Το νέο SUV «έκπληξη» των 16.900 ευρώ

  • Citroen-C3-side
  • Citroen C3 1.2T 100 hp 2024 (28)
  • Citroen C3 1.2T 100 hp 2024 (27)
  • Citroen C3 1.2T 100 hp 2024 (29)
  • Citroen C3 1.2T 100 hp 2024 (20)
  • Citroen C3 1.2T 100 hp 2024 (15)
  • Citroen C3 1.2T 100 hp 2024 (12)
  • Citroen C3 1.2T 100 hp 2024 (11)
  • Citroen C3 1.2T 100 hp 2024 (13)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Citroen-C3-side.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Citroen-C3-1.2T-100-hp-2024-28.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Citroen-C3-1.2T-100-hp-2024-27.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Citroen-C3-1.2T-100-hp-2024-29.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Citroen-C3-1.2T-100-hp-2024-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Citroen-C3-1.2T-100-hp-2024-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Citroen-C3-1.2T-100-hp-2024-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Citroen-C3-1.2T-100-hp-2024-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/11/Citroen-C3-1.2T-100-hp-2024-13.jpg

Ολόφρεσκο SUV, πλήρως εξοπλισμένο και με τούρμπο κινητήρα, κάτω από 17.000 ευρώ, στη σημερινή αγορά. Ακούγεται σαν ανέκδοτο; Υπό κανονικές συνθήκες, εννοείται. Με τέτοια λεφτά πλέον, αγοράζεις καινούργιο μίνι -ούτε καν σουπερμίνι- αυτοκίνητο, και αν. Εκτός, βέβαια, αν μιλάμε για το νέο Citroen C3.

Το δημοφιλές γαλλικό μοντέλο στα 23 χρόνια που μετρά από τότε που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2002, κάνει τώρα τη μεγάλη αλλαγή και υιοθετεί στοιχεία crossover, που τόσο πολύ έχει λατρέψει το αγοραστικό κοινό. Ειδικά τα B-SUV έχουν εκτοπίσει όλες τις άλλες κατηγορίες, καθώς στις αρχές του έτους το μερίδιο των ταξινομήσεών τους στην Ελλάδα έφτασε το εντυπωσιακό 36% – εν πολλοίς χάρη και στην τέταρτη γενιά C3. Λογικό κι επόμενο, αφού με τέτοιο συνδυασμό αρετών και τιμών, συνιστά το απόλυτο value for money καινούργιο αυτοκίνητο μεταξύ των κατηγοριών με μήκος στα 4 μέτρα.

Το μήκους 4.015 χλστ. C3 MK4 ξεκινά στη χώρα μας από τις μόλις 16.900 ευρώ (με την τρέχουσα προωθητική ενέργεια), παίζοντας στην ουσία χωρίς αντίπαλο! Ούτε B-SUV, ούτε σουπερμίνι βρίσκεις σε αυτή την τιμή, για τέτοιο απίστευτο εμπορικό πλασάρισμα μιλάμε. Τη γκάμα ανοίγει η έκδοση 1.2 PureTech 100 You!, διαθέτοντας στάνταρ 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, κλιματισμός και προβολείς LED με αυτόματη λειτουργία, ψηφιακό πίνακα οργάνων τύπου head-up-display και smartphone station (το κινητό γίνεται ράδιο και multimedia) στο κέντρο του ταμπλό (infotainment με οθόνη αφής 10 ιντσών στις επόμενες εκδόσεις Plus και Max).

Το νέο C3 θυμίζει πλέον ξεκάθαρα SUV, καταρχάς με το μέγεθός του. Στα 4+ μέτρα μήκους, προσθέστε τα 1.567 χλστ. ύψους, τα 2.540 χλστ. μεταξονίου και τα 197 χλστ. απόστασης από το έδαφος, για ένα city SUV με τα όλα του. Αλλά ταυτόχρονα αρκούντως ευέλικτο στα στενά της πόλης, ελέω 1.755 χλστ. πλάτους. Αέρας ανανέωσης και στο εσωτερικό, όπου οι σχεδιαστές εστίασαν στην απλότητα, έτσι ώστε η παραμονή των επιβατών να είναι ακόμα πιο ευχάριστη. Το ταμπλό με τις ευθείες γραμμές χωρίζεται σε τρία επίπεδα και διαθέτει πολλές θήκες για μικροαντικείμενα. Η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων ωφέλησε τους χώρους για όλους τους επιβάτες, με τους πίσω να χωρούν δίχως να στριμώχνονται στο υπερυψωμένο κάθισμα. Μεγαλύτερο κατά 28 λίτρα είναι και το πορτμπαγκάζ, στα 328 λίτρα.

Πρόσθετη αξία στο νέο C3 των 16.900 ευρώ δίνει ο 1.200άρης υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση, των 100 ίππων και 205 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και ανεβάζει εύκολα ρυθμούς, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. Παράλληλα το μοτέρ αυτό είναι οικονομικό σε κατανάλωση (6,7 λίτρα/100 χλμ. στη δοκιμή), ενώ με εκπομπές CO2 126 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι 81 ευρώ. Στα βασικά πλεονεκτήματα του γαλλικού μικρού SUV ανήκει και η υψηλή άνεση που προσφέρουν οι αναρτήσεις μαζί με τα αναπαυτικά του καθίσματα. Η καινοτόμος ανάρτηση Citroen Advanced Comfort με Progressive Hydraulic Cushion (διπλά προοδευτικά υδραυλικά στοπ) «σιδερώνει» τις διαδοχικές ανωμαλίες του οδοστρώματος και ταυτόχρονα συμβάλλει στην πολύ καλή σταθερότητα που επιδεικνύει το αυτοκίνητο, αφού ακόμα και σε πολύ πιεσμένους ρυθμούς είναι ελεγχόμενο και ήπιο στις αντιδράσεις του.

Get it on Google Play Download on the App Store