Η όσο το δυνατό χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και κατά επέκταση τα λιγότερα χρήματα για ανεφοδιασμό, είναι κύρια ζητούμενα κατά την αναζήτηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου. Ακόμα καλύτερα είναι όμως, όταν δίνεται η δυνατότητα επιλογής δύο καυσίμων και δύο ρεζερβουάρ σε ένα όχημα, αυξάνοντας έτσι την οικονομία και αυτονομία. Και όλα αυτά συν πολλά ακόμα, σε πολύ λογική τιμή.
Το διπλού καυσίμου μικρό μοντέλο που παρέχει τα παραπάνω, δεν είναι άλλο από το πολύ δημοφιλές Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG, στις 17.320 ευρώ. Μάλιστα με το εργοστασιακό κιτ υγραερίου προσφέρεται στην ίδια ακριβώς τιμή με την έκδοση μόνο βενζίνης, γεγονός που αποτελεί ένα ακόμα σημαντικό ατού. Στα θετικά προσθέστε και την ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο.
Από πλευράς εξοπλισμού, στην αρχική έκδοση Authentic ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, διατήρηση αλλαγής λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, air condition ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέπτες, ηχοσύστημα κ.λπ. Επειδή όμως ο ενδιαφερόμενος αγοραστής θα θέλει και άλλα, τότε θα προτιμήσει το Expression με 970 ευρώ παραπάνω (18.290 ευρώ). Επιπλέον παρέχονται οθόνη αφής 7 ιντσών, soft touch τιμόνι, διαφορετικές επενδύσεις καθισμάτων, χερούλια θυρών και εξωτερικοί καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος και τροχοί 16 ιντσών.
Εκτός από τον όμορφο και κομψό του σχεδιασμό, σημείο αναφοράς του συγκεκριμένου Clio είναι ο κινητήρας. Πρόκειται για τον 3κύλινδρο turbo 1.000άρη TCe, ισχύος 100 hp και 172 Nm ροπής με LPG ή 91 hp και 160 Nm με βενζίνη. Από πλευράς επιδόσεων το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,8/12,5 δλ. (LPG/Βενζίνη) και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 188/180 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τη Renault, η μεικτή κατανάλωση είναι 5,4-6,0 (Β)/6,9-7,8 (LPG) και οι εκπομπές CO2 είναι 121-136 (Β)/107-121 (LPG).
Σε πραγματικές συνθήκες, το Clio LPG καίει 9 λτ./100 χλμ. LPG και 7 λτ./100 χλμ. βενζίνη. Σε κόστος συνεπάγεται με τις τρέχουσες μέσες τιμές καυσίμων (0,996 ευρώ/λτ. LPG και 1,738 ευρώ/λτ. βενζίνη) κοντά στα 9 ευρώ/100 χλμ. για LPG και 12 ευρώ/100 χλμ. για βενζίνη. Επίσης, με το ρεζερβουάρ LPG των 39 λτ. και των 32 λτ. για τη βενζίνη (η επιλογή γίνεται μέσω διακόπτη), η ρεαλιστική αυτονομία είναι πάνω από 900 χλμ., ωστόσο σε ένα ταξίδι μπορεί εύκολα να περάσει τα 1.000 χλμ. Δηλαδή να διανύσει για παράδειγμα μία μεγάλη απόσταση από την Αθήνα έως το Διδυμότειχο και να έχει και άλλο καύσιμο.