Το νέο Suzuki Swift προσφέρεται σε προσιτές και άκρως ανταγωνιστικές τιμές για τα δεδομένα των supermini, αποτελώντας μια πολύ αξιόλογη πρόταση αγοράς για όσους θέλουν ένα πολύ ευέλικτο, αξιόπιστο και οικονομικό αυτοκίνητο για την πόλη -και όχι μόνο. Στη τέταρτη γενιά του βελτιώθηκε σε πολλούς τομείς, εφοδιάζεται με νέο υβριδικό μηχανικό σύνολο και η κατασκευή του αυτοκινήτου γίνεται στο εργοστάσιο Sagara της Suzuki στην Ιαπωνία.

Με τιμή από μόνο 16.990 ευρώ, ο ανταγωνισμός κάνει… χαρακίρι, αφού συμφέρει καλύτερα και από μοντέλα του A-Segment. Μάλιστα, από το εισαγωγικό επίπεδο εξοπλισμού GL περιλαμβάνει τα πάντα: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, αναγνώριση τυφλού σημείου, υποβοήθηση οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, infotainment με οθόνη 9 ιντσών, πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, υπηρεσία συνδεσιμότητας & απομακρυσμένων λειτουργιών Suzuki Connect, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και μηχανικό κλιματισμό με ψηφιακή οθόνη. Με 1.000 ευρώ επιπλέον (από 17.990 ευρώ) προστίθενται στην έκδοση GL+ ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 185/55, φιμέ πίσω παράθυρα, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, δερμάτινο τιμόνι, περισσότερα ηχεία, επιπλέον θύρες USB και ρυθμιζόμενο σε ύψος κάθισμα οδηγού. Με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT εκκινεί από την έκδοση GL+ και προσφέρεται από 19.790 ευρώ.
Ανεξαρτήτως έκδοσης και μετάδοσης, το νέο Suzuki Swift τροφοδοτείται με το νέο ατμοσφαιρικό, τρικύλινδρο και ήπια υβριδικό μοτέρ των 1.197 κ.εκ. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 82 ίππων στις 5.700 σ.α.λ. και ροπή 112 Nm στις 4.500 σ.α.λ., ενώ λαμβάνει πρόσθετη δύναμη 3 ίππων και 60 Nm από την ηλεκτρογεννήτρια 12V-ISG. Στην πράξη το μηχανικό αυτό σύνολο επιδεικνύει πολύ καλή ελαστικότητα σε αστικές συνθήκες και ξεχωρίζει για την πολύ χαμηλή μεικτή κατανάλωση των μόλις 5,2 λτ./100 χλμ. που πέτυχε κατά τη διάρκεια της δοκιμής. Επίσης, διαθέτει αρκετή σπιρτάδα (0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ.) και με εκπομπές CO2 98 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο. Με το CVT επιταχύνει πιο γρήγορα (11,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα) καταναλώνει 5,5 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 105 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη). Επιπλέον, ο οδηγός έχει στη διάθεση του και επιλογή manual (Μ) προκειμένου να εκμεταλλευτεί τις 7 διαθέσιμες σχέσεις μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι.
Σε κάθε περίπτωση το νέο Suzuki Swift είναι ευχάριστο, πολύ εύκολο στην οδήγηση, ιδιαίτερα ευέλικτο και με αρκετά κατά επίπεδα άνεσης. Οι επιβάτες του δεν ταλαιπωρούνται από τις μύριες ανωμαλίες του οδοστρώματος, χάρη και στην αναβάθμιση της συνολικής ηχομόνωσης και της ποιότητας κύλισης που έγινε σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Παρότι κόμπακτ σε εξωτερικές διαστάσεις (μήκος 3.860 χλστ., πλάτος 1.735 χλστ., ύψος 1.495 χλστ. και μεταξόνιο 2.450 χλστ.), οι χώροι στο εσωτερικό του θα βολέψουν και τους λίγο πιο ψηλούς. Μόνο το πορτ μπαγκάζ είναι μικρό με τη χωρητικότητα των 265 λίτρων. Επίσης, η καμπίνα του Swift με την είναι λειτουργική από πλευράς εργονομίας και χώρων για μικροαντικείμενα, μοντέρνα, με ευχάριστο διάκοσμο που αναβαθμίζει αισθητά η διχρωμία και με γεροδεμένη κατασκευή των σκληρών πλαστικών.



















































