Υβριδικά SUV υπάρχουν πολλά, τα περισσότερα πλέον. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων με αρκετά υψηλές τιμές, άσχετα αν εξετάζουμε τις κατηγορίες των B ή C-SUV. Η Peugeot και το πρόγραμμα «Peugeot Hybrid Days» έρχονται να βγάλουν από τη δύσκολη θέση όσους αναζητούν ένα σύγχρονο οικογενειακό αυτοκίνητο, προσφέροντας το 2008 Hybrid σε «βασιλική» τιμή μέσα στη ζούγκλα της αγοράς.
Κάπως έτσι, το 2008 1.2 Hybrid των 136 ίππων ξεκινά στη χώρα μας από τις μόλις 23.900 ευρώ, υπερ-πλήρως εξοπλισμένο από τη βασική έκδοση Style. Πιο αναλυτικά, ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας,, φώτα LED εμπρός και πίσω, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, οθόνη αφής 10 ιντσών με Navigation 3D, ασύρματη λειτουργεία Mirror Screen (Apple CarPlay/Android Auto), 2 θύρες USB, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και αναδιπλούμενους καθρέπτες, πίσω αισθητήρες στάθμευσης και πολλά ακόμα, για λιγότερο από 24.000 ευρώ σε υβριδικό SUV 4,3 μέτρων (από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας).
Και μάλιστα, με μια από τις πιο θελκτικές και ξεχωριστές crossover «φορεσιές» τόσο εξωτερικά, όσο και στην καμπίνα των επιβατών. Εκεί όπου η εντυπωσιακή σχεδίαση συνδυάζεται με κορυφαία ποιότητα κατασκευής και αναλόγων επιπέδων χώρους, βολεύοντας με περισσή άνεση 5 ενήλικες και τις αποσκευές τους (434 λίτρα πορτμπαγκάζ). Ο ψηφιακός και τρισδιάστατος πίνακας οργάνων i-Cockpit κλέβει τις εντυπώσεις, με το χαρακτηριστικό «κομμένο» τιμόνι μικρής διαμέτρου κάτω από αυτόν, να συνεχίζει το ιδιαίτερο γνώρισμα των Peugeot.
Καρδιά του υβριδικού συστήματος είναι ο turbo 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1.199 κ.εκ., ο οποίος λειτουργεί σε κύκλο Miller για να παρέχει υψηλότερη θερμοδυναμική απόδοση και επομένως σημαντική μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Είναι επίσης εξοπλισμένος με καδένα χρονισμού και νέο υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας για μεγιστοποίηση της αντοχής και της απόκρισης στις χαμηλές στροφές. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 136 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Εξασφαλίζει γρήγορες επιδόσεις με 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ., άμεσες επιταχύνσεις εν κινήσει χάρη στην αμεσότητα του αυτόματου κιβωτίου, αλλά και μια τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 200 χλμ./ώρα (206).
Ένας ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη ισχύος 28 ίππων, που είναι ενσωματωμένος στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων e-DCS6. Μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια υπό μέτρια φορτία, χωρίς υποβοήθηση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κατά την επιβράδυνση, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την ανάκτηση κινητικής ενέργειας και την τροφοδοσία της μπαταρίας ιόντων λιθίου 0,9 kWh 48V, παρέχοντας ταυτόχρονα ενέργεια για την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα. Το κιβώτιο ταχυτήτων e-DCS6 συμβάλλει επίσης στην άνεση και την αποδοτικότητα, περιορίζοντας τα διαλείμματα στη ροπή και δίνοντας την αίσθηση μιας εξαιρετικά ομαλής οδήγησης, χωρίς θόρυβο. Η Peugeot ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 110 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Οδηγικά το 2008 συνεχίζει να εμφανίζει εξαιρετική εικόνα, με την ανάρτηση να φιλτράρει τη συντριπτική πλειονότητα των ανωμαλιών, εξασφαλίζοντας πολύ καλή ποιότητα κύλισης και άνεση. Ο τρόπος που το γαλλικό SUV αντιμετωπίζει την ελληνική οδική πραγματικότητα, πραγματικά θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας, ενώ στις στροφές ο «Λέοντας» τιμά την καταγωγή του. Μικρές κλίσεις, άμεσο μπροστινό, ακριβής αίσθηση στα φρένα και μπόλικη πρόσφυση συνθέτουν το προφίλ των δυναμικών χαρακτηριστικών.