Είδος πολυτελείας έχει γίνει πλέον η βενζίνη αλλά και το πετρέλαιο κίνησης, αφού οι τιμές τους έχουν φτάσει τα 2 και 1,7 ευρώ το λίτρο αντίστοιχα. Όχι ότι δεν ήταν ακριβά πριν, αλλά τώρα λόγω του πολέμου στην Ουκρανία έχουν «ξεφύγει» τελείως.
Παρόλα αυτά υπάρχει ένα καύσιμο που παραμένει εξαιρετικά φθηνό και πρόκειται για το υγραέριο, αφού η μέση τιμή του βρίσκεται λίγο πιο πάνω από το 1 ευρώ/λτ. Όσοι έχουν αυτοκίνητο LPG απολαμβάνουν «φθηνά» χιλιόμετρα, ωστόσο υπάρχουν και καινούργια μοντέλα που προσφέρουν αυτό το μεγάλο όφελος. Ένα από αυτά, το οποίο είναι πολύ δημοφιλές, αξιόλογο και προσιτό σε τιμή, είναι το Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG.
Στη νέα αρχική έκδοση Equilibre Plus πωλείται στην τιμή των 18.990 ευρώ, συνοδευόμενο με ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού. Πιο αναλυτικά περιλαμβάνει 6 αερόσακους, σύστημα διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, αυτόματη εναλλαγή μεγάλης/μικρής σκάλας φώτων, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, προβολείς ομίχλης, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών και ζάντες αλουμινίου.
Το όμορφο και σικ Clio LPG αποτελούσε ανέκαθεν ένα πάρα πολύ οικονομικό σε κόστος καυσίμου αυτοκίνητο, πόσο δε μάλλον τώρα. Σε πραγματικές συνθήκες καίει 9 λτ./100 χλμ., που ισοδυναμούν με μόλις 10 ευρώ/100 χλμ. Όσο για τη βενζίνη η ρεαλιστική κατανάλωση είναι 7 λτ./100 χλμ., δηλαδή κοντά στα 14 ευρώ/100 χλμ., που σημαίνει ότι το άμεσο όφελος με το LPG είναι 5 ευρώ/100 χλμ. Να σημειωθεί ακόμα ότι το ρεζερβουάρ του LPG είναι 39 λτ. και της βενζίνης 32 λτ., οπότε προσφέρει και μεγάλη συνολική αυτονομία.
Κινητήριος δύναμη του γαλλικού μικρού μοντέλου είναι 3κύλινδρος 1.000άρης turbo των 100 hp και 172 Nm ροπής με LPG ή 91 hp και 160 Nm με βενζίνη. Το Clio LPG επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,8/12,5 δλ. (LPG/Βενζίνη) και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 188/180 χλμ./ώρα. Οι εκπομπές CO2 είναι 121-136 (Β)/107-121 (LPG), ενώ λόγω του εργοστασιακού LPG κυκλοφορεί ελεύθερα στο δακτύλιο.
Παράλληλα το Clio διακρίνεται για το προσεγμένο σε ποιότητα εσωτερικό του με τα μαλακά υλικά σε πολλές επιφάνειες και τον ευχάριστο διάκοσμο. Οι χώροι για τους επιβάτες ικανοποιούν, όπως και για τις αποσκευές, μιας και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ αγγίζει τα 391 λίτρα. Στα πολύ θετικά του στοιχεία ανήκει ακόμα η πολύ ισορροπημένη οδική συμπεριφορά, αφού συνδυάζει με επιτυχία την άνεση με το κράτημα.