«Χιλιομετροφάγο» αυτοκίνητο με 21.900 ευρώ

  • Renault-Clio-2023-side
  • Renault-Clio-evolution
  • Renault-Clio-evolution-rear
  • Renault-Clio-evolution-side
  • Renault-Clio-evolution-esoteriko
  • Renault-Clio-1.0-TCe-LPG-2023-(31)
  • Renault-Clio-1.0-TCe-LPG-2023-(14)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Renault-Clio-2023-side.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Renault-Clio-evolution.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Renault-Clio-evolution-rear.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Renault-Clio-evolution-side.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Renault-Clio-evolution-esoteriko.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/01/Renault-Clio-1.0-TCe-LPG-2023-31-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/01/Renault-Clio-1.0-TCe-LPG-2023-14-1.jpg

Η αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων συνεχώς εμπλουτίζεται με νέα μοντέλα διαφόρων κατηγοριών, τεχνολογιών και προέλευσης, τα οποία καλύπτουν κάθε ανάγκη και απαίτηση. Μεγάλη ανάπτυξη σημειώνεται στα αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ στο αντίθετο άκρο βρίσκονται τα άλλοτε κυρίαρχα πετρελαίου που συνεχώς συρρικνώνονται και εξαφανίζονται από τις πιο μικρές κατηγορίες. To τελευταίο μικρό χάτσμπακ με πετρελαιοκινητήρα είναι το Renault Clio 1.5 dCi 100, αλλά για ελάχιστο καιρό ακόμα αφού από το νέο έτος έρχεται ο αντικαταστάτης του χωρίς diesel μηχανικό σύνολο.

Αξιόπιστος και «χιλιομετροφάγος» κινητήρας

Το γνωστό, καταξιωμένο και τοποθετημένο σε εκατομμύρια οχήματα, τετρακύλινδρο και 8βάλβιδο μηχανικό σύνολο 1.5 dCi συνοδεύει για τελευταία φορά στο υπάρχον Clio, ύστερα από μια μακρόχρονη σταδιοδρομία. Αποδίδει 100 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και μπόλικη ροπή 260 Nm στις 1.750-2.500 σ.α.λ., ενώ η μετάδοση γίνεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Στην πράξη διακρίνεται για τη ραφιναρισμένη του λειτουργία χωρίς ενοχλητικούς θορύβους ή «κροτάλισμα», το γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και τη χαμηλή κατανάλωση. Σε μεικτή οδήγηση με πολύ πόλη, η κατανάλωση στη δοκιμή βρέθηκε στα 5,4 λτ./100 χλμ., ενώ στο ταξίδι πέφτει εύκολα στα 4,5 λτ./100 χλμ. Με τρέχουσα μέση τιμή πετρελαίου στα 1,58 ευρώ/λτ. τα 100 χλμ. στοιχίζουν 8,5 ευρώ ή 7 ευρώ αντίστοιχα, ενώ παρόλο το σχετικά μικρό ρεζερβουάρ των 39 λίτρων (+11,6 λτ. το AdBlue), μπορεί να φτάσει σχεδόν με ένα γέμισμα έως τα 900 χιλιόμετρα.

Το μοτέρ δουλεύει άνετα σε χαμηλές στροφές και η δύναμη είναι πάντα εκεί όταν χρειαστεί, ακόμα και με απαλό πάτημα του δεξιού πεντάλ, ανεξαρτήτως σχέσης στο κιβώτιο. Το Clio 1.5 dCi φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ., επιταχύνει από 80-120 χλμ./ώρα με 4η ταχύτητα σε 8,7 δλ. και αγγίζει τα 174 χλμ./ώρα τελικής. Με εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα κυκλοφορίας και έχει ελεύθερη είσοδο στο Δακτύλιο της Αθήνας. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκει και η πολύ ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά, μιας και συνδυάζει με πετυχημένο τρόπο την άνεση με το κράτημα. Το δημοφιλές γαλλικό supermini δεν ταλαιπωρεί τους επιβάτες του όταν περνά από τις κάθε λογής και μύριες ανωμαλίες των δρόμων, διατηρώντας χαμηλό επίπεδο θορύβου. Η σταθερότητα που επιδεικνύει το αμάξωμά του σε γρήγορους ρυθμούς στους αυτοκινητόδρομους βρίσκεται σε αξιοσημείωτα επίπεδα, όπως επίσης και σε δρόμους με στροφές υπό πίεση. Σε τέτοιες συνθήκες δεν θα φέρει σε δύσκολη τον οδηγό του, γιατί αντιδρά με ομοιογένεια και είναι προβλέψιμο στις αντιδράσεις του.

Εσωτερικό ανώτερης κατηγορίας

Το Clio ήταν και παραμένει σημείο αναφοράς στην κατηγορία των μικρών χάτσμπακ και σε ποιότητα κατασκευής, αφού παραπέμπει σε μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Τα μαλακά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας, οι ευχάριστες σε όψη και υφή υφασμάτινες οικολογικές επενδύσεις, τα νίκελ διακοσμητικά και τα προσεγμένα φινιρίσματα συνθέτουν μια άρτια κατασκευή. Επίσης, στο εσωτερικό του Clio παρέχονται επαρκέστατοι χώροι για όλους τους επιβάτες, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Αρκούντως ικανοποιητικό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 366 λίτρων με το πλήρως αξιοποιήσιμο τετραγωνισμένο σχήμα.

Μία έκδοση με όλο τον εξοπλισμό

Το Renault Clio 1.5 dCi 100 προσφέρεται σε μόνο μία έκδοση την evolution στην τιμή των 21.900 ευρώ, συνοδευόμενο με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, διαμορφώσιμη οθόνη οδηγού 7 ιντσών, οθόνη infotainment 7 ιντσών με ασύρματο phone mirroring με Android Auto & Apple CarPlay, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, προβολείς LED, αισθητήρες φωτός και βροχής, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, μηχανικό κλιματισμό, κ.ά. Επίσης, ισχύει εγγύηση για 5 χρόνια ή 100.000 χιλιόμετρα.

Get it on Google Play Download on the App Store