Στις αρχές Αυγούστου έγινε γνωστό ένα περιστατικό εγγύησης στην Αμερική, που έφερε σε δύσκολη θέση την Toyota. Ο κάτοχος ενός GR86 είδε τον κινητήρα του να σπάει, έχοντας διανύσει λιγότερο από 21.000 χλμ. Όταν απευθύνθηκε στην αντιπροσωπεία, όμως, διαπίστωσε πως η εγγύηση δεν τον κάλυπτε, καθώς χρησιμοποιούσε συχνά το αυτοκίνητο σε πίστα. Ένα αυτοκίνητο, εν τω μεταξύ, σχεδιασμένο ακριβώς για τέτοιο σκοπό: γρήγορη και πιεσμένη οδήγηση.
Η έλευση του GR Corolla προκάλεσε φρενίτιδα στους φίλους του Ιάπωνα κατασκευαστή, όντας μια κατασκευή βγαλμένη από τον κόσμο του WRC και με ακόμα μεγαλύτερη ισχύ από το ήδη εξαίρετο GR Yaris. Αμφότερα λανσαρίστηκαν με φωτογραφίες και video που αποτύπωναν παραστατικότατα τόσο το pedigree, όσο και τη δυναμική τους. Ειδικά το κορυφαίο Corolla, που ξεπερνά τα 300 άλογα και τοποθετείται πάνω από το αντίστοιχο Yaris. Τετρακίνητα, τούρμπο, τετράτροχα που έχουν εξελιχθεί από τους παγκόσμιους πρωταθλητές ράλλυ (βλέπε Gazoo Racing), σημαίνει μόνο ένα πράγμα: οδήγηση «στα κόκκινα».
Στις εξελιγμένες αυτοκινητικά/οδηγικά χώρες, αυτό γίνεται στην πίστα. Τι νόημα έχει, όμως, αν δεν σε καλύπτει η εγγύηση; Εδώ έρχεται να κάνει την αλλαγή η Toyota, αρχής γενομένης από τις Η.Π.Α. (όπου έγινε το «τζέρτζελο»), περιλαμβάνοντας πλέον στις καλύψεις και τα track days! Αλλά, υπάρχει ένα «αλλά» και πολλά ερωτηματικά. Η εγγύηση καλύπτει μεν σε πίστα, αλλά μόνο εφόσον πληρείται η «ορθή χρήση του αυτοκινήτου». Πώς ορίζεται η σημειολογία της φράσης; Σύμφωνα με την Toyota, «εξετάζοντας κάθε περίπτωση ξεχωριστά». Επεξήγηση που αφήνει τεράστια περιθώρια για παρερμηνείες και «παραθυράκια».
Πώς θα μπορεί να διαπιστωθεί αν, φερ’ ειπείν, ένα σπασμένο κιβώτιο προέκυψε από λάθος του οδηγού (κατά λάθος κατέβασμα σε 2α αντί για ανέβασμα σε 4η πχ) ή κατασκευαστικό σφάλμα; Το ίδιο ισχύει για το μοτέρ, αλλά και την ανάρτηση. Ας πούμε ότι εμφανίζει διαρροή ένα αμορτισέρ, λόγω χτυπήματος σε κερμπ: φταίει το αμορτισέρ, ο οδηγός (που καβάλησε το κερμπ), ή το ίδιο το κερμπ. «Χρυσές» δουλειές θα κάνουν οι δικηγόροι…