Πρωταθλητής τιμής το νέο Hyundai i30

  • Hyundai-i30-static
  • Hyundai-i30-FL-rear
  • Hyundai-i30-FL-side
  • Hyundai-i30-FL-static-front
  • Hyundai-i30-FL-static-rear-1
  • Hyundai-i30-FL-rear
  • Hyundai-i30-FL-side
  • Hyundai-i30-FL tablo
  • Hyundai i30 1.5 T-GDI 140 PS (9)
  • Hyundai i30 1.5 T-GDI 140 PS (2)
  • Hyundai i30 1.5 T-GDI 140 PS (6)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Hyundai-i30-static.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-i30-FL-rear.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Hyundai-i30-FL-side.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/10/Hyundai-i30-FL-static-front.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/10/Hyundai-i30-FL-static-rear-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/09/Hyundai-i30-FL-rear.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/09/Hyundai-i30-FL-side.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Hyundai-i30-FL-tablo.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Hyundai-i30-1.5-T-GDI-140-PS-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Hyundai-i30-1.5-T-GDI-140-PS-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Hyundai-i30-1.5-T-GDI-140-PS-6.jpg

Τα SUV έχουν κυριαρχήσει στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων με μερίδιο ταξινομήσεων που έχει φτάσει φέτος στην Ελλάδα το 60%, ωστόσο υπάρχει ακόμα το κοινό που θέλει τα πιο «κλασικά» χάτσμπακ. Πριν την εξάπλωση των SUV αποτελούσαν την πρώτη επιλογή, όχι μόνο στα μικρά αυτοκίνητα, αλλά και στα μικρομεσαία. Σήμερα, το πιο προσιτό νέο μικρομεσαίο χάτσμπακ είναι το νέο Hyundai i30. Στην πλήρως εξοπλισμένη έκδοση Premium με τον κινητήρα 1.5 DPi 96 hp προσφέρεται από μόνο 20.790 ευρώ (με την προσφορά των 800 ευρώ), δηλαδή στα λεφτά που πωλούνται τα μικρότερα και πιο φθηνά μικρά SUV.

Βασικός εξοπλισμός: Αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής και μεσαίας σκάλας φώτων, 6 αερόσακοι, οθόνη αφής 10,25 ιντσών, πλοήγηση, υπηρεσίες τηλεματικής Hyundai Bluelink, ψηφιακός πίνακας οργάνων, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες, air condition, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Εγγύηση: 5ετής απεριορίστων χιλιομέτρων και 5 χρόνια οδική βοήθεια.

Ευρύχωρο και πολύ καλής ποιότητας εσωτερικό

Το δημοφιλές Hyundai i30 Hatchback με μήκος 4.340 χλστ., πλάτος 1.795 χλστ., ύψος 1.455 χλστ. και μεταξόνιο 2.650 χλστ. εξυπηρετεί στις καθημερινές μετακινήσεις γιατί δεν είναι πολύ μεγάλο, ενώ καλύπτει εύκολα και τις μεταφορικές ανάγκες των ταξιδιών. Τέσσερα άτομα θα μετακινηθούν χωρίς να κάνουν παραχωρήσεις χάρη στον αρκετό αέρα για τα πόδια πίσω, με έναν ακόμα στη μέση του πίσω καθίσματος να διευκολύνεται από το χαμηλό κεντρικό τούνελ. Αρκετός είναι με τη σειρά του και ο χώρος αποσκευών των 395 λίτρων, κάτω από το δάπεδο του οποίου υπάρχουν θήκες για να τοποθετηθούν διάφορα μικροαντικείμενα. Η προσοχή που έχει δοθεί από τη Hyundai στην κατασκευή του i30 γίνεται αμέσως αντιληπτή και από την πολύ ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού. Τα μαλακά υλικά που απαρτίζουν το άνω μέρος του ταμπλό και των πάνελ των θυρών, μαζί με τη γεροδεμένη συναρμογή και τους μικρούς αρμούς στις ενώσεις των επιμέρους τμημάτων κερδίζουν αμέσως και τους πιο απαιτητικούς. Ο οδηγός θα βρει γρήγορα την κατάλληλη θέση οδήγησης και δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με την εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων, ενώ έχει στη διάθεσή του αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα και ποτηροθήκες.

Άνετο στην οδήγηση – επαρκής ο κινητήρας

Στο δρόμο το νέο Hyundai i30 είναι προσανατολισμένο στην άνεση, γεγονός που συμβάλλουν ο χαμηλός θόρυβος κύλισης και η ποιοτική λειτουργία των αναρτήσεών του. Οι διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος φιλτράρονται με αποτελεσματικό τρόπο και οι επιβάτες δεν ενοχλούνται με θορύβους ή κραδασμούς, απολαμβάνοντας με ξεκούραστο τρόπο τις όποιες μετακινήσεις τους. Παρά τον άνετο χαρακτήρα του, το i30 εμφανίζεται ιδιαίτερα σταθερό στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων και με σίγουρο πάτημα στις στροφές. Ακόμα και σε απότομες αλλαγές φορτίου με έντονη πίεση και άτσαλη οδήγηση, αντιδρά προβλέψιμα και ελεγχόμενα. Όσον αφορά το μηχανικό σύνολο των 1.5 λτ. με την τεχνολογία Dual Port Injection (DPi) και το μεταβλητό βύθισμα των βαλβίδων (D-CVVT) δεν έχει turbo, ούτε mild hybrid σύστημα και απευθύνεται σε όσους θέλουν μια πιο «παραδοσιακή» τεχνολογία. Η μέγιστη ισχύ των 96 ίππων και των 139 Nm ροπής που αποδίδει επαρκούν για το αμάξωμα των 1.176 κιλών. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 13,4 δλ., φτάνει την τελική των 178 χλμ./ώρα, καταναλώνει σε μεικτές συνθήκες 6,2 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 141 γρ./χλμ. CO2 (98,7 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).

Get it on Google Play Download on the App Store