Υπάρχει μια μερίδα οδηγών που δεν μπορούν να βλέπουν το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου τους να κατεβαίνει κάτω από τη μέση και τρέχουν να το φουλάρουν. Υπάρχει όμως και μια άλλη κατηγορία οδηγών, που αν ο δείκτης καυσίμου δεν πάει στα κόκκινα για να ανάψει λαμπάκι, δεν κατευθύνεται προς το βενζινάδικο!
Αυτό (μετά την πλήρωση με λάθος τύπο καυσίμου) είναι ότι χειρότερο μπορείτε να κάνετε στην αντλία καυσίμου σας!
Δείτε ακόμα: Διαγωνισμός με δώρο service αυτοκινήτων
Το να συνεχίσει κάποιος να οδηγεί για αρκετά χιλιόμετρα, ενώ έχει ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας και το κάνει σε τακτική βάση, είναι μια συνήθεια που μπορεί να μειώσει κατά πολύ τη διάρκεια ζωής της αντλίας. Κι αυτό γιατί η αντλία ψύχεται και λιπαίνεται από το καύσιμο που ρέει, (κάτι που ισχύει πολύ περισσότερο για τις αντλίες πετρελαίου).
Αυτό στην πράξη σημαίνει, πως αν το καύσιμο που απομένει στο ρεζερβουάρ είναι ελάχιστο, η αντλία δεν θα «τραβάει» επαρκή ποσότητα καυσίμου, με αποτέλεσμα να μη ψύχεται, (σε αυτό το σημείο δεν αναφέρουμε τι άλλες επιπτώσεις μπορεί να υπάρχουν στην λειτουργία του κινητήρα), να υπερθερμανθεί, ή ακόμα και να καταστραφεί στην χειρότερη των περιπτώσεων. Αν λοιπόν κατά την ώρα που οδηγείτε και το μοτέρ αρχίσει τα ρεταρίσματα, μην προσπαθήσετε να συνεχίσετε τη διαδρομή σας, μιας και θα αποτελειώσετε την αντλία καυσίμου σας!
Διαβάστε επίσης: 10 συμβουλές αγοράς μεταχειρισμένου αυτοκινήτου
Απλά κάντε στην άκρη και καλέστε την οδική βοήθεια! Αν λοιπόν δεν έχουν περάσει πολλά χιλιόμετρα από την ώρα που άναψε το λαμπάκι της ρεζέρβας και το αυτοκίνητο σας λειτουργεί ομαλά, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, αρκεί να κατευθυνθείτε εγκαίρως προς το βενζινάδικο, αν δεν θέλετε να καταστρέψετε την αντλία σας. Άλλωστε το συγκεκριμένο εξάρτημα, είναι ακριβό να αντικατασταθεί, ενώ πολλές φορές δεν αλλάζει εύκολα λόγω της θέσης του.
Δείτε στο παρακάτω βίντεο πως λειτουργεί η αντλία καυσίμου για να καταλάβετε τι δεν πρέπει να κάνετε!