Ο εκπρόσωπος της Hyundai στα μικρομεσαία αυτοκίνητα, το i30 βρίσκεται χρόνια τώρα στην πρώτη γραμμή των πωλήσεων της κατηγορίας. Φέτος έχει κάνει ένα δυναμικό ξεκίνημα, αφού το πρώτο τρίμηνο βρίσκεται στο υψηλότερο βάθρο του C-Segment, έχοντας πετύχει τις περισσότερες ταξινομήσεις (603 οχήματα) με εντυπωσιακό μερίδιο αγοράς άνω του 22%.
Τα στοιχεία που έχουν συμβάλλει στην πρωτιά του είναι πολλά, μεταξύ των οποίων ανήκουν οι προσιτές και εξαιρετικά ανταγωνιστικές του τιμές. Στα χρήματα που πουλάνε άλλες εταιρείες μικρότερα αυτοκίνητα, η Hyundai προσφέρει το i30 με πολλές επιλογές σε κινητήρες και επίπεδα εξοπλισμού. Την γκάμα ανοίγει το i30 1.5 DPi 110 PS Premium στις 20.390 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης των 500 ευρώ που δίνεται σε όλα τα νέα i30 (όπως και η 5ετής εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων). Αμέσως πιο πάνω σε ισχύ κινητήρα βρίσκεται το i30 1.0 T-GDI 120 PS Premium με μόνο +700 ευρώ (από 21.090 ευρώ). Αυτή η έκδοση διατίθεται ακόμα με το αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7DCT) και ήπια υβριδική τεχνολογία 48V Hybrid, από 23.190 ευρώ. Για το κοινό που επιθυμεί περισσότερη δύναμη, ιδανική λύση είναι το i30 1.5 T-GDI 160 PS iΜΤ 48V Hybrid, στην φανταστική τιμή των 23.090 ευρώ ή από 24.390 ευρώ με το 7DCT.
Οι παραπάνω τιμές συνοδεύονται με πληρέστατο εξοπλισμό, ανεβάζοντας και άλλο το όφελος και την αξία προς τον πελάτη. Πιο αναλυτικά διαθέτει: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, προβολείς ομίχλης, οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, όλα τα ηλεκτρικά κομφόρ, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, air condition και 16άρες ζάντες αλουμινίου. Με επιπλέον 1.100 ευρώ και σε συνδυασμό με όλους τους κινητήρες, προσφέρεται στο αμέσως επόμενο επίπεδο εξοπλισμού Distinctive. Στον εξοπλισμό προστίθενται διζωνικός κλιματισμός, οθόνη 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός φιμέ πίσω παράθυρα και 17άρες ζάντες.
Στα πλεονεκτήματα του Hyundai i30 ανήκει και το προσεγμένο σε όλα τα επίπεδα εσωτερικό του. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή τόσο σε υλικά, όσο σε συναρμογή και φινίρισμα, ενώ ο οδηγός νιώθει αμέσως οικεία και δεν θα έρθει αντιμέτωπος με κάποιο πρόβλημα που σχετίζεται με την εργονομία. Επίσης, στην καμπίνα του μικρομεσαίου χάτσμπακ της Hyundai θα χωρέσουν άνετα τέσσερα άτομα με ύψος άνω του μέσου όρου. Όσον αφορά το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 395 λίτρα ή 357 λίτρα στα 48V Hybrid, λόγω της μπαταρίας του 48V Hybrid κάτω από το δάπεδο.
Όσο για τους κινητήρες, ικανοποιούν τις ανάγκες τόσο εκείνων που θέλουν ένα παραδοσιακό ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο μοτέρ (1.5 DPi 110 PS), όσο και το κοινό που έχει την επιθυμία για περισσότερη δύναμη μέσω των turbo μηχανικών συνόλων 1.0 T-GDI 120 PS και 1.5 T-GDI 160 PS. Σε κάθε περίπτωση το i30 κερδίζει αμέσως τον οδηγό (και τους επιβάτες) για τη στιβαρότητα που αποπνέει, τη σταθερότητα και τον επιτυχημένο τρόπο που οι αναρτήσεις «λειαίνουν» τις ανωμαλίες των δρόμων. Συνολικά είναι ένα πολύ ραφιναρισμένο αυτοκίνητο, το οποίο σίγουρα αξίζει τα λεφτά του (και με το παραπάνω) μέχρι τελευταίου σεντ.