Με τις τρέχουσες μέσες πανελλαδικές τιμές της βενζίνης και του πετρελαίου στα 1,873€/λτ. και 1,793€/λτ., το κόστος των μετακινήσεων ρουτίνας έχει γίνει για πολλούς οδηγούς πολυτέλεια. Όταν για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο βενζίνης καίει κοντά στα 8 λτ./100 χλμ. και ένα ντίζελ 6 λτ./100 χλμ., το κόστος διαμορφώνεται στα 15€/100 χλμ. και 11€/100 χλμ. αντίστοιχα.
Όσοι θέλουν περισσότερη οικονομία θα πρέπει να στραφούν προς την υγραεριοκίνηση, καθώς το LPG παραμένει άκρως οικονομικό, με μέση τιμή κάτω από το 1€/λτ. (0,967€/λτ.). Στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων με κιτ LPG τοποθετημένο από το εργοστάσιο, το μοντέλο με τη χαμηλότερη τιμή που διατίθεται τώρα είναι το Dacia Sandero Streetway 1.0 TCe 100 LPG. Η τιμή του στη βασική έκδοση Essential ξεκινά από 16.510 ευρώ, με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, air condition, ηχοσύστημα, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, προβολείς Full LED Pure Vision και αυτόματη λειτουργία φώτων.
Όμως η επόμενη έκδοση Expression με μόλις 160 ευρώ παραπάνω (16.670 ευρώ) είναι πολύ πιο «φορτωμένη» και αποτελεί μονόδρομο. Επιπλέον διαθέτει σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε μήκος, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων και διαφορετικές επενδύσεις καθισμάτων.
Στα σημαντικά πλεονεκτήματα του νέου Dacia Sandero Streetway ανήκει και ο αποδοτικός 3κύλινδρος turbo κινητήρας διπλού καυσίμου 1.0 TCe. Με το υγραέριο η ισχύς του φτάνει τους 100 ίππους και τα 170 Nm ροπής (91 PS και 160 Nm με τη βενζίνης) και επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,6 δλ. Το τράβηγμα είναι θετικό από τις χαμηλές στροφές (περισσότερο με το LPG), ενώ με τη βενζίνη εμφανίζει ελάχιστα πιο ραφιναρισμένη λειτουργία. Το πλέον σημαντικό όφελος είναι στο κόστος καυσίμου, το οποίο με κατανάλωση δοκιμής στα 8,2 λτ./100 χλμ., το κόστος για τον οδηγό είναι μόλις 8€/100 χλμ. Με τη βενζίνη καίει λιγότερο (6,3 λτ./100 χλμ.), αλλά λόγω υψηλότερης τιμής καυσίμου το κόστος ανεβαίνει στα 12€/100 χλμ. Κοινώς στα 1.000 χλμ. το όφελος με το LPG είναι 50 ευρώ.
Το Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG, εκτός από το ότι «πάει» και στοιχίζει λίγα ευρώ για υγραέριο, πατάει και αρκετά καλά στο δρόμο. Οι αναρτήσεις «λειαίνουν» με επιτυχημένο τρόπο τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ την άνεση ενισχύει η καλή ποιότητα κύλισης. Η εστίαση του αυτοκινήτου στην άνεση γίνεται αισθητή όταν πιεστεί, αφού οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι τονισμένες και το τιμόνι είναι κάπως αργό σε απόκριση και αρκετά ελαφρύ σε αίσθηση.
Από την άλλη όμως πλευρά, το Sandero Streetway αποζημιώνει και σε χώρους, καθώς τοποθετείται στην κορυφή των μικρών αυτοκινήτων. Το εσωτερικό του παρέχει αυξημένο πλάτος, ύψος και αέρα για τα πόδια, που σημαίνει ότι τέσσερα άτομα θα κάτσουν άνετα, με έναν ακόμα στο πίσω κάθισμα να μη νιώθει πολύ στρυμωγμένος. Όσο για τις αποσκευές, τα 410 λίτρα είναι αντίστοιχα με μικρομεσαίων χάτσμπακ. Παράλληλα η δεξαμενή των 40 λίτρων του LPG που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών, δεν διαταράσσει καθόλου τον όγκο και το σχήμα του.