Καινούργια αυτοκίνητα που να μην καλύπτουν όλες, ή σχεδόν όλες, τις ανάγκες δεν υπάρχουν πολλά κάτω από τις 18.000-19.000 ευρώ. Ένα από αυτά, ωστόσο, είναι δοκιμασμένο, εμπορικά επιτυχημένο, καλοσχεδιασμένο και καλοεξοπλισμένο, αποτελώντας ένα άκρως συμφέρον πακέτο αγοράς στα σουπερμίνι. Ο λόγος, φυσικά, για το ανανεωμένο Hyundai i20 με τον 1.200άρη ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα.
To i20 ΜΥ25 ξεκινά από τις 17.990 ευρώ (με την τρέχουσα έκπτωση των 600 ευρώ), περιλαμβάνοντας πρακτικά ό,τι μπορεί να χρειάζεται ο υποψήφιος αγοραστής από τον εξοπλισμό – κι ακόμα παραπάνω. Το βαρυσήμαντο τομέα της ασφάλειας ενισχύουν οι 6 αερόσακοι και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι η αυτόματη έκτακτη πέδηση, η προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και η αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων. Πολύ χρήσιμη είναι ακόμα η κάμερα οπισθοπορείας, μαζί με τους αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω. Νέα και πιο μεγάλη είναι η οθόνη αφής των 10,25 ιντσών του infotainment, με πλοήγηση και το Hyundai BlueLink για έλεγχο λειτουργιών του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως. Στάνταρ είναι ακόμα ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, η δερμάτινη επένδυση σε τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, οι θύρες USB και πολλά ακόμη. Επί της ουσίας, μόνο οι ζάντες αλουμινίου λείπουν.
Το i20 διακρίνεται για την ευκολία στην οδήγηση, όπως και για το πολύ καλό κράτημα στο δρόμο, ακόμα και υπό έντονη πίεση σε διαδρομές με στροφές. Τη στιβαρότητα που αποπνέει ενισχύει και η γεροδεμένη συνολικά κατασκευή του, από το ενισχυμένο πλαίσιο έως την ιδιαίτερα προσεγμένη συναρμογή στο εσωτερικό του. Στα πλεονεκτήματά του συγκαταλέγονται και τα αναπαυτικά καθίσματα με την ενισχυμένη πλευρική στήριξη, όπως και η απροβλημάτιστη εργονομία. Το κορεατικό σουπερμίνι παραδίδει μαθήματα ευρυχωρίας στην κατηγορία, καταφέρνοντας να βολέψει αναστήματα μέχρι πάνω από 1,90 μέτρα, και «γαρνίροντας» την καμπίνα με έναν χώρο αποσκευών που λίγο παλιότερα θα χαρακτήριζε μικρομεσαία μοντέλα. Στα 352 λίτρα σταματάει η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, καταλαμβάνοντας με άνεση την κορυφή του B-Segment.
Στα του κινητήρα τώρα, τα τεχνικά χαρακτηριστικά μπορεί να μη γεμίζουν το μάτι, αλλά ο 1.2 MPI αποδεικνύεται απρόσμενα καλός. Οι 79 ίπποι και τα 113 Nm δεν ακούγονται πολλά, ωστόσο το κοντό 5άρι μηχανικό κιβώτιο φροντίζει να αναδεικνύει και το τελευταίο άλογο στο μηχανοστάσιο. Το ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο μοτέρ αναμενόμενα θέλει δούλεμα για να αποδώσει (πάνω από 2.000 σ.α.λ.), αλλά τη δουλειά του θα την κάνει πολύ αποτελεσματικά. Ταξίδι με 120-130 χλμ./ώρα κάνεις εύκολα, αρκεί να δείξεις κατανόηση στα φυσιολογικά επίπεδα θορύβου που φέρνει η σφιχτή κλιμάκωση. Η Hyundai ανακοινώνει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ., τελική ταχύτητα 166 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ. και CO2 117 γρ./χλμ., που αντιστοιχούν σε μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.