Με το ποσό των 21.000 ευρώ μπορεί να αγοράσει κανείς σήμερα μικρά κυρίως αυτοκίνητα, όπως είναι supermini αλλά και κάποια -μετρημένα στα δάκτυλα- B-SUV. Όσοι θέλουν μικρομεσαίο θα πρέπει να βάλουν αρκετά πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη, εκτός αν επιλέξουν το νέο Hyundai i30. Συγκεκριμένα οι τιμές του ξεκινούν από τις 20.390 ευρώ με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.5 DPi 110 PS και από 21.090 ευρώ το turbo 1.0 T-GDI 120 PS (ισχύει έκπτωση 500 ευρώ για όλα τα i30).
Και οι δύο αυτές επιλογές συνοδεύονται με ένα πλήρη εξοπλισμό από το πρώτο επίπεδο Premium, ενώ όπως όλα τα νέα Hyundai, έτσι και στο i30 παρέχονται 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης απεριορίστων χιλιομέτρων. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται τα εξής:
- 6 αερόσακοι
- Σύστημα αυτόματης έκτακτης πέδησης
- Σύστημα προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας
- Σύστημα αυτόματης ρύθμισης υψηλής σκάλας φώτων
- Φώτα ημέρας και θέσεως LED
- Προβολείς ομίχλης
- Infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες
- Air condition
- Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά 205/55
Το νέο Hyundai i30 με το κομψό και με δυναμικές νότες μικρομεσαίο 5θυρο αμάξωμα έχει μήκος 4.340 χλστ., πλάτος 1.795 χλστ. ύψος και μεταξόνιο 2.685 χλστ. Σύγχρονα χαρακτηριστικά εμφανίζει και στο εσωτερικό του, όπου αμέσως γίνεται αισθητή η προσοχή που έχει δοθεί στην κατασκευή του. Τα μαλακά υλικά στο ταμπλό και στις εμπρός πόρτες, η πολύ γεροδεμένη συναρμογή, μέχρι και τα «soft touch» χειριστήρια, δείχνουν τη φροντίδα που έχει επιδείξει η Hyundai στη συνολική κατασκευή του αυτοκινήτου. Παράλληλα ο οδηγός του i30 κάθεται άνετα, «μαθαίνει» γρήγορα να χειρίζεται τους διάφορους διακόπτες και το εύκολο μενού του infotainment. Στα θετικά γνωρίσματα ανήκει και η ευρυχωρία του εσωτερικού, ενώ και το πορτ μπαγκάζ είναι αρκετό με τα 395 λίτρα.
Η πολύ καλή άνεση που παρέχει το Hyundai i30, είναι το πρώτο στοιχείο που γίνεται αντιληπτό και εκτιμάται δεόντως στους γεμάτους ανωμαλίες, ελληνικούς δρόμους. Παράλληλα ο 1.000άρης turbo κινητήρας με την πολύ ραφιναρισμένη λειτουργία κάνει τον οδηγό να απορεί αν όντως είναι 3κύλινδρος, αφού στο εσωτερικό του i30 δεν περνούν ανεπιθύμητες δονήσεις ή θόρυβοι. Το μηχανικό αυτό σύνολο με τους 120 ίππους και τα 172 Nm ροπής εξασφαλίζει ικανοποιητικές επιδόσεις, καταναλώνει σε πραγματικές συνθήκες κοντά στα 7 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές CO2 123 γρ./χλμ. «πληρώνει» 79 ευρώ τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός: | 998 κ.εκ. |
Ταχύτητες: | 6 |
Ισχύς: | 120 PS/6.000 σ.α.λ. |
Ροπή: | 172 Nm/1.500 σ.α.λ. |
0-100 χλμ./ώρα: | 11,2 δλ. |
Τελική ταχύτητα: | 196 χλμ./ώρα |
Κατανάλωση: | 7,0 λτ./100 χλμ. |
Εκπομπές CO2: | 120 γρ./χλμ. |
*Δοκιμής |