Το κόστος καυσίμου είναι το μεγαλύτερο και αναπόφευκτο έξοδο για όλους τους οδηγούς, αφού απλές καθημερινές μετακινήσεις ρουτίνας στοιχίζουν αρκετά χρήματα. Αν για παράδειγμα διανύει κανείς 1.000 χιλιόμετρα το μήνα και το αυτοκίνητό του καταναλώνει 8 λίτρα βενζίνη ανά 100 χιλιόμετρα, τότε με μέση τρέχουσα πανελλαδική τιμή 95άρας αμόλυβδης 1,740 ευρώ/λτ. η δαπάνη αγγίζει τα 140 ευρώ.
Μία λύση που εξασφαλίζει μεγάλη οικονομία είναι το κιτ υγραερίου. Αν αγοράσει κανείς ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο και κάνει εγκατάσταση LPG, τότε αυτομάτως χάνει την εργοστασιακή εγγύηση με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Η άλλη λύση είναι η επιλογή αυτοκινήτου με LPG τοποθετημένο από το εργοστάσιο και με όλες τις εγγυήσεις του κατασκευαστή. Τέτοια μοντέλα διαθέτουν μόνο η Dacia και η Renault με πωλήσεις που μετρούν εκατοντάδες χιλιάδες οχήματα (μόνο η Dacia έχει ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο). Στην γκάμα της Renault η πιο οικονομική πρόταση με LPG αφορά το πολύ δημοφιλές Clio ECO-G 100, το οποίο είναι προσιτό ως προς την απόκτησή του και εξοικονομεί πολλά χρήματα στον οδηγό του, που σημαίνει ότι είναι διπλά ή μάλλον πολλαπλά κερδισμένος.
Το Clio ECO-G 100 διατίθεται με τιμή από 19.900 ευρώ και είναι μόλις κατά 500 ευρώ ακριβότερο από το αμιγώς βενζίνης TCe 90. Διαφορά που εκτός από το ότι είναι αμελητέα, αποσβένεται πολύ γρήγορα, από τον πρώτο κιόλας ανεφοδιασμό με υγραέριο. Πιο συγκεκριμένα, με μεικτή κατανάλωση (δοκιμής) LPG 9 λτ./100 χλμ. και μέση τιμή 0,881 ευρώ/λτ., τα 100 χλμ. στοιχίζουν λιγότερο από 8 ευρώ. Με τη βενζίνη η κατανάλωση πέφτει στα 7 λτ./100 χλμ.), όμως με τιμή αμόλυβδης στα 1,740 ευρώ/λτ. το κόστος ανεβαίνει σχεδόν στα 12 ευρώ ανά 100 χλμ. Παράλληλα με την επιλογή του LPG αυξάνεται η απόδοση του κινητήρα στους 100 ίππους και 170 Nm, έναντι 91 PS και 160 Nm με τη βενζίνη. Μια μικρή διαφορά υπάρχει και σε επιδόσεις, αφού με το LPG επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,8 δλ. και με τη βενζίνη σε 12,5 δλ. Επίσης, με εκπομπές CO2 108 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά, συνεπώς προστίθεται ένα ακόμα όφελος για τον κάτοχο του Clio ECO-G 100.
Το υγραέριο αποθηκεύεται σε μια δεξαμενή 32 λίτρων που είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ στη θέση της ρεζέρβας. Μαζί με τα 39 λίτρα του ρεζερβουάρ βενζίνης αυξάνεται σημαντικά η συνολική αυτονομία, χαρακτηριστικό που ευνοεί και στα ταξίδια, αφού το Clio δεν φτιάχτηκε μόνο για την πόλη, αλλά και για να κάνει ξεκούραστα πιο μακρινές αποστάσεις. Άλλωστε το πολύ δημοφιλές γαλλικό supermini παρουσιάζει υποδειγματική σταθερότητα στους αυτοκινητόδρομους, ενώ στρίβει με ασφάλεια και σε ρυθμούς πιο πιεσμένους. Παράλληλα οι αναρτήσεις του φιλτράρουν με πολύ καλό τρόπο τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος, αφού το αυτοκίνητο εστιάζει στο να παρέχει τη μέγιστη δυνατή άνεση στους επιβάτες του.
Οι φιλοξενούμενοι του Clio δεν θα παραπονεθούν και σε χώρους, μιας και έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι, συν ένα πλήρως τετραγωνισμένο και αξιοποιήσιμο πορτ μπαγκάζ 391 λίτρων. Στα θετικά γνωρίσματα του εσωτερικού ανήκει και η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, με πολύ μαλακό υλικό στο ταμπλό που παραπέμπει σε μικρομεσαία κατηγορία. Παράπονο δεν θα έχει κανείς από το Clio ECO-G 100 των 19.900 ευρώ και σε εξοπλισμό. Από την αρχική έκδοση evolution τοποθετούνται 6 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, οθόνη πολυμέσων 7 ιντσών με ασύρματο phone mirroring με Android Auto & Apple CarPlay, οθόνη οδηγού 7 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, αισθητήρες φωτός και βροχής, μηχανικός κλιματισμός, δερμάτινο τιμόνι και προβολείς LED.