Το Hyundai i30 είναι ένα αυτοκίνητο που «ζητάει» λίγα λεφτά για όλα αυτά που προσφέρει και αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για όσους ψάχνουν ένα αξιόλογο οικογενειακό αυτοκίνητο χωρίς να δαπανήσουν πολλά χρήματα. Γνωρίσματα που αφορούν και την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7DCT σε συνδυασμό με τον 1.000άρη turbo κινητήρα, το οποίο προσφέρεται στη χαμηλότερη τιμή από όλα τα αυτόματα μικρομεσαία χάτσμπακ.
Συγκεκριμένα εκκινεί από τις 23.190 ευρώ (με την έκπτωση των 500 ευρώ), ποσό που είναι πιο χαμηλό ακόμα και σε σύγκριση με supermini αυτόματα μοντέλα. Ωστόσο, όσοι ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο i30 θα πρέπει να βιαστούν, γιατί υπάρχει σε περιορισμένο απόθεμα λόγω του i30 Facelift, το οποίο όμως δε διατίθεται με αυτό το μηχανικό σύνολο. Αρχική έκδοσή του με το 7DCT είναι η 1.5 T-GDI 140 PS 48V Hybrid Premium στις 25.690 ευρώ. Σχετικά με το i30 1.0 T-GDI 120 PS 7DCT 48V Hybrid Premium διαθέτει και φουλ εξοπλισμό σε όλα τα επίπεδα. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:
- 6 αερόσακους
- Αυτόματη έκτακτη πέδηση
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων
- Οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και αναδιπλούμενους καθρέπτες
- Προβολείς ομίχλης εμπρός
- Air Condition
- Πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια ηχοσυστήματος, τηλεφώνου και cruise control
- Κάθισμα οδηγού και συνοδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος
- Εργοστασιακούς αισθητήρες παρκαρίσματος
- Κάμερα οπισθοπορίας
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά 205/55R16
Ο οδηγός του i30 1.0 T-GDI 120 PS 7DCT 48V Hybrid θα ικανοποιηθεί από τον πολύ καλό συνδυασμό του 1.000άρη turbo κινητήρα των 120 ίππων και 172 Nm ροπής με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Καταρχήν, το μοτέρ εντυπωσιάζει με την εξαιρετικά ραφιναρισμένη του λειτουργία, γιατί δεν περνάει στο εσωτερικό ενοχλητικούς θορύβους ή δονήσεις (λόγω 3 κυλίνδρων). Το μηχανικό αυτό σύνολο και με τη συνδρομή του ομαλού και άμεσου στις αλλαγές 7DCT και του 48V Hybrid παρουσιάζει καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και ανεβάζει εύκολα ρυθμούς. Επιτυγχάνει 0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ., με μεικτή πραγματική κατανάλωση 7,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 121 γρ./χλμ. Επίσης, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τα προγράμματα Eco, Normal και Sport, όπως και επιλογή χειροκίνητων αλλαγών ταχυτήτων μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι ή με τη μετακίνηση του λεβιέ προς τα πάνω για ανέβασμα και κάτω για κατέβασμα σχέσεων.
Στο δρόμο γίνεται άμεσα αντιληπτός ο προσανατολισμός του i30 στην άνεση, γεγονός που αν μη τι άλλο εκτιμάται δεόντως στους γεμάτους ανωμαλίες δρόμους. Οι αναρτήσεις με τη μαλακή αλλά όχι «χαλαρή» ρύθμιση απορροφούν με σχεδόν ισοπεδωτικό τρόπο μπαλώματα, λακκούβες κ.λπ. Παράλληλα, ο χαμηλός θόρυβος κύλισης ενισχύει το ποιοτικό πάτημα του αυτοκινήτου και μαζί με το αυτόματο κιβώτιο οι όποιες μετακινήσεις και διαδρομές πραγματοποιούνται ξεκούραστα.
Την αρτιότητα του i30 επισφραγίζει και η προσοχή που έχει δείξει η Hyundai και στο εσωτερικό του μικρομεσαίου χάτσμπακ. Αυτό εμφανίζει κομψό σχεδιασμό χωρίς περιττά στοιχεία εντυπωσιασμού, προς όφελος τη εργονομίας και της πρακτικότητας. Από πλευράς ποιότητας, στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και των πάνελ των θυρών χρησιμοποιούνται μαλακά υλικά, συνδυασμένα με συμπαγή σκληρά και ιδιαίτερα στιβαρή συναρμογή. Στον τομέα των χώρων το i30 τα καταφέρνει καλά, μιας είναι σε θέση να μετακινήσει χωρίς παραχωρήσεις τέσσερα άτομα με ύψος γύρω στα 1,8 μ. Ικανοποιητικό με τη σειρά του είναι και το πορτ μπαγκάζ των 357 λίτρων, το οποίο επαρκεί για τις ανάγκες ενός ταξιδιού.