Το νέο και πλήρως αναβαθμισμένο τέταρτης γενιάς Suzuki Swift, είναι ένα θαύμα οικονομίας, τόσο ως προς τη χαμηλή τιμή που πωλείται, όσο και για την πολύ χαμηλή του κατανάλωση. Μαζί και με τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, το made in Japan δημοφιλές μικρό χάτσμπακ αποτελεί ένα μικρό «θαύμα».
Πιο αναλυτικά, το νέο Suzuki Swift 1.2 Hybrid 82 PS GL εκκινεί από μόνο 16.990 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του Hybrid Bonus των 460 ευρώ. Στον πλουσιοπάροχο στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, ανίχνευσης τυφλού σημείου και υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών με πλοήγηση και υπηρεσία συνδεσιμότητας & απομακρυσμένων λειτουργιών Suzuki Connect, 6 αερόσακοι, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, όλες οι γνωστές ηλεκτρικές ευκολίες και air condition με ψηφιακή οθόνη.

Η επόμενη έκδοση GL+ παραμένει και πάλι πολύ προσιτή στις 17.990 ευρώ (με Hybrid Bonus 540 ευρώ. Επιπλέον της GL διαθέτει ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 185/55 (ατσάλινες 15άρες με τάσι και ελαστικά 175/65 το Swift GL), εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα, φιμέ πίσω παράθυρα, δερμάτινο τιμόνι, περισσότερα ηχεία, επιπλέον θύρες USB και ρυθμιζόμενο σε ύψος κάθισμα οδηγού. Επιπρόσθετα, το νέο Swift συνοδεύεται με εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χλμ. και με 5ετή οδική βοήθεια.
Το νέο και με νεανικό στιλ Suzuki Swift θα το λατρέψει κάθε οδηγός, ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας που θέλει ένα μικρό αυτοκίνητο για να εξυπηρετεί κυρίως τις αστικές του μετακινήσεις. Το κόμπακτ σε διαστάσεις αμάξωμα με μήκος 3.860 χιλιοστά, πλάτος 1.835 χιλιοστά και η μικρή ακτίνα στροφής των 4,8 μέτρων το κάνουν εξαιρετικά μανιτζέβελο. Παράλληλα, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και οι άνετες αναρτήσεις συμβάλλουν στο να κάνουν πιο ξεκούραστη την οδήγηση, ενώ το ελαφρύ στους ελιγμούς τιμόνι, η κάμερα οπισθοπορείας κα οι αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω εξυπηρετούν στο μέγιστο βαθμό στο παρκάρισμα.
Αν και είναι φτιαγμένο κατά βάση για την πόλη, το νέο Suzuki Swift παρουσιάζεται ευχάριστο στην οδήγηση. Το τιμόνι είναι άμεσο στις εντολές του οδηγού, όσο πρέπει βαρύ όταν αυξάνεται η ταχύτητα κίνησης και τα φρένα διακρίνονται σε αίσθηση – απόδοση. Στις στροφές οι μικρές κλίσεις του αμαξώματος βοηθούν στη σβέλτη οδήγηση, ενώ το «στήσιμο» του αυτοκινήτου κάνει φανερό ότι σηκώνει πολύ περισσότερη δύναμη. Παρόλα αυτά, η μέγιστη ισχύς των 82 ίππων στις 5.700 σ.α.λ. και των 112 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ. από το 1.200άρι μοτέρ είναι επαρκέστατη για το ελαφρύ αμάξωμα των 919 κιλών. Ευπρόσδεκτη είναι και η έξτρα δύναμη των 60 Nm ροπής και των 3 ίππων από την ηλεκτρογεννήτρια του 12V mild hybrid συστήματος. Ο τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας κερδίζει τις εντυπώσεις και με τη ραφιναρισμένη του λειτουργία, όπως και με την ελαστικότητα που επιδεικνύει από τις πολύ χαμηλές στροφές και την προθυμία του στο ανέβασμα των στροφών. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση ολοκληρώνονται σε 12,2 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 164 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα (5,2 λτ./100 χλμ. στη δοκιμή), όπως και οι εκπομπές CO2 των 98 γρ./χλμ.
Το ευχάριστο συνολικά προφίλ του νέου Suzuki Swift ενισχύει με τη σειρά του και το εσωτερικό με την πολύ καλή εργονομία και ορατότητα. Η διχρωμία στο ταμπλό και στις επενδύσεις των εμπρός θυρών ταιριάζουν ιδανικά, με τα καλής ποιότητας σκληρά πλαστικά να μην αφήνουν κανένα παράπονο από πλευράς συναρμογής. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή την εύχρηστη οθόνη πολυμέσων των 9 ιντσών, ενώ ο σπορτίφ και κομψός πίνακας οργάνων με τις αναλογικές ενδείξεις είναι εξοπλισμένος με οθόνη LCD στο κέντρο για επιπλέον χρήσιμες πληροφορίες. Όσο για τους χώρους, στο πίσω κάθισμα ο αέρας για τα πόδια και το κεφάλι είναι αρκετός και για τους πιο ψηλούς επιβάτες. Μόνο το πορτ μπαγκάζ των 265 λίτρων είναι μικρό για τα δεδομένα των supermini.



















































