Βροχή προσφορών για το Ford Puma

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Ford προσφέρει το δημοφιλές μικρό SUV Puma με πολλές προσφορές, τόσο με τους υβριδικούς κινητήρες βενζίνης, όσο και το αμιγώς ηλεκτρικό Puma Gen-E. Ενδεικτικά το Puma mHEV μπορεί να αποκτηθεί με μηνιαία δόση 198 ευρώ και το Puma Gen-E με 23.900 ευρώ. Επίσης, κάθε νέο Puma συνοδεύεται με 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect. Ας δούμε παρακάτω αναλυτικότερα τι ισχύει σε κάθε περίπτωση.

Ξεκινώντας από το Puma mHEV, στην εισαγωγική έκδοση 1.0 EcoBoost 125 PS Titanium η ανώτατη λιανική τιμή πώλησης ανέρχεται στο ποσό των 23.647 ευρώ. Η δόση των 198 ευρώ το μήνα προκύπτει με το χαμηλό επιτόκιο του 3,99%, προκαταβολή 40% και ποσό χρηματοδότησης 14.188 ευρώ για 84 μήνες. Στον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν τα πάντα, όπως είναι οθόνη αφής πολυμέσων 12 ιντσών με πλοήγηση και ασύρματη σύνδεση Apple Car Play & Android Auto, πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, 17άρες ζάντες αλουμινίου, αυτόνομο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακοι, αυτόματος κλιματισμός, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, Full LED προβολείς με αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας κ.ά.

Εναλλακτικά, όσοι δεν θέλουν να έχουν στην ιδιοκτησία τους το Ford Puma και προτιμούν να το αποκτήσουν μέσω Leasing, τότε και πάλι η Ford δίνει τη λύση και μάλιστα πολύ οικονομικά. Πιο συγκεκριμένα το Puma Titanium 1.0 EcoBoost 125PS mHEV (23.647 ευρώ), είναι διαθέσιμο με προκαταβολή 4.200 ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.) και μηνιαίο μίσθωμα 221 ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.) για διάρκεια 48 μηνών και με 20.000 χλμ. ανά έτος. Να σημειωθεί ότι στο μίσθωμα περιλαμβάνονται η συντήρηση του αυτοκινήτου από το επίσημο δίκτυο Ford, μεικτή ασφάλιση, οδική βοήθεια και αλλαγή ελαστικών. Το μόνο επιπλέον έξοδο για τον οδηγό είναι η βενζίνη. Στο τέλος της μίσθωσης ο πελάτης επιστρέφει το αυτοκίνητο στη Ford Lease και αν θέλει επιλέγει ένα νέο Ford, που σημαίνει ότι θα έχει πάλι ένα καινούργιο αμάξι, χωρίς να έχει χάσει λεφτά από την απομείωση της αξίας, όπως εάν το πούλαγε ως μεταχειρισμένο.

Αναφορικά με τον mild hybrid 48V κινητήρα 1.0 EcoBoost με την ισχύ των 125 ίππων και 170 Nm, είναι ό,τι πρέπει για το αμάξωμα του Puma, καθώς συνδυάζει σβέλτες επιδόσεις με χαμηλές απαιτήσεις σε βενζίνη. Το τρικύλινδρο turbo μηχανικό αυτό σύνολο με τη συνδρομή της μίζας/γεννήτριας εμφανίζει γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, επιταχύνει το μικρό SUV στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δευτερόλεπτα, καταναλώνει σε πραγματικές μεικτές συνθήκες 6,7 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 121 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται και με το αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων Powershift στην τιμή των 25.485 ευρώ.

Η γκάμα του Puma ενισχύεται από την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Gen-E με τιμή από 23.900 ευρώ, στην οποία περιλαμβάνονται η κρατική επιδότηση και το όφελος απόσυρσης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» καθώς και προωθητικό πρόγραμμα από τη Ford. Η απόκτησή του μπορεί να γίνει και μέσω χρηματοδοτικού προγράμματος με προκαταβολή από 20%, επιτόκιο 4,9% και διάρκεια χρηματοδότησης έως 84 μήνες. Παράλληλα και το Puma Gen-E είναι διαθέσιμο με leasing, με μηνιαίο μίσθωμα 254,50 ευρώ για 48 μήνες/20.000 χλμ. ανά έτος και προκαταβολή 9.000 ευρώ (τιμές χωρίς Φ.Π.Α.).

Όλα τα προαναφερθέντα ποσά αφορούν την έκδοση Style 43kWh 168 PS με υπερπλήρη εξοπλισμό σε όλα τα επίπεδα, όπως και στο Puma Titanium 1.0 EcoBoost 125PS mHEV. Το αμιγώς ηλεκτρικό Puma τροφοδοτείται με μοτέρ ισχύος 168 ίππων και 290 Nm ροπής, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ., καταναλώνει σε μεικτή χρήση 13,1 kWh/100 χλμ. ή μόλις 9,4 kWh/100 χλμ. στην πόλη. Με την μπαταρία ωφέλιμης ενεργειακής χωρητικότητας 43 kWh, το Puma Gen-E διανύει με μια πλήρη φόρτιση έως 376 χλμ. στο μεικτό κύκλο, ή έως 523 χλμ. στον αστικό. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης φτάνει έως τα 100 kW, ενώ με ταχυφορτιστή αρκούν 23 λεπτά για να φτάσει η μπαταρία από το 10% στο 80%.

Get it on Google Play Download on the App Store