Το πολύ δημοφιλές μοντέλο της Dacia στην Ευρώπη, το Sandero (δεύτερο σε πωλήσεις το 2023) προσφέρεται στις χαμηλότερες τιμές μεταξύ των μικρών αυτοκινήτων και ειδικά στα crossover. Στην εισαγωγική έκδοση 1.0 TCe 90 hp Essential πωλείται από 17.540 ευρώ ή από 5 ευρώ τη μέρα με 47% προκαταβολή και εξόφληση σε 84 μήνες. Εξαιρετικά προσιτό είναι και με τον κινητήρα υγραερίου 1.0 TCe 100 LPG με επιπλέον επιβάρυνση μόνο 730 ευρώ (από 18.270 ευρώ).
Στην αμέσως επόμενη έκδοση Expression εκκινεί από 18.370 ευρώ το 1.0 TCe 90 hp και από 18.950 ευρώ το LPG, με πολύ πλουσιότερο εξοπλισμό. Στο Sandero Stepway Essential περιλαμβάνονται 6 αερόσακοι, σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, Full LED Pure εμπρός φώτα, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, air condition και αρθρωτές ράγες οροφής. Στο Expression προστίθενται οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων, προβολείς ομίχλης, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε μήκος, δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και το λεβιέ ταχυτήτων. Στην κορυφή τοποθετείται το Extreme στις 20.500 ευρώ με επιπλέον το Extended Grip, σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, διαφορετικές επενδύσεις και διακοσμητικά και 16άρες ζάντες αλουμινίου.
Το Sandero Stepway διακρίνεται και για το καλλίγραμμο αμάξωμά του με τα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά. Αυτά τονίζονται από τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά στους προφυλακτήρες, θόλους των τροχών και μαρσπιέ, τις ράγες οροφής και τον αρκετό «αέρα» από το έδαφος των 201 χιλιοστών (217 χλστ. το Duster 2WD). Ευχάριστη εικόνα εμφανίζει και το εσωτερικό του με το ύφασμα στο ταμπλό και τα πορτοκαλί διακοσμητικά. Στα μεγάλα πλεονεκτήματα της καμπίνας του Sandero Stepway ανήκουν οι άνετοι χώροι τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (410 λίτρα).
Τα πολύ καλά επίπεδα ανέσεων ενισχύουν και οι «απορροφητικές» του αναρτήσεις, γιατί είναι ρυθμισμένες με τέτοιο τρόπο ώστε να περνούν πάνω από διάφορες ανωμαλίες των δρόμων χωρίς να «κοπανιούνται» οι επιβάτες. Παράλληλα το Sandero Stepway δεν παρουσιάζει τάσεις πλεύσης ή χαλαρότητας, αφού είναι ευθύβολο στους αυτοκινητόδρομους, ενώ στις στροφές οι κλίσεις είναι λογικές. Το τιμόνι στερείται πληροφόρησης και είναι κάπως αργό στην επαναφορά του, διότι το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για να πατάει άνετα και όχι για σπορτίφ οδήγηση.
Στον τομέα των κινητήρων του Sandero Stepway, ο αρχικός 1.000άρης 3κύλινδρος turbo των 91 ίππων και 160 Nm ροπής διαθέτει γεμάτο τράβηγμα και εξασφαλίζει σβελτάδα (0-100 χλμ./ώρα σε 12 δλ.) με χαμηλή κατανάλωση (6,7 λτ./100 χλμ.) και CO2 από 119 γρ./χλμ. Με το LPG συμφέρει σαφώς περισσότερο, συν του ότι το μοτέρ είναι πιο αποδοτικό με 100 άλογα και 170 Nm. Με πραγματική συνδυαστική κατανάλωση υγραερίου 8,5 λτ./100 χλμ. και τιμή LPG 0,866 €/λτ. τα 100 χιλιόμετρα στοιχίζουν μόνο 7 ευρώ.