Όσοι έχουν στην κατοχή τους το Renault Clio με τον κινητήρα υγραερίου ή σκοπεύουν να το αποκτήσουν, απολαμβάνουν ένα βασικό πλεονέκτημα. Το εξαιρετικά χαμηλό κόστος καυσίμου, χωρίς να υπάρχει καμία ηλεκτρική υποβοήθηση – πολυπλοκότητα μέσω της προσθήκης υβριδικής τεχνολογίας. Το όφελος είναι τεράστιο και ο χρήστης εξοικονομεί χρήματα από το πρώτο κιόλας χιλιόμετρο που θα διανύσει. Παράλληλα, όλες οι εκδόσεις LPG του Renault Clio προσφέρονται με δώρο το τέλος ταξινόμησης, οπότε το συνολικό όφελος αυξάνεται ακόμα πιο πολύ.
Δύο διαθέσιμα επίπεδα εξοπλισμού
Το Clio 1.0 TCe 100 hp LPG διατίθεται σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις, την Equilibre και την Techno με ενδεικτικές τιμές χωρίς δώρο το τέλος ταξινόμησης στις 21.270 και 23.480 ευρώ. Να σημειώσουμε ότι μαζί με 6 μήνες ασφάλιση, 5 χρόνια εγγύηση και 3 έτη οδική βοήθεια, το κέρδος για τον πελάτη φτάνει έως τις 2.200 ευρώ. Για αυτό μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να ενημερωθεί αναλυτικά στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο της Renault. Σχετικά με το βασικό του εξοπλισμό, στην έκδοση Equilibre ανήκουν τα παρακάτω:
- 6 αερόσακοι
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας
- Infotainment με οθόνη 7 ιντσών
- Αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων
- Air condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες
Το Clio Techno είναι πολύ πιο «φορτωμένο» και προστίθενται τα εξής: Πλοήγηση • Κεντρικό υποβραχιόνιο • Σύστημα Renault Multi-Sense • Διαφορετικές επενδύσεις • Ηλεκτρικό χειρόφρενο με Auto-Hold • Hλεκτροχρωμικός εσωτερικός καθρέφτης • Πίνακας οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη 7 ιντσών • Αυτόματος κλιματισμός • Ρυθμιζόμενο κάθισμα συνοδηγού σε ύψος • κάρτα Renault Handsfree • Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω • Εμπρός προβολείς Full LED Pure Vision • Φιμέ πίσω παράθυρα • Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Μετακινήσεις με πολύ χαμηλό κόστος
Με κόστος LPG μόλις 7 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα, το Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG συμφέρει περισσότερο και από φουλ υβριδικά μοντέλα. Ο 1.000άρης turbo κινητήρας με τους 100 ίππους και τα 170 Nm ροπής καταναλώνει σε μεικτές πραγματικές συνθήκες 9 λτ./100 χλμ. (μέση τιμή LPG 0,8€/λτ.). Παράλληλα, το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει γεμάτο τράβηγμα από χαμηλά, ανεβάζει εύκολα στροφές και δεν επιβαρύνει τους επιβάτες με ενοχλητικούς θορύβους ή δονήσεις.
Οι ρυθμοί επιταχύνσεων από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 11,8 δλ.) και εν κινήσει (80-120 χλμ./ώρα με 4η/5η σε 9,7/12,8 δλ.) είναι σβέλτοι, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα και άνετες διαδρομές σε συνθήκες ταξιδιού φορτωμένο με επιβάτες και αποσκευές. Με τη βενζίνη η ισχύς μειώνεται στους 91 ίππους και 160 Nm ροπής, ωστόσο στην πράξη οι διαφορές σε απόδοση και επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ.) είναι ανεπαίσθητες. Το ρεζερβουάρ LPG των 32 λίτρων γεμίζει με 25 ευρώ και φτάνει για 350 χιλιόμετρα, ενώ υπάρχει και η δεξαμενή βενζίνης των 39 λίτρων.
Άνετο, ευχάριστο και με πολύ καλή ποιότητα
Τα πλεονεκτήματα του Renault Clio 1.0 TCe LPG δεν σταματούν όμως στο οικονομικό κομμάτι, αφού πρόκειται για ένα από τα καλύτερα supermini και σε άλλους σημαντικούς τομείς. Καταρχήν είναι πολύ άνετο στην οδήγηση, ευθύβολο ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, με μπόλικη πρόσφυση στις στροφές και λογικές κλίσεις. Το εσωτερικό του είναι επιπέδου μικρομεσαίου σε υλικά και κατασκευή γενικότερα, ενώ οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (391 λίτρα) βρίσκονται πιο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας.