To Hyundai i30 Facelift παραμένει σταθερά πρώτο σε ταξινομήσεις φέτος (το πρώτο 9μηνο) στην κατηγορία των μικρομεσαίων, ενώ έχει και την πρωτιά της χαμηλότερης τιμής μεταξύ των 5θυρων μικρομεσαίων. Παράλληλα το ανανεωμένο μοντέλο αναβαθμίστηκε σε τεχνολογία, απέκτησε ακόμα περισσότερο εξοπλισμό και έγιναν αλλαγές στα μηχανικά του σύνολα.
Εκκινεί από τις 20.590 ευρώ (με την έκπτωση των 1.000 ευρώ που ισχύει για όλα τα i30) στην έκδοση 1.5 MPi 96 hp Premium. Επίσης, με πιο δυνατό μοτέρ 1.5 T-GDI 140 PS 48V Hybrid (από 23.590 ευρώ) προσφέρει τα πιο πολλά άλογα στη χαμηλότερη τιμή της κατηγορίας -και όχι μόνο. Έτσι καλύπτει τόσο το κοινό που θέλει ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με τα λιγότερα χρήματα, όσο και εκείνους που επιθυμούν περισσότερη δύναμη στην καλύτερη τιμή.
Παράλληλα, από την πρώτη έκδοση Premium, το i30 είναι πλήρως εξοπλισμένο με όλα τα συστήματα ασφαλείας, ανέσεων και διάφορα αξεσουάρ. Περιλαμβάνει τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος και διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων, πλοήγηση, το Bluelink για λειτουργιών του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως με smartphone, 6 αερόσακους και κάμερα οπισθοπορείας. Στάνταρ είναι ακόμα οι αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω, όλα οι ηλεκτρικές ευκολίες, κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου, πλήρη φώτα LED εμπρός και πίσω, προβολείς ομίχλης, κεντρικό υποβραχιόνιο κ.λπ.
Το Hyundai i30 FL διακρίνεται και για την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, χαρακτηριστικό που το αντιλαμβάνεται άμεσα κανείς με το που θα μπει στο εσωτερικό του. Μαλακά υλικά καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος του ταμπλό και των πάνελ των θυρών, ενώ η γεροδεμένη συναρμογή ενισχύει την στιβαρότητα που αποπνέει το αυτοκίνητο. Οι διακόπτες είναι σωστά τοποθετημένοι και συμβάλλουν στην πολύ καλή εργονομία, μαζί με την εύχρηστη και μεγαλύτερη οθόνη των 10,25 ιντσών του infotainment. Από πλευράς χώρων, τέσσερα ενήλικα άτομα με ύψος άνω του κανονικού θα χωρέσουν δίχως να κάνουν παραχωρήσεις. Για το πορτ μπαγκάζ υπάρχουν 395 λίτρα ή 357 λίτρα στο 48V Hybrid λόγω της μπαταρίας κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ.
Ο αρχικός και ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος κινητήρας MPi των 1.498 κ.εκ. αποδίδει 96 ίππους και 139 Nm και συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Η ισχύς του παρέχει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 13,4 δλ. και τελική ταχύτητα 178 χλμ./ώρα. Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 6,2 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 141 γρ./χλμ. Ο τετρακύλινδρος turbo T-GDI των 1.482 κ.εκ. φτάνει τα 140 άλογα και τα 253 Nm ροπής στις 1.500-3.000 σ.α.λ. και ενσωματώνει ήπια υβριδική τεχνολογία 48V με γεννήτρια μίζα για επιπλέον ισχύ από 5 έως 14 ίππους. Με το 6άρι χειροκίνητο σασμάν (διατίθεται και με το διπλού συμπλέκτη 7DCT) επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δλ. και η τελική φτάνει τα 197 χλμ./ώρα. Η Hyundai ανακοινώνει 5,9 λτ./100 χλμ. και 133 γρ./χλμ. CO2.