Bentley και Rolls-Royce είναι υπό γερμανική σκέπη (BMW και VW αντίστοιχα), οι Jaguar-Land Rover έχουν την -άλλοτε αποικία- Ινδία να διαφυλάττει τα συμφέροντά τους, ενώ η Aston Martin διαθέτει και ιταλικά κεφάλαια στα αποθεματικά της. Η Lotus, όπως είναι φυσικό, δεν θα μπορούσε να μην προσαρμοστεί στις εξελίξεις και να εξασφαλίσει την βιωσιμότητά της, αφήνοντας στους Κινέζους την μοίρα της.
Δείτε ακόμα: Οι Κινέζοι έχουν 487 κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων!
Όπως αναφέρει το Reuters, η Geely (που έχει να υπερηφανεύεται για την ριζική αναδιάρθρωση της Volvo) πρόκειται να επενδύσει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο ευρώ για την κατασκευή ενός υπερσύγχρονου εργοστασίου στο Wuhan, από το οποίο θα κυλάνε τους τροχούς τους τα μελλοντικά αυτοκίνητα με σήμα το έκκεντρο. Οι Κινέζοι έχουν μεγαλεπήβολα σχέδια για την Lotus, με την δυναμική της γραμμής παραγωγής να φτάνει τις 150.000 μονάδες ετησίως! Αριθμός συγκλονιστικά μεγαλύτερος από τον φετινό απολογισμό των 1.630 μονάδων, ο οποίος αποτέλεσε και ρεκόρ παραγωγικότητας για την βρετανική εταιρία. Καταλαβαίνουμε εύκολα λοιπόν το μέγεθος της επένδυσης, αλλά και τις προσδοκίες, των Κινέζων.
Για να γίνει ακόμα και η προσπάθεια να φτάσει η παραγωγή, έστω στους πρόποδες αυτού του στόχου, είναι αυτονόητο πως χρειάζονται νέα μοντέλα. Η προσθήκη ενός SUV στην γκάμα -του πρώτου στην ιστορία για την Lotus- θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ, ενώ ολική ανανέωση θα υποστούν τα υπόλοιπα μοντέλα. Eίναι χαρακτηριστικό πως η Elise πρακτικά βασίζεται στην δεύτερη γενιά, που παρουσιάστηκε 18 ολόκληρα χρόνια πριν, ενώ ο 3.5 V6 που τοποθετείται σε διάφορες παραλλαγές στις Evora και Exige, πηγάζει από Toyota Camry δεκαετίας. Eπιπλέον, δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα προαπαιτούμενα υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Διαβάστε επίσης: Η Lotus γιορτάζει τα 70 της όπως μόνο αυτή ξέρει (+video)
Κινέζοι εκπρόσωποι διαβεβαιώνουν πως το ιστορικό εργοστάσιο της Lotus στο Hethel θα συνεχίσει ακάθεκτο τις δραστηριότητές του, «συνεχίζοντας την υλοποίηση του οράματος του Colin Chapman».