Ο τομέας των χώρων είναι μεταξύ των σημαντικότερων που εξετάζει κανείς σε ένα αυτοκίνητο. Όταν ο ενδιαφερόμενος επισκεφθεί μια έκθεση για να το δει από κοντά, θα κάτσει στο πίσω κάθισμα και θα ανοίξει το πορτ μπαγκάζ, προκειμένου να κάνει συγκρίσεις και με άλλα αυτοκίνητα που έχει δει.
Συνήθως, όσο πιο μεγαλύτερες διαστάσεις έχει ένα αυτοκίνητο, τόσο πιο ευρύχωρο είναι. Αυτό βέβαια δεν αποτελεί κανόνα, μιας και υπάρχουν εξαιρέσεις με μικρότερα μοντέλα που είναι πιο ευρύχωρα από μεγαλύτερα. Όπως ισχύει και στην περίπτωση των Hyundai i20, Bayon και i30 Hatchback τα οποία παρέχουν αρκετούς χώρους, ενώ πολλές εκδόσεις πωλούνται σε βατά ποσά μεταξύ 18.000 έως 20.000 ευρώ, όπως είναι οι εξής:
Hyundai i20
- 1.2 84 hp Exclusive: από 18.390 ευρώ
- 1.2 84 hp Premium: από 19.290 ευρώ
- 1.0 T-GDi 100 hp Fresh: από 18.590 ευρώ
- 1.0 T-GDi 100 hp Exclusive: από 19.390 ευρώ
- 1.0 T-GDi 100 hp Premium: από 20.290 ευρώ
- 1.0 T-GDi 100 hp iMT 48V Hybrid Exclusive: από 20.390 ευρώ
Hyundai Bayon
- 1.2 84 hp Exclusive: από 18.840 ευρώ
- 1.2 84 hp Premium: από 19.840 ευρώ
- 1.0 T-GDi 100 hp Exclusive: από 20.240 ευρώ
Hyundai i30 Hatchback
- 1.5 DPi 110 hp Premium: από 19.890 ευρώ
- T-GDi 120 hp Premium: από 20.590 ευρώ
Το Hyundai i20 παρά τις κόμπακτ διαστάσεις του (μήκος 4.040 χιλιοστά) προσφέρει ανέσεις που πλησιάζουν τα μικρομεσαία χάτσμπακ. Στο πίσω κάθισμά του υπάρχει αρκετός αέρας για τα πόδια για να χωρέσουν και οι πιο ψηλοί, ενώ επαρκέστατος είναι και ο χώρος αποσκευών των 352 λίτρων. Όσοι θέλουν περισσότερους χώρους, τότε θα προσανατολιστούν το μικρό SUV, το Bayon. Συγκριτικά με το i20 είναι πιο μακρύ κατά 140 χλστ. (4.180 χλστ.) και πιο ψηλό κατά 50 χλστ. Έτσι παρέχει πιο πολύ ωφέλιμο ύψος και μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ 411 λίτρων. Καμία παραχώρηση δεν θα κάνουν και οι επιβάτες του μικρομεσαίου Hyundai i30, ενώ για τις αποσκευές τους έχουν 395 λίτρα.
Σχετικά με τους κινητήρες και τις εκδόσεις εξοπλισμού, ο πελάτης έχει στη διάθεσή του μια ευρεία γκάμα επιλογών σε τιμές μεταξύ 18.000-20.000 ευρώ. Το i20 και το Bayon διατίθενται με το μηχανικό σύνολο 1.2 λτ. 84 hp και το turbo 1.0 T-GDi 100 hp. Το i30 εκκινεί με το ατμοσφαιρικό 1.500άρι μοτέρ των 110 ίππων και το 1.0 T-GDi των 120 ίππων. Σίγουρα τα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα παρέχουν πιο πολύ δύναμη και γρηγορότερες επιταχύνσεις, ενώ σε κάθε περίπτωση οι καταναλώσεις τους κυμαίνονται σε χαμηλά επίπεδα.