Συμβουλές
Ο καθαρισμός και το πλύσιμο του αυτοκινήτου δεν πρέπει να αμελείται και να περνούν μήνες χωρίς να μπει σαπουνάδα στο αμάξωμα και ηλεκτρική σκούπα στο εσωτερικό. Καλό είναι το πλύσιμο να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα, αφού η σκόνη, η λάσπη, τα άλατα από τη βροχή και τα περιττώματα των πουλιών αποτελούν τους «εχθρούς» του […]
Ο καταλύτης (ή καταλυτικός μετατροπέας) περιλαμβάνεται σε όλα τα αυτοκίνητα από τη δεκαετία του ’90, ενώ το φίλτρο σωματιδίων DPF (Diesel Particulate Filter) ξεκίνησε να τοποθετείται το 2000 από τον όμιλο PSA σε κινητήρες πετρελαίου. Αμφότερα έχουν σκοπό…
Το κλασικό χειρόφρενο μπορεί να τείνει προς εξαφάνιση λόγω της ευρείας χρήσης του ηλεκτρικού χειρόφρενου, ωστόσο τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν με τον παραδοσιακό μοχλό είναι εκατομμύρια. Άλλωστε οι περισσότεροι έχουν μάθει να ξεπαρκάρουν και να παρκάρουν κατεβάζοντας ή ανεβάζοντας το χειρόφρενο. Δείτε ακόμα: Έτσι δουλεύει το ηλεκτρικό χειρόφρενο (+videos) Ο μηχανισμός του χειρόφρενου είναι απλός. […]
Η αλλαγή των ελαστικών εμπρός – πίσω (ή αλλιώς περιστροφή) δεν πρέπει να παραμελείται, έτσι ώστε να περιορίζεται η μεγάλη διαφορά στη μεταξύ τους φθορά. Γενικά τα εμπρός ελαστικά τείνουν να καταπονούνται πιο γρήγορα σε σχέση με τα πίσω…
Πριν από μερικά χρόνια, τα αυτοκίνητα με τούρμπο κινητήρες ήταν λίγα και κυρίως αφορούσαν σπορ μοντέλα. Πλέον οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες είναι ελάχιστοι, αφού έχουν επικρατήσει τα υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα σε πάρα πολλά μοντέλα, από πολύ μικρούς κινητήρες, ακόμα και κάτω από τα 900 κ.εκ. Βασικό τους πλεονέκτημα είναι ότι έχουν μικρότερο όγκο και βάρος από […]
Στον πίνακα οργάνων κάθε αυτοκινήτου (και οχήματος γενικότερα) υπάρχουν πολλές ενδείξεις, οι οποίες αντιστοιχούν με κάποια λειτουργία του αυτοκινήτου. Αν ξαφνικά ανάψει κάποια, τότε συνήθως υποδεικνύει δυσλειτουργία ή βλάβη. Ποτέ δεν πρέπει να την αμελήσει ο οδηγός ή να τον πιάσει πανικός, αν κατά τη διάρκεια την οδήγησης εμφανιστεί μια ένδειξη με κίτρινο ή κόκκινο […]
Όλοι κοιτάμε αγγελίες μεταχειρισμένων, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε; Είτε λόγω δουλειάς, είτε από ενδιαφέρον για αγορά, είτε από καθαρή περιέργεια ή window shopping, η περιήγηση σε ιστοσελίδες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων είναι μια προσφιλής συνήθεια. Οι περισσότεροι, γνωρίζουν πως ένα δεύτερο -στην καλύτερη- χέρι κρύβει παγίδες. Τις έχουμε αναλύσει διεξοδικά, εξάλλου. Τεχνάσματα και απατεωνιές, ωστόσο, δεν […]
Κάθε αυτοκίνητο ανεξαρτήτως τύπου, μάρκας, κινητήρα, ηλικίας κ.λπ. χρειάζεται την κατάλληλη φροντίδα του από τον οδηγό του, έτσι ώστε να συντηρείται σωστά και να μειώνονται οι πιθανότητες εμφάνισης βλαβών ή δυσλειτουργιών. Η τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων των service και ο σωστός τρόπος οδήγησης αποτελούν το «Α» και το «Ω», ωστόσο υπάρχουν και άλλα σημεία που χρίζουν […]
Τέλεια! Αγόρασες επιτέλους το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που αναζητούσες τόσο καιρό και πλέον έχεις το κλειδί του στο χέρι σου. Είσαι επιτέλους χαρούμενος με την αγορά σου και ανακουφισμένος από την επιλογή που έχεις κάνει (αν έκανες σωστή επιλογή, διαβάζοντας και τα βήματα που σου έχουμε γράψει στον οδηγό αγοράς μεταχειρισμένου). Όμως δεν πρέπει να εφησυχάσεις […]
Μία από τις χειρότερες απρόσμενες καταστάσεις που μπορεί να έρθει αντιμέτωπος ο οποιοσδήποτε οδηγός ενός αυτοκινήτου ανεξαρτήτως τύπου, μάρκας κ.ο.κ., είναι η υπερθέρμανση του κινητήρα. Η διάγνωση αυτού του προβλήματος δεν χρειάζεται…
Κατά τους θερινούς μήνες, η πολύωρη έκθεση στις καυτές και υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου δεν είναι επικίνδυνη μόνο για το δέρμα μας, αλλά και για το αυτοκίνητό μας, αφού μακροχρόνια μπορεί να προκαλέσει «εγκαύματα». Έτσι και αυτό χρειάζεται την αντιηλιακή…
Τους θερινούς μήνες αλλά και από την άνοιξη μέχρι τα τέλη του φθινοπώρου, η ζέστη είναι έντονη στη χώρα μας και κάνει αναγκαία τη χρήση του κλιματιστικού στο αυτοκίνητο. Αν για τον οποιοδήποτε λόγο δεν λειτουργεί, τότε πρέπει να επισκευαστεί γιατί η οδήγηση με πολύ υψηλές θερμοκρασίες είναι επικίνδυνη. Στην καλύτερη περίπτωση ο οδηγός ιδρώνει […]