Πάμφθηνο το νέο Suzuki Swift Hybrid

  • Suzuki Swift 1.2 Hybrid 4WD (1)
  • Suzuki Swift 1.2 Hybrid 4WD (9)
  • Suzuki Swift 1.2 Hybrid 4WD (10)
  • Suzuki Swift 1.2 Hybrid 4WD (2)
  • Suzuki Swift 1.2 Hybrid 4WD (3)
  • Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-(13)
  • Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-(16)
  • Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-(18)
  • Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-(17)
  • Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-(19)
  • Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-(12)
  • Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-(11)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/10/Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-4WD-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/10/Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-4WD-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/10/Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-4WD-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/10/Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-4WD-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/10/Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-4WD-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-18.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-17.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-19.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Suzuki-Swift-1.2-Hybrid-2024-11.jpg

Είπε κανείς ότι για να αποκτήσεις υβριδικό νέο αυτοκίνητο, σουπερμίνι συγκεκριμένα, χρειάζεται να «ξηλωθεί»; H Suzuki σίγουρα όχι, καθώς με τις τιμές που προσφέρει το νέο Swift Hybrid είναι σαν να το δίνει τσάμπα, με τη μοναδική για την κατηγορία -κι όχι μόνο- ταμπέλα του «Made in Japan».

Το Swift είναι από τα λίγα ιαπωνικά αυτοκίνητα που μπορεί να περηφανεύεται για τη βέρα προέλευσή του, καθώς κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Sagara στην Ιαπωνία. Κι όλα αυτά, με λιγότερες από 17.000 ευρώ. Το μικρό Suzuki ξεκινά από τις 16.990 ευρώ, δηλαδή χρήματα που άλλες μάρκες προσφέρουν αυτοκίνητα πόλης και εννοείται, χωρίς υβριδική τεχνολογία. Από τη βασική έκδοση GL ο εξοπλισμός είναι πέρα από πλήρης, περιλαμβάνοντας -μεταξύ άλλων- infotainment με οθόνη 9 ιντσών, πλοήγηση και την υπηρεσία συνδεσιμότητας & απομακρυσμένων λειτουργιών Suzuki Connect, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις, μηχανικό κλιματισμό με ψηφιακή οθόνη, 6 αερόσακους και τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, ελέγχου τυφλού σημείου και υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας. Κοινώς δεν του λείπει τίποτα, ενώ καλύπτεται με εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χλμ.

 

Εξίσου ευγενικό με την τσέπη του αποδεικνύεται και στη χρήση, από πλευράς χαμηλής κατανάλωσης και μηδενικών τελών κυκλοφορίας (εκπομπές CO2 105 γρ./χλμ.). Την κίνησή του αναλαμβάνει ένα τρικύλινδρο 1.200άρι ατμοσφαιρικό σύνολο 82 ίππων στις 5.700 σ.α.λ. και με ροπή 112 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Επίσης, η ηλεκτρογεννήτρια 12V-ISG συνδράμει με επιπλέον ισχύ 3 ίππων και 60 Nm, βελτιώνοντας την απόκριση στις χαμηλές στροφές κατά την κίνηση στην πόλη και εξασφαλίζοντας πολύ ομαλή λειτουργία του start-stop. Οι απαιτήσεις σε βενζίνη συγκρίνονται με full hybrid σύνολα, αφού στη δοκιμή έκαψε σε μεικτή οδήγηση 5,2 λίτρα/100 χλμ. Παρότι δεν εντυπωσιάζεσαι όταν ακούς για 82 άλογα, στην πράξη φτάνουν για το ελαφρύ και συμπαγές αμάξωμα των 919 κιλών και 3.860 χλστ. μήκους. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 12,5 δλ., όμως αυτό που μετράει περισσότερο είναι η πολύ καλή ελαστικότητα που επιδεικνύει σε αστικές συνθήκες. Εξάλλου ο περισσότερος κόσμος θα το πάρει για να κινείται άνετα και οικονομικά στην πόλη, όπου ταυτόχρονα παρουσιάζεται πάρα πολύ εύκολο στους χειρισμούς.

Αν και αστικού προσανατολισμού, το Swift δεν αφήνει στο περιθώριο το ευχάριστο οδηγικό προφίλ που το χαρακτήριζε ανέκαθεν, αφού η ανάρτηση φτάνει στην ιδανική αναλογία κρατήματος-άνεσης. Τα φρένα του διακρίνονται σε αίσθηση και απόδοση, ενώ το τιμόνι του είναι όσο πρέπει βαρύ και «κόβει» εντυπωσιακά (μόλις 4,8 μ. κύκλος στροφής). Οι επιβάτες  δεν ενοχλούνται από τις ανωμαλίες της ασφάλτου, χάρη στην αναβάθμιση της ηχομόνωσης και της ποιότητας κύλισης. Παρότι κόμπακτ σε εξωτερικές διαστάσεις προς όφελος της ευελιξίας (μήκος 3.860 χλστ., πλάτος 1.735 χλστ., ύψος 1.495 χλστ. και μεταξόνιο 2.450 χλστ.), το ιαπωνικό σουπερμίνι είναι σε θέση να χωρέσει στο εσωτερικό του και τους τους λίγο πιο ψηλούς, μιας και ο αέρας για τα πόδια πίσω είναι αρκετός. Εκεί που δε χωράει πολλά είναι στις αποσκευές, αφού το πορτμπαγκάζ των 265 λίτρων είναι μικρό. Αν δεν κάθεται κόσμος στο πίσω κάθισμα, πάντως, μπορεί να φτάσει έως τα 980 λίτρα με πεσμένες τις πλάτες. Παράλληλα, το εσωτερικό του νέου Swift διαθέτει πολύ καλή εργονομία, είναι λειτουργικό με τους πολλούς χώρους για μικροαντικείμενα και τα σκληρά πλαστικά του με την ευχάριστη διχρωμία εμφανίζουν γεροδεμένη συναρμογή.

Get it on Google Play Download on the App Store