Πιο χαμηλή τιμή από ποτέ το Hyundai i30 1.5T 140 PS

Η Hyundai κάνει ακόμα πιο προσιτό προς το ευρύ αγοραστικό κοινό το νέο i30 Hatchback με τον αποδοτικό turbo κινητήρα 1.5 T-GDI 140 PS 48V Hybrid, αφού το προσφέρει σε πιο χαμηλή τιμή από ποτέ. Τώρα εκκινεί από τις 22.790 ευρώ (24.590 ευρώ πριν ένα χρόνο), τιμή που είναι η χαμηλότερη μεταξύ ανταγωνιστικών μοντέλων με παραπλήσια ισχύ. Παράλληλα και με το αυτόματο κιβώτιο 7DCT η τιμή του έπεσε στις 25.490 ευρώ, έναντι 26.290 ευρώ πέρυσι.

Το ήπια υβριδικό τετρακύλινδρο turbo μηχανικό αυτό σύνολο ταιριάζει ιδανικά στο Hyundai i30 γιατί συνδυάζει τη σβελτάδα με τις λογικές απαιτήσεις σε βενζίνη. Η μέγιστη απόδοση του DOHC D-CVVT μοτέρ των 1.482 κ.εκ. φτάνει τους 140 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και η ροπή τα 253 Nm στις 1.500-3.000 σ.α.λ. Πρόσθετη δύναμη 17 ίππων παρέχει η ηλεκτρογεννήτρια του 48V Hybrid συστήματος, η οποία παράλληλα κάνει πολύ ομαλή την επανεκκίνηση του κινητήρα ύστερα από προσωρινή παύση (Start/Stop). Το μηχανικό αυτό σύνολο ξεχωρίζει αμέσως για την ιδιαίτερα ραφιναρισμένη του λειτουργία και τη γραμμική απόδοση, ενώ τόσο το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων όσο και το διπλού συμπλέκτη 7DCT έχουν την κατάλληλη κλιμάκωση. Με το μηχανικό σασμάν επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δλ., καταναλώνει σε μεικτές πραγματικές συνθήκες 7,3 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 133 γρ./χλμ. CO2 (85 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Με το 7DCT η κατανάλωση και τα CO2 είναι παραπλήσια με του 6τάχυτου, όπως και οι επιδόσεις. Βέβαια, η ευκολία που εξασφαλίζει στην οδήγηση είναι αδιαπραγμάτευτη, συν του ότι είναι άμεσο και ομαλό στις αλλαγές του.

Πολύ καλά χαρακτηριστικά παρουσιάζει το i30 1.5 T-GDI 48V Hybrid 140 HP και στην οδήγηση, γιατί ταιριάζει με ισορροπημένο και πετυχημένο τρόπο την άνεση με τη σταθερότητα. Οι αναρτήσεις του φιλτράρουν με αξιοζήλευτη επιμονή τις αμέτρητες ανωμαλίες του οδοστρώματος και σε αυτό μεγάλο ρόλο παίζουν οι πολλαπλοί σύνδεσμοι στον πίσω άξονα, μια premium επιλογή στην κατηγορία ακόμα και σήμερα, που συνδυάζουν σεμιναριακά την πρόσφυση και την απορρόφηση κραδασμών. Στα πλεονεκτήματά του ανήκει ακόμα η ευκολία στους χειρισμούς και η φιλικότητα στην οδήγηση, όπως και το γεγονός ότι στις ευθείες των εθνικών οδών ταξιδεύει με σιγουριά και καλύπτει εύκολα εκατοντάδες χιλιόμετρα. Στις στροφές οι τροχοί πατάνε πολύ καλά και δεν τίθεται θέμα να «παραστρατήσει» από την πορεία του. Εάν πάλι ο οδηγός ζωηρέψει, το αυτοκίνητο και πάλι εμφανίζει πεισματική ουδετερότητα, ακόμα και σε απότομες αλλαγές φορτίου.

Το 5θυρο i30 παρέχει αρκετούς χώρους στο εσωτερικό του για τέσσερις επιβάτες με ύψος και άνω του μέσου όρου, ενώ ικανοποιητικό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 357 λίτρων με το κανονικό σχήμα. Στα θετικά γνωρίσματα του εσωτερικού ανήκει και η προσοχή που έχει δοθεί στην κατασκευή του, τόσο σε υλικά, όσο σε συναρμογή και φινίρισμα. Παράλληλα, από την αρχική έκδοση των 22.790 ευρώ είναι πλήρως εξοπλισμένο και διαθέτει 6 αερόσακους, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής και μεσαίας σκάλας φώτων, κεντρική οθόνη αφής 10,25 ιντσών, ψηφιακή οθόνη οδηγού, πλοήγηση, υπηρεσίες τηλεματικής Hyundai Bluelink, όλα τα ηλεκτρικά καλούδια, μηχανικό κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και άλλα πολλά. Σημαντική παροχή και η εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών χωρίς όριο χιλιομέτρων.

Get it on Google Play Download on the App Store