Ο εκπρόσωπος της Hyundai στη δημοφιλή κατηγορία των supermini, το ανανεωμένο και προσφάτως αναβαθμισμένο i20 Model Year 2025, διαθέτει φουλ εξοπλισμό από την αρχική του έκδοση, ενώ με τον κινητήρα 1.0 T-GDI 100 hp είναι πληρέστατο σε όλα τα επίπεδα. Παρόλα αυτά, η ελληνική αντιπροσωπεία το προσφέρει σε πολύ ανταγωνιστική τιμή σε συνάρτηση και με τον ανταγωνισμό, αφού η πλειοψηφία των μικρών χάτσμπακ με αυτά τα χαρακτηριστικά βρίσκεται αισθητά πιο πάνω σε τιμές.
Θα περίμενε κανείς να ξεκινά το λιγότερο από 20.000 ευρώ και άνω, δεδομένου ότι -εκτός άλλων- ξεπερνά τα 4 μέτρα σε μήκος και είναι από τα πιο ευρύχωρα supermini. Οπότε, η τιμή των 18.990 ευρώ που διατίθεται (με την έκπτωση των 600 ευρώ που ισχύει για όλα τα i20) είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική και αποτελεί ένα ακόμα βασικό συγκριτικό πλεονέκτημα του αυτοκινήτου. Αναφορικά με τον εξοπλισμό, η λίστα των στοιχείων ανέσεων, ασφαλείας, συνδεσιμότητας και διαφόρων αξεσουάρ είναι αρκετά μακροσκελής, καλύπτοντας ένα ευρύ αγοραστικό κοινό, που θέλει ένα αυτοκίνητο για να καλύπτει τις καθημερινές του μετακινήσεις, αλλά και ταξίδια.
Το Hyundai i20 1.0 T-GDI 100 hp Exclusive εφοδιάζεται με 6 αερόσακους, τα γνωστά πλέον συστήματα υποστήριξης του οδηγού και στοιχεία ανέσεων, διαθέτει ψηφιακό καντράν 10,25 ιντσών, μεγάλη οθόνη αφής 10,25 ιντσών με πλοήγηση, σύνδεση με smartphone Android ή Apple CarPlay και το Hyundai BlueLink για έλεγχο διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου εξ αποστάσεως με το smartphone. Στάνταρ είναι η κάμερα οπισθοπορείας και οι αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία στο παρκάρισμα και αποφυγή μικροχτυπημάτων.
Εκτός από τον πλουσιοπάροχο εξοπλισμό, το Hyundai i20 είναι γενναιόδωρο και σε χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Τέσσερις φιλοξενούμενοι με ύψος άνω του μέσου όρου δεν θα αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα με τον αέρα για τα πόδια και το κεφάλι τους. Αρκετό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων, συν τον επιπλέον χώρο κάτω από το δάπεδο για μικροαντικείμενα. Στα σημεία αναφοράς του εσωτερικού ανήκει και η γεροδεμένη κατασκευή του, όπως επίσης η πολύ καλή θέση οδήγησης και εργονομία.
Στα βασικά ατού του συγκεκριμένου μοντέλου ανήκει και ο αποδοτικός 1.000άρης turbo κινητήρας με τα 100 άλογα και τα 172 Nm. Εμφανίζει ιδιαίτερα ραφιναρισμένη λειτουργία, δίχως να περνά στην καμπίνα ενοχλητικούς θορύβους ή δονήσεις, είναι πρόθυμος στο πάτημα του γκαζιού από τις 2.000 σ.α.λ. και άνω, ενώ σε συνθήκες ταξιδιού διατηρεί εύκολα σβέλτους ρυθμούς. Σε συνδυαστική χρήση η κατανάλωση βρίσκεται κοντά στα 7 λτ./100 χλμ., όμως σε αυτοκινητόδρομους με κανονικές ταχύτητες μπορεί να πέσει ακόμα και πιο κάτω από τα 5,5 λτ./100 χλμ. Παράλληλα, το αυτοκίνητο είναι ευθύβολο και πολύ ισορροπημένο σε διαδρομές με στροφές. Ακόμα και υπό πίεση αντιδρά ομαλά, προβλέψιμα και πάντα ελεγχόμενα, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του το άμεσο τιμόνι και τα δυνατά φρένα με τους δίσκους σε όλους τους τροχούς.