Η MG έγινε πασίγνωστη στο παρελθόν για τα καταπληκτικά της roadster. Θα θυμάστε το MGF, που μετά έγινε TF, έχοντας δίπλα του μια σειρά από βελτιωμένα Rover. Αυτοκίνητα αξιοσημείωτα καλοστημένα και γρήγορα, που προσπαθούσαν να κρατήσουν ζωντανή την ιστορική εταιρία. Τελικά, το κατάφεραν οι Κινέζοι της SAIC. Και τώρα έχουν ένα ολοκαίνουργιο SUV, ονόματι One, να προοιωνίζει ένα ακόμα καλύτερο μέλλον.
Το One βασίζεται στην πλατφόρμα Sigma και τοποθετείται στην καρδιά των C-SUV, με το μήκος να φτάνει στα 4.579 χλστ., το πλάτος στα 1.866 χλστ. και το ύψος 1.601 χλστ., έχοντας ένα μεταξόνιο 2.670 χλστ. να φροντίζει για την παροχή χώρων στους επιβάτες. Η σχεδίαση είναι σύγχρονη και φέρει επιρροές από άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα, όπως το Ford Kuga μπροστά και το Mazda CX-30 πίσω. Συνολικά, όμως, το παρουσιαστικό του One εμφανίζεται φρέσκο και εναρμονισμένο με τα στάνταρ της κατηγορίας, διαφοροποιώντας τη σχεδίαση μεταξύ των εκδόσεων και φτάνοντας μέχρι τις 19 ίντσες για τις ζάντες αλουμινίου.
Το ίδιο και ακόμα περισσότερο σύγχρονη εμφανίζεται η καμπίνα των επιβατών. Το βλέμμα αιχμαλωτίζεται από τις δυο ψηφιακές οθόνες των 12,3 ιντσών (μία για τον πίνακα οργάνων και η άλλη για το σύστημα πολυμέσων), οι οποίες δημιουργούν μια πρωτόγνωρη για MG εικόνα και παραπέμπουν ελαφρώς στην ενιαία διάταξη που συναντάμε στις Mercedes! Τα 336 λίτρα για το πορτμπαγκάζ δεν ενθουσιάζουν, ωστόσο υπάρχει η δυνατότητα να φτάσουν μέχρι τα 1.120 κατόπιν αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων. Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης και διαθέτει, μεταξύ άλλων, όλες τις κλασικές λειτουργίες συνδεσιμότητας, σύστημα πλοήγησης, ολοκληρωμένο πακέτο επικουρικών συστημάτων, ambient φωτισμό, αλλά και WiFi!
Μέχρι στιγμής, ο μοναδικός κινητήρας που εξοπλίζει το MG One είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος βενζίνης 1.5 λίτρων με ισχύ 184 ίππων και 285 Nm. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω κιβωτίου CVT και σύμφωνα με τα εργοστασιακά στοιχεία, προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ.
Κυριότερες αγορές του One είναι, προφανώς, αυτή της Κίνας και εν συνεχεία της Ινδίας. Αργότερα δεν αποκλείεται να έρθει στην Ευρώπη, με κύριο μέλημα την εισαγωγή στη Μεγάλη Βρετανία.