Το best seller αυτοκίνητο της Ford, το μικρό SUV Puma προσφέρεται με πολλές παροχές, που κάνουν την αγορά του πιο ελκυστική και προσιτή. Η Ford το διαθέτει με όφελος 1.000 ευρώ, την 8ετή και πλήρως μεταβιβάσιμη εγγύηση της Ford Protect και με πολύ συμφέρον χρηματοδοτικό πρόγραμμα.
Συγκεκριμένα το Ford Puma μπορεί να αποκτηθεί με προνομιακό επιτόκιο μόλις 2,99%, προκαταβολή από 4.799 ευρώ και τι όφελος των 1.000 ευρώ. Με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, η μηνιαία δόση στο Puma Titanium 1.0 EcoBoost 125PS mHEV των23.995 ευρώ, βγαίνει από 349,98 ευρώ για 60 μήνες, με ποσό χρηματοδότησης 19.196 ευρώ. Εναλλακτικά υπάρχει η επιλογή με χρηματοδοτικό πρόγραμμα χαμηλής δόσης. Ενδεικτικά για το ίδιο Puma, η δόση είναι στα 252,25 ευρώ το μήνα, με προκαταβολή 5.999 ευρώ, διάρκεια 84 μήνες, ποσό χρηματοδότησης 17.996 ευρώ και επιτόκιο 4,15%.
Εξοπλισμός Ford Puma Titanium:
- 6 αερόσακοι
- Σύστημα αποφυγής σύγκρουσης
- Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας
- Σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων
- Αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων
- Προβολείς ομίχλης LED
- Οθόνη αφής 8 ιντσών
- Σύστημα πλοήγησης
- Air Condition
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέφτες
- Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
- Drive Modes (Normal, Eco, Sport, Slippery & Trail)
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
Το πολύ θελκτικό Ford Puma διαθέτει αρκετά ακόμα θετικά γνωρίσματα, όπως είναι και ο σπορτίφ σχεδιασμός του κόμπακτ διαστάσεων αμαξώματός του (μήκος 4.207 χιλιοστά). Αντίστοιχα ευχάριστο και νεανικό είναι το εσωτερικό του, όπου τα μαλακά υλικά στο ταμπλό, η πολύ καλή συναρμογή και ο όμορφος διάκοσμος αναβαθμίζουν περεταίρω την προσεγμένη συνολικά εικόνα του. Όσο για τους χώρους, το Puma είναι σε θέση να φιλοξενήσει τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος χωρίς στριμώγματα. Σημαντικό του πλεονέκτημα αποτελεί το πολύ μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 456 λίτρων (μαζί με τα 80 λίτρα του MegaBox).
Το Ford Puma, εκτός από το ότι ευχαριστιέται κανείς να το βλέπει και να βρίσκεται μέσα σε αυτό, θα του αρέσει ιδιαίτερα και στην οδήγηση. Στο Puma Titanium οι αναρτήσεις του έχουν λίγο πιο μαλακή ρύθμιση συγκριτικά με του Puma ST-Line, κάτι που θα ικανοποιήσει περισσότερο όσους θέλουν περισσότερη άνεση. Όμως και πάλι είναι πάρα πολύ σταθερό σε κάθε διαδρομή, με σπορτίφ χαρακτηριστικά και στιβαρή αίσθηση. Πολύ ταιριαστός στο Puma είναι ο δημοφιλής 1.000άρης turbo κινητήρας, αφού εξασφαλίζει γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δευτερόλεπτα), λογικές απαιτήσεις σε βενζίνη. Το 3κύλινδρο μηχανικό αυτό σύνολο με τους 125 ίππους και τα 170 Nm ροπής (210 Nm με overboost) ενσωματώνει και ήπιο υβριδικό σύστημα με ηλεκτρικό μοτέρ 16 ίππων και τεχνολογία απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου. Ο 1.0 EcoBoost εκπλήσσει και με το γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, όπως και με τη κατανάλωση των 6,7 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 999 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 125/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 210/1.750 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,8 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 191 |
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.)* | 6,7 |
CO2 (γρ./χλμ.) | 122 |
*Δοκιμής |