Οι παλιές, «σκληροπυρηνικές», βασικές εκδόσεις με τους άβαφους προφυλακτήρες και τις ακάλυπτες σιδερένιες ζάντες, αποτελούν εδώ και αρκετά χρόνια παρελθόν. Εννοείται πως υπάρχουν «γυμνές» εκδόσεις, αλλά όλο το αμάξωμα είναι βαμμένο στο ίδιο χρώμα και τουλάχιστον έχουν τάσια. Το τελευταίο που περιμένεις να δεις, όμως, είναι μια ολοκαίνουργια Bugatti να μη φοράει ζάντες αλουμινίου!
Κι όμως, αυτό ακριβώς συμβαίνει με την Tourbillon που βλέπουμε. Το hypercar των 1.800 ίππων και 3,8 εκατομμυρίων ευρώ (πριν μπει μισό έξτρα) απαθανατίστηκε κάπου στην Αμερική, να κατεβαίνει από ράμπα φορτηγού. Φυσικά δεν ήταν στο τρέιλερ λόγω οδικής βοήθειας, αλλά για να μεταφερθεί στον ευτυχή ιδιοκτήτη της, ο οποίος, σίγουρα, δεν την παρήγγειλε με τάσια – εκτός κι αν είναι τόσο εκκεντρικός, που ήθελε να παραπέμπει μια κατασκευή σχεδόν 4 εκατ. ευρώ σε βασικό σουπερμίνι. Φυσικά δεν ισχύει κάτι τέτοιο (αλλά θα μπορούσε, πολλά έχουμε δει από τους πλούσιους). Η εξήγηση για το πρωτόγνωρο look σε Bugatti είναι πολύ πιο απλή.
Σε πολλές περιπτώσεις μεταφοράς ακριβώς αυτοκινήτων, δεν τοποθετούνται απλά καλύμματα στις ζάντες. Οι κατασκευαστές δεν βάζουν καν τους κανονικούς τροχούς, υπό το φόβο γρατζουνιών ή χτυπημάτων, επιλέγοντας την τοποθέτηση σιδερένιων ζαντών μέχρι να πάει το όχημα στην αντιπροσωπεία. Εκεί μπαίνουν οι ζάντες αλουμινίου (ή μαγνησίου, ή carbon), προκειμένου να το παραλάβει ο κάτοχός του όπως το παρήγγειλε. Η Bugatti προτιμά το σχέδιο να θυμίζει καπάκι πάνω από τον ατσάλινο τροχό για λόγους αισθητικής, πολύ πετυχημένα είναι η αλήθεια. Με λίγη φαντασία παραπέμπουν οπτικά στα αντίστοιχα καλύμματα των ζαντών στα μονοθέσια της Formula 1.
Όσον αφορά το κόστος των κανονικών ζαντών της Tourbillon (20άρες μπροστά-21 πίσω, σε ελαστικά Michelin Pilot Cup Sport 2 285/35 και 345/30 αντίστοιχα), ξεπερνά τις 25.000 ευρώ – χωρίς τα λάστιχα. Με αυτά, το κόστος εκτοξεύεται και υπερβαίνει τις 50.000 ευρώ.