Τεράστια πτώση τιμών το νέο Renault Clio Hybrid

Σε μια εποχή που τα πάντα ανατιμώνται, με πρώτα και καλύτερα τα καύσιμα, η επιλογή ενός αυτοκινήτου που δεν καίει είναι καίρια, για τον προϋπολογισμό κάθε νοικοκυριού. Η υβριδική τεχνολογία λύνει χέρια, αλλά από την άλλη κοστίζει. Εκτός, κι αν μιλάμε για περιπτώσεις όπως το Renault Clio Hybrid, που επωφελείται εκπτώσεων της ελληνικής αντιπροσωπείας και βλέπει την τιμή του να πέφτει μέχρι 5.050 ευρώ!

Όλες οι εκδόσεις περιλαμβάνονται στο πακέτο των προωθητικών ενεργειών, ωστόσο το Hybrid είναι αυτό που απολαμβάνει τις μεγαλύτερες. To βασικό 1.0 TCe 90 evolution, για παράδειγμα, ξεκινά από τις 19.400 ευρώ αντί 20.570 ευρώ πριν (-1.170 ευρώ). Το αντίστοιχο υβριδικό 1.6 Ε-Tech 145 evolution εκκινεί από τις 24.400 ευρώ, τη στιγμή που χωρίς την έκπτωση τοποθετείται στις 28.670 ευρώ (-4.270 ευρώ), ενώ το κορυφαίο 1.6 Ε-Tech 145 esprit Alpine κατεβαίνει 5.050 ευρώ (27.900 ευρώ από 32.950). Αναλυτικά οι τιμές όλων των εκδόσεων, με και χωρίς προσφορές:

  • 1.0 TCe 90 evolution: από 19.400€ (20.570€ πριν)
  • 1.0 TCe 100 LPG evolution: από 19.900€ (21.870€ πριν)
  • 1.0 TCe 100 LPG techno: από 21.400€ (23.680€ πριν)
  • 1.5 Blue dCi 100 evolution: από 21.900€ (23.970€ πριν)
  • 1.6 Ε-Tech 145 evolution: από 24.400€ (28.670€ πριν)
  • 1.6 Ε-Tech 145 techno: από 25.900€ (30.260€ πριν)
  • 1.6 Ε-Tech 145 esprit Alpine: από 27.900€ (32.950€ πριν)

Ξεκινώντας από το επίπεδο εξοπλισμού evolution που συνδυάζεται με όλους τους κινητήρες, περιλαμβάνει τα εξής: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 7 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, κλιματισμό, δερμάτινο τιμόνι, προβολείς LED, αισθητήρες φωτός και βροχής και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω. Στο Clio techno προστίθενται κάμερα οπισθοπορείας, κάρτα Renault hands-free, αυτόματος κλιματισμός, Drive Mode, ατμοσφαιρικός φωτισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, πλοήγηση, φιμέ πίσω κρύσταλλα, διαφορετικές επενδύσεις και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Στην κορυφαία έκδοση esprit Alpine (μόνο στο Ε-Tech) τοποθετούνται πιο σπορ προφυλακτήρες, σπορ καθίσματα, πεντάλ αλουμινίου, διαφορετικές επενδύσεις, σύστημα ελέγχου τυφλού σημείου, adaptive cruise control, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός/πίσω, ηλεκτρικό χειρόφρενο, αυτόματη εναλλαγή μεγάλης/μεσαίας σκάλας φώτων, ασύρματη φόρτιση κινητού, πίνακας οργάνων 10 ιντσών και οθόνη πολυμέσων 9,3 ιντσών.

Το υβριδικό Clio δεν αλλάζει κάπου σχεδιαστικά από τις υπόλοιπες εκδόσεις, πέρα από κάποιες ελάχιστες ειδοποιές διαφορές (π.χ. λογότυπα E-TECH). Το εσωτερικό είναι όπως το γνωρίζουμε, δηλαδή κομψό και με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, με τα μαλακά πλαστικά να το αναβαθμίζουν σημαντικά. Όσο για τους χώρους, όλοι οι επιβάτες του Clio θα μετακινηθούν δίχως παραχωρήσεις, ακόμα και όταν πρόκειται για πιο ψηλούς, μιας και στο πίσω κάθισμα ο αέρας για τα πόδια και το κεφάλι είναι αρκετός. Στο E-Tech το πορτμπαγκάζ είναι μικρότερο κατά 90 λίτρα (από το LPG) και φτάνει τα 301 λίτρα, λόγω της τοποθέτησης των μπαταριών κάτω από το κάθισμα.

Στην πράξη, το Clio E-Tech αποτελεί ιδανική λύση για όσους αναζητούν ένα ολοκληρωμένο μικρό αυτοκίνητο με φουλ υβριδικό σύνολο, συνδυάζοντας οικονομία, σβέλτες επιδόσεις και πολλές ανέσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας. Η κινητήρια μονάδα του αποδίδει συνδυαστικά 145 ίππους και αποτελείται από βενζινοκινητήρα των 1.6 λτ. ισχύος 94 ίππων/148 Nm ροπής , σε συνέργεια με ηλεκτρικό μοτέρ 49 ίππων και 205 Nm ροπής. Πρόσθετα, ένας μικρότερος ηλεκτροκινητήρας 20 ίππων και 50 Nm ροπής, ο οποίος είναι υπεύθυνος για το συγχρονισμό των στροφών του κινητήρα µε το κιβώτιο και την εκκίνηση του θερμικού κινητήρα. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου με 20 διαφορετικούς συνδυασμούς λειτουργίας, ενώ η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται και αντλείται από την επαναφορτιζόμενη μπαταρία των 1,2 kWh.

Σε ήπιους ρυθμούς ή στο «σταμάτα – ξεκίνα» το Clio Hybrid κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, εξοικονομώντας βενζίνη. Όταν ζητηθεί περισσότερη ισχύς, τότε ο 1.600άρης εμπλέκεται άμεσα, υποστηριζόμενος από τον ηλεκτροκινητήρα. Επίσης, διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης, τα EcoHybrid και Sport. Το μικρό υβριδικό Renault ολοκληρώνει το τυπικό 0-100 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ. και φτάνει τα 180 χλμ./ώρα τελικής, με εκπομπές CO2 από 96 γρ./χλμ. (μηδέν τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδος στο Δακτύλιο). Η μέση κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες δοκιμής βρέθηκε στα 5,5 λίτρα/100 χλμ., ενώ όπως σε όλα τα full hybrid, έτσι και στο Clio μειώνεται σε αστικές διαδρομές (μέχρι το 80% των διαδρομών σε πόλη γίνονται μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα). Πέρα από τις χαμηλές απαιτήσεις σε βενζίνη, το Clio Hybrid E-Tech εστιάζει και στην ξεκούραστη οδήγηση. Η αθόρυβη λειτουργία κατά την ηλεκτρική κίνηση, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και η αντίστοιχου επιπέδου άνεση από τις αναρτήσεις, είναι ορισμένα χαρακτηριστικά που εκτιμώνται αμέσως. Πρόσθετα, στον αυτοκινητόδρομο παρουσιάζεται ευθύβολο και ασφαλές, χαρακτηριστικό που διατηρεί και σε δρόμο με στροφές. Τα φρένα είναι δυνατά και η αίσθηση από το πεντάλ ικανοποιεί παρά την ανάκτηση ενέργειας.

Get it on Google Play Download on the App Store