Οι χαμηλές τιμές που προσφέρεται το νέο Hyundai i20 λειτουργούν σαν φάρμακο για τους καταναλωτές, ανακουφίζοντας όσους θέλουν ένα πολύ καλό supermini αυτοκίνητο για τις καθημερινές -και όχι- μόνο διαδρομές τους, χωρίς να δαπανήσουν πάρα πολλά χρήματα. Πιο συγκεκριμένα με τιμή που ξεκινά από 17.790 ευρώ το i20 1.2 MPi 79 PS αποτελεί μία από τις πιο προσιτές προτάσεις της κατηγορίας, όπως επίσης και το πιο ισχυρό i20 1.0 Τ-GDI 100 PS στις 19.090 ευρώ σε σύγκριση με άλλα μικρά χάτσμπακ που τοποθετούνται στο άνω άκρο της κατηγορίας σε χώρους, διαστάσεις και εξοπλισμό.
Αναφορικά με τον εξοπλισμό, από την αρχική κιόλας έκδοση Exclusive, το Hyundai i20 παρουσιάζει πληρότητα σε όλους τους τομείς της ασφάλειας και ανέσεων. Διαθέτει οθόνη αφής 10,25 ιντσών με πλοήγηση, τηλεματικές υπηρεσίες Hyundai BlueLink και σύνδεση με smartphone, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, θύρα USB ταχείας φόρτισης, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, τα συστήματα αυτόματης έκτακτης πέδησης και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων. Επίσης, περιλαμβάνει όλα τα ηλεκτρικά «καλούδια», δερμάτινη επένδυση τιμονιού & επιλογέα ταχυτήτων, φώτα ημέρας και θέσεως τεχνολογίας LED και αυτόματη ενεργοποίηση/σβήσιμο μεσαίας σκάλας φώτων. Πολύ σημαντικό είναι ακόμα το γεγονός ότι κάθε νέο i20 καλύπτεται με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών απεριορίστων χιλιομέτρων, ακόμη και για εκατομμύρια χιλιόμετρα, όταν άλλοι κατασκευαστές βάζουν όριο.
Το Hyundai i20 με το «αιχμηρής» αισθητικής αμάξωμα των 4.040 χλστ. μήκους, 1.775 χλστ. πλάτους, 1.450 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο 2.580 χλστ., είναι από τα πιο μεγάλα supermini εξωτερικά, αλλά και στο εσωτερικό του. Χωράει άνετα τέσσερα άτομα και μπορεί ακόμα να εξυπηρετήσει οικογενειακές ανάγκες για όσους δεν θέλουν μεγαλύτερο αυτοκίνητο ή να δαπανήσουν πιο πολλά λεφτά. Είναι σε θέση να φιλοξενήσει και πιο ψηλούς επιβάτες στο πίσω κάθισμα χάρη στον αρκετό αέρα που παρέχει για τα πόδια και το κεφάλι. Αρκετά ικανοποιητικό σε χωρητικότητα είναι το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων, ενώ κάτω από το δάπεδο υπάρχει επιπλέον χώρος για μικροαντικείμενα. Τα «συν» της καμπίνας του περιλαμβάνουν επίσης την ενισχυμένη πλευρική στήριξη των εμπρός καθισμάτων, την εργονομία (κάθε διακόπτης είναι εκεί που τον περιμένεις) και τη στιβαρότητα της κατασκευής.
Όπως αναφέραμε παραπάνω, αρχική επιλογή κινητήρα αφορά τον τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.2 MPi με την ισχύ των 79 ίππων και 113 Nm ροπής. Η κοντή κλιμάκωση του εύχρηστου 5τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων και η άμεση απόκριση στο γκάζι από τις χαμηλές στροφές βοηθούν πολύ στις αστικές μετακινήσεις και στις συνεχόμενες αυξομειώσεις ρυθμών. Η Hyundai ανακοινώνει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ. και τελική ταχύτητα 166 χλμ./ώρα, με μεικτή πραγματική κατανάλωση κάτω από 7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 117 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Το πιο δυνατό 1.000άρι 3κύλινδρο turbo μοτέρ έχει πιο «απλωμένες» τις 6 ταχύτητες, γεγονός που ευνοεί κυρίως σε συνθήκες ταξιδιού, αφού το μοτέρ λειτουργεί σε πιο χαμηλές στροφές. Οι 100 ίπποι και τα 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. επιταχύνουν το i20 στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 182 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση και εδώ βρίσκεται στην περιοχή των 7 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 117 γρ./χλμ. Παράλληλα το 1.0 T-GDI μηχανικό σύνολο προσφέρεται και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (7DCT), στην ανταγωνιστική και πάλι τιμή των 20.690 ευρώ.
Τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του Hyundai i20 συμπληρώνει κατάλληλα και η ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά. Τα πρώτα στοιχεία που αντιλαμβάνεται ο οδηγός και εκτιμά, είναι το γεροδεμένο πλαίσιο και η όλη κατασκευή συνολικά, όπως και η ευκολία που προσφέρει το αυτοκίνητο στους χειρισμούς. Οι αναρτήσεις του με την ελαφρώς σφιχτή ρύθμιση διαχειρίζονται καλά τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος και εξασφαλίζουν πολύ καλό κράτημα. Ακόμα και σε συνθήκες έντονης πίεσης στις στροφές, το i20 αντιδρά προοδευτικά, είναι προβλέψιμο και ελεγχόμενο μέσω του άμεσου τιμονιού με τις 2,7 στροφές από άκρη σε άκρη και των αποτελεσματικών φρένων με δίσκους και στους πίσω τροχούς (στο 1.0 T-GDI).