10 παρουσιάζεται ακόμα πιο μοντέρνο και νεανικό, μέσω των σχεδιαστικών αλλαγών και της προσθήκης των δύο νέων χρωμάτων Lumen Grey (ανοιχτό γκρι) και Meta Blue (μπλε-βιολετί). Το εσωτερικό μέρος των προβολέων με το μαύρο περίγραμμα καθώς και η εμπρός και πίσω υπογραφή LED, έχουν επανασχεδιαστεί. Τα μπροστινά φώτα ημέρας LED έχουν ενσωματωθεί στη φαρδιά μάσκα με το νέο σχεδιασμό κυψελοειδούς πλέγματος. Τα πίσω φώτα LED σχηματίζουν στο εσωτερικό τους το γράμμα «H» στην οριζόντια γραμμή της πίσω πόρτας.
Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Hyundai i10 τη συνολική εικόνα και την ήδη πολύ καλή ποιότητα αναβαθμίζουν περεταίρω οι νέες επενδύσεις στα καθίσματα και τα νέα διακοσμητικά. Οι χώροι για τέσσερις επιβάτες είναι αρκετοί, ενώ χώρος αποσκευών των 252 λίτρων με τα καθίσματα σε κανονική θέση και 1.050 λίτρα με την αναδίπλωσή τους, είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων.
Αρχικός κινητήρας είναι ο γνωστός από πριν 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός των 998 κ.εκ., απόδοσης 67 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 96 Nm ροπής στις 3.750 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα κοντής κλιμάκωσης 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο (υπάρχει και αυτοματοποιημένο 5 σχέσεων), το οποίο συμβάλλει στη ζωηράδα που επιδεικνύει το μοτέρ. Διαθέτει σπιρτάδα, ανεβάζει με προθυμία στροφές, είναι ραφιναρισμένος με ανύπαρκτους κραδασμούς και δονήσεις από το ρελαντί και επαρκέστατος για το ελαφρύ αμάξωμα των 919 κιλών.
Σύμφωνα με τη Hyundai τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 15 δλ., η τελική φτάνει τα 156 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι από 4,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 από 110 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας – ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο). Το σύστημα Idle Stop and Go (απενεργοποιεί τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο ακινητοποιείται) είναι στάνταρ και συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και στις χαμηλότερες εκπομπές CO2. Μαζί με την άριστη ευελιξία που παρέχει το κόμπακτ αμάξωμα των 3.670 χιλιοστών μήκους και την ισορροπημένη οδική συμπεριφορά, το νέο Hyundai i10 είναι το ιδανικό «μεγάλο» μικρό αυτοκίνητο για την πόλη.