Το υβριδικό μικρό SUV με τη μεγαλύτερη έκπτωση

  • Peugeot-2008-rear
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (5)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (3)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (32)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (31)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (27)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (14)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (17)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (16)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (8)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (10)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (12)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (11)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Peugeot-2008-rear.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-32.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-31.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-27.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-14.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-17.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-11.jpg

Τα μικρά SUV μαζί με του κινητήρες υβριδικής τεχνολογίας έχουν σαρώσει στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων, με τα μερίδιά τους συνεχώς να αυξάνονται. Λογικό και επόμενο, γιατί ο περισσότερος κόσμος θέλει ένα πρακτικό αυτοκίνητο με τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση. Αν μάλιστα διατίθεται και σε μια πολύ καλή τιμή, τότε το κίνητρο αγοράς είναι ακόμα μεγαλύτερο.

Αυτή τη στιγμή το μικρό και εξαιρετικά δημοφιλές υβριδικό SUV που προσφέρεται με τη μεγαλύτερη έκπτωση, είναι το νέο Peugeot 2008 1.2 Hybrid 145 e-DCS6 Style. Πιο συγκεκριμένα διατίθεται στην τιμή προσφοράς των 23.900 ευρώ, δηλαδή 2.800 ευρώ πιο κάτω από την αρχική τιμή των 26.700 ευρώ. Παράλληλα, στον στάνταρ εξοπλισμό του υπάρχουν όλα τα σύγχρονα και απαιτούμενα συστήματα ασφαλείας, ανέσεων και συνδεσιμότητας, όπως είναι μεταξύ άλλων τα εξής: 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, infotainment με οθόνη 10 ιντσών, ασύρματη λειτουργία Mirror Screen (Apple CarPlay/Android Auto) Navigation 3D και δύο θύρες USB, λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, φώτα LED εμπρός – πίσω, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματος κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, δερμάτινο τιμόνι κ.λπ.

Ευρύχωρο και με πολύ καλή ποιότητα

Το νέο Peugeot 2008 διακρίνεται αμέσως για τον πολύ ελκυστικό του σχεδιασμό εξωτερικά, ενώ και το εσωτερικό του είναι μοντέρνο και παραπέμπει συνολικά σε SUV μεγαλύτερης κατηγορίας. Τα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και το φινίρισμα με τα πολυτελή στοιχεία, συμβάλλουν σε αυτή την εικόνα που εισπράττει αμέσως όποιος μπει στο 2008. Στα βασικά του πλεονεκτήματα ανήκει και η ευρυχωρία που παρέχει για όλους τους επιβάτες και τις αποσκευές. Το αμάξωμα των 4.304 χλστ. μήκους, 1.775 χλστ. πλάτους, 1.523 χλστ. ύψους και με το μακρύ μεταξόνιο των 2.605 χλστ. έχει αξιοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Στο πίσω τμήμα της καμπίνας κάθονται χωρίς πρόβλημα και οι πιο ψηλοί μιας και έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα πόδια. Επίσης, το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 434 λίτρων φτάνει τα 1.467 λίτρα με πεσμένες τις πλάτες του πίσω καθίσματος.

Άνετο, ευχάριστο και σβέλτο

Το 2008 είναι ένα SUV που ταιριάζει με πετυχημένο τρόπο την άνεση με την πολύ καλή οδική συμπεριφορά, ενώ ο οδηγός απολαμβάνει την κάθε διαδρομή. Ο σύγχρονος 48V Hybrid κινητήρας με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων εξασφαλίζει σβελτάδα με λογικές απαιτήσεις σε βενζίνη. Καρδιά του αποτελεί ο 1.2 λτ. turbo βενζίνης κύκλου Miller με την απόδοση των 136 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και τη ροπή των 230 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και 51 Nm ροπής και αυτοφορτιζόμενη μπαταρία 0,9 kWh ονομαστικής ενεργειακής χωρητικότητας. Η μετάδοση γίνεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων (e-DCS6) και με paddles για χειροκίνητες αλλαγές. Στην πράξη το μηχανικό αυτό σύνολο εξασφαλίζει γεμάτο τράβηγμα από χαμηλά, ανεβάζει εύκολα ρυθμούς (0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ.) και το υβριδικό σύστημα δίνει τη δυνατότητα ηλεκτρικής κίνησης σε χαμηλές ταχύτητες (έως 30 χλμ./ώρα), ειδικά με τον κλιματισμό απενεργοποιημένο. Η κατανάλωση σε μεικτές πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 6,8 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 110 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και το αυτοκίνητο μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο.

Το νέο Peugeot 2008 1.2 Hybrid 145 είναι και ευχάριστο στην οδήγηση, ταιριάζοντας με άριστο τρόπο την άνεση με το κράτημα και την αμεσότητα στις εντολές του οδηγού. Οι αναρτήσεις του με τη μαλακή ρύθμιση περνούν τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος δίχως να ενοχλούνται οι επιβάτες. Παράλληλα οι εξωγενείς θόρυβοι διατηρούνται σε χαμηλά επίπεδα και σε συνθήκες ταξιδιού, όπου το ο κινητήρας δουλεύει σε χαμηλές στροφές (π.χ. 130 χλμ./ώρα με 2.800 σ.α.λ.). Το υβριδικό 2008 παρουσιάζεται ιδιαίτερα ευθύβολο στους αυτοκινητόδρομους, όπως επίσης και πολύ σταθερό σε διαδρομές με «απαιτητικές» στροφές. Εκεί οι τροχοί του εμφανίζουν αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές, ενώ αντιδρά άμεσα στις εντολές του οδηγού. Ακόμα και με άτσαλες κινήσεις, όπως γεμάτο γκάζι στο στρίψιμο ή άφημα του γκαζιού μέσα στη στροφή, το 2008 παραμένει πάντα προβλέψιμο, ελεγχόμενο και εντός της προδιαγεγραμμένης του πορείας.

Get it on Google Play Download on the App Store